Zespól PZU SA zaprasza do współpracy! (poł. przychodzące)

Profil - image
Praca Kategoria ofert:
Profil stanowiska: Obsługa klienta / Call Center,
Nr referencyjny: PZU/2018/10
Data ważności oferty: 15.11.2018

Nazwa firmy

PZU

Opis stanowiska

  • odpowiadanie na pytania związane z ubezpieczeniem, które Klient posiada w PZU
  • obsługa wyłącznie połączeń przychodzących (to Klienci do nas dzwonią)
     

Wymagania

  • pragnących zdobyć doświadczenie zawodowe, w największej firmie inwestycyjno-ubezpieczeniowej w tej części Europy
  • komunikatywnych i samodzielnych, które szybko się uczą
  • gotowych do udziału w unikatowych inicjatywach i wydarzeniach organizowanych przez firmę
  • potrafiących dzielić się swoim entuzjazmem i pasjami z innymi
  • z wykształceniem minimum średnim
  • swobodnie i szybko posługujących się komputerem

Czy na stanowisku wymagany jest język polski?

Tak

Oferujemy

  • elastyczny czas pracy - sam/-a ustalasz swój harmonogram pracy, 
  • możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy PZU
  • atrakcyjny i realny system efektywnościowy
  • profesjonalne szkolenie wstępne, za które otrzymasz wynagrodzenie,
     

Kluczowe kompetencje

komunikatywność i budowanie relacji, praca w grupie, znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),

Wymagane dokumenty

cv

Klauzula

Prosimy o dołączenie klauzuli

Preferowana forma zatrudnienia

Umowa zlecenie

Zobacz więcej:

Praca
Prawnik
Firma: Copernicus Capital TFI SA
Data dodania: 09.11.2018
Warszawa, ul. Marynarska 15 (budynek New City niedaleko Galerii Mokotów)
więcej
Praca
Customer Support
Firma: Coinfirm Blockchain Lab Sp. z o. o.
Data dodania: 09.11.2018
Toruń
więcej
Praca
Analityk Danych
Firma: Coinfirm Blockchain Lab Sp. z o. o.
Data dodania: 09.11.2018
warszawa al. Jerozolimskie 142 B
więcej