Service Desk IT Support

Profil - image
Praca Kategoria ofert:
Profil stanowiska: Administracja biurowa, IT,
Nr referencyjny: ISS/IT/SD/112018
Data ważności oferty: 31.12.2018

Nazwa firmy

DSV

Opis firmy

Grupa DSV to jedna z wiodących firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie. Nasza główna siedziba znajduje się w Danii, pozostałe – w ponad 80 innych krajach świata.

 

W Polsce Grupa DSV zatrudnia około 1800 pracowników. W jej skład w Polsce wchodzą spółki DSV International Shared Service, DSV Road, DSV Air & Sea oraz DSV Solutions.

 

Zlokalizowana w Warszawie spółka DSV International Shared Services (DSV ISS) dynamicznie się rozwija. Nasza wizja to działanie jako Globalne Centrum Kompetencyjne DSV osiągające operacyjną doskonałość, dzięki rozwiązaniom światowej klasy.

 

Zatrudniamy ponad 800 fantastycznych osób, a ta liczba wciąż się zwiększa. Oferujemy możliwość zdobywania globalnego doświadczenia, dzięki współpracy z klientami z całego świata.

 

Oferujemy pracę w takich obszarach jak wsparcie biznesu, finanse, księgowość, administracja celna, spedycja, analiza danych i raportowanie, IT, Compliance i innych. Zatrudniamy zarówno doświadczonych specjalistów zmotywowanych do rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku, jak i młode osoby, poszukujące pierwszych doświadczeń zawodowych.

Opis stanowiska

  • Providing 1st and 2nd level IT Support Services in 24/7 shift rotation.
  • Accepting users’ requests (mail, phone, WWW), its classification in global ticketing system, initial troubleshooting and 1st line resolution, escalation to 2nd and/or 3rd level support teams in line with SLA targets.
  • Informing and supporting end users in the event of IT system unavailability.
  • Communicating planned outages and service windows to end user community.
  • Account administration and password management of many IT systems in use.
  • Development and maintenance of support documentation (Knowledge Base).
  • Ensuring high level of customer support and their satisfaction.

Wymagania

Join us if you…

  • have some experience in similar position (e.g. Service Desk, Help Desk, Customer Support),
  • have very good English skills – written and spoken,
  • have general IT understanding and a will to expand this knowledge,
  • look for challenges and skills development,
  • are a team player with open-minded personality and positive attitude,
  • would like to work in a friendly atmosphere and create it with us.

Czy na stanowisku wymagany jest język polski?

Tak

Oferujemy

  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Bezpłatne lekcje Business English
  • Możliwość pracy z domu
  • Work-life balance
  • Kompleksowy program wdrożeniowy
  • Ergonomiczne miejsce pracy
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Grupy sportowe
  • Owocowe dni
  • Prezenty świąteczne dwa razy w roku
  • Projekty CSR
  • Imprezy i spotkania integracyjne
  • Parking rowerowy

Kluczowe kompetencje

English,

Wymagane dokumenty

CV

Klauzula

Please include the following statement in your application documents: “I give my consent for the processing of my personal data by DSV International Shared Services sp. z o.o. with its registered office in Ożarów Mazowiecki 05-850, at Ożarowska 40/42 Str., Duchnice, for the purpose of current and future recruitment processes and verification of my professional skills, as well as for the transfer of my personal data to other companies belonging to the DSV ISS group for the purpose of any recruitment processes in the future”.

Preferowana forma zatrudnienia

Pełny etat

Zobacz więcej:

Praca
PRAKTYKANT / STAŻYSTA / ASYSTENT PRAWNY
Firma: Copernicus Capital TFI SA
Data dodania: 18.12.2018
Warszawa
więcej
Praca
Pracownik działu księgowości
Firma: MAC Auditor
Data dodania: 18.12.2018
-
więcej
Praca
Asystent Biegłego Rewidenta
Firma: MAC Auditor
Data dodania: 18.12.2018
Warszawa, Mazowieckie
więcej