Samodzielna/y Księgowa/y

Profil - image
Praca Kategoria ofert:
Profil stanowiska: Bankowość / Finanse / Ekonomia, Outsourcing / Usługi dla biznesu,
Nr referencyjny:
Data ważności oferty: 18.02.2018

Nazwa firmy

KR Group

Opis firmy

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się grupą księgowo-podatkową o międzynarodowym zasięgu. Nasze biura, poza Polską, są też w Czechach, Rumunii i na Węgrzech.

KR Group to 145 osób – księgowych, doradców podatkowych, a także specjalistów w zakresie kadr i płac.

Wśród ponad 300 naszych klientów dominują renomowane międzynarodowe firmy z różnych sektorów i branż. Zapewniamy im przemyślane rozwiązania księgowe, podatkowe, kadrowo-płacowe.

Opis stanowiska

Do zakresu Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim:

     

  • obsługa księgowa spółek z kapitałem zagranicznym,
  • terminowe sporządzanie i składanie comiesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych

    (w szczególności VAT i CIT, GUS, NBP, PON, IFT, ORD-U, CIT-10Z),

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych/weryfikacja, RMK, Rent-free,
  • przygotowywanie harmonogramów spłat pożyczek/kredytów,
  • uczestnictwo w bezpośrednich spotkaniach z klientami,
  • samodzielne zamykanie okresów sprawozdawczych,
  • wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
  • samodzielne przygotowywanie sprawozdań finansowych i współpraca z audytorami,
  • kontakt z klientem w języku angielskim,
  • pełnienie funkcji kontrolnej w swoim zespole.
  •  

Wymagania

Oczekujemy:

     

  • 3-letniego doświadczenia w biurze rachunkowym,
  • wykształcenia wyższego (mile widziane wykształcenie kierunkowe),
  • biegłej znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
  • mile widziana znajomość branży nieruchomości,
  • doświadczenia w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),
  • praktycznej umiejętności obsługi oprogramowania księgowo-finansowego,
  • bardzo dobrej znajomości MS Office,
  • dobrej organizacji i umiejętności pracy pod presją czasu,
  • samodzielności i odpowiedzialności,
  • dyspozycyjności i zaangażowania.
  •  

Oferujemy

     

  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • przyjazne warunki i miłą atmosferę pracy,
  • szkolenia,
  • zajęcia z języka angielskiego,
  • pakiety medyczne,
  • karty fitness.
  •  

Kluczowe kompetencje

komunikatywność i budowanie relacji, podejmowanie decyzji i radzenie sobie ze stresem, organizacja pracy własnej, angielski, samodzielność,

Wymagane dokumenty

CV

Klauzula

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Preferowana forma zatrudnienia

Pełny etat

Zobacz więcej:

Praca
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: Idea Bank SA
Data dodania: 22.01.2018
Przyokopowa 33, Warszawa
więcej
Praca
Virtual Training Specialist with English/French
Firma: Accenture Services Sp. z o.o.
Data dodania: 20.01.2018
Warszawa, ul. Marynarska 15 (budynek New City niedaleko Galerii Mokotów)
więcej
Praca
Asystent/ka ds. dokumentów i podróży biznesowych
Firma: Sii Sp. z o.o.
Data dodania: 20.01.2018
Warszawa, ul. Marynarska 15 (budynek New City niedaleko Galerii Mokotów)
więcej