Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec Warszawa

Profil - image
Praca Kategoria ofert:
Profil stanowiska: Administracja biurowa, Obsługa klienta / Call Center,
Nr referencyjny:
Data ważności oferty: 30.09.2019

Nazwa firmy

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Opis firmy

PKP S.A. pełni nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.

 

PKP S.A. jest również jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce. W zasobach Spółki znajduje się m.in. ok. 100 tys. ha gruntów oraz 57 tys. budynków i budowli. Jej majątek stanowią zarówno obiekty pełniące funkcje związane z transportem i obsługą podróżnych (dworce kolejowe), jak i nieruchomości stricte komercyjne. PKP S.A. prowadzi aktywne działania jako zarządca, polegające m.in. na inicjowaniu inwestycji oraz szukaniu sposobów optymalnego zagospodarowania kolejowych gruntów.

Opis stanowiska

Zakres czynności:

  • bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów;
  • udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca;
  • udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych;
  • przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów;
  • pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej;
  • reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń;
  • monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych;
  • zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec;

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie;
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny;
  • mile widziana znajomość innych języków obcych;
  • nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi;
  • dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta);
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność;
  • umiejętność rozwiazywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych;
  • proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość;
  • wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom;
  • dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;

Czy na stanowisku wymagany jest język polski?

Tak

Oferujemy

  • umowę zlecenie;
  • elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy - praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół;
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami;
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy;

Kluczowe kompetencje

komunikatywność i budowanie relacji, wystąpienia publiczne i autoprezentacja, przetwarzanie i selekcja informacji, podejmowanie decyzji i radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie problemów, znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), komunikacja społeczna, angielski,

Wymagane dokumenty

CV

Klauzula

.

Preferowana forma zatrudnienia

Umowa zlecenie

Zobacz więcej:

Praca
Księgow, księgowa
Firma: Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej
Data dodania: 23.09.2019
Warszawa ul. Włoska 1
więcej
Praca
Asystent działu księgowego
Firma: Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej
Data dodania: 23.09.2019
Warszawa ul. Włoska 1
więcej
Praca
Client Services Administrator
Firma: SAI Global Assurance Services LTD sp. z o.o. oddział w Polsce
Data dodania: 23.09.2019
Warszawa
więcej