Office Assistant

Profil - image
Praca Kategoria ofert:
Profil stanowiska: Administracja biurowa, Internet / e-Commerce / Nowe media,
Nr referencyjny: 34W_01/19
Data ważności oferty: 28.02.2019

Nazwa firmy

KERRIS Group

Opis firmy

KERRIS jest jedną z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, wyróżnioną w rankingu Deloitte - Technology Fast 50 Central Europe 2017.

Tworzy strategie, realizuje kampanie i dostarcza usługi z zakresu digital marketingu i nowych technologii. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku, wdrażamy te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, Roche, Honeywell, ZT Kruszwica, Romet, Digital Care, Polycom, Grohe, CH Klif, L’Oréal, czołowe domy mediowe i wiele odnoszących sukcesy startupów.

Opis stanowiska

OBOWIĄZKI

  • Koordynacja pracy recepcji (obsługa połączeń i ogólnych skrzynek mailowych, przyjmowanie gości, przygotowywanie spotkań).
  • Zarządzanie zapasami i cykliczne oraz nieregularne zakupy do biura.
  • Współpraca z dostawcami (artykuły spożywcze i biurowe, firma sprzątająca itp.).
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu firmowego.
  • Dbanie o utrzymanie porządku w biurze oraz pilnowanie przestrzegania przez zespół wspólnie ustalonych zasad.
  • Współpraca z wykonawcami (zbieranie zgłoszeń, aktualizowanie baz danych podwykonawców).
  • Prowadzenie bazy umów, skanowanie dokumentów, przygotowywanie prostych umów.
  • Zarządzanie korespondencją.
  • Wsparcie w procesie obsługi klienta (zapytania mailowe oraz telefoniczne).
  • Wsparcie w procesach rekrutacyjnych.
  • Organizowanie cyklicznych imprez firmowych.
  • Zarządzanie bazą książek firmowych.
  • Asystowanie przy prowadzonych przez zleceniodawcę projektach.

Wymagania

WYMAGANIA SZCZEGÓLNE NA TYM STANOWISKU

  • Rozwinięte umiejętności organizacyjne (mile widziane doświadczenie w pracy biurowej).
  • Znajomość pakietu Office oraz narzędzi Google Drive i Google Docs.

Czy na stanowisku wymagany jest język polski?

Tak

Oferujemy

OFERTA FINANSOWA I DALSZA ŚCIEŻKA KARIERY

  • Wynagrodzenie 2.500 – 2.800 zł netto w zależności od doświadczenia.
  • Możliwość awansu na stanowisko Office Manager lub rozwoju branżowego w jednym z działów firmy.

DODATKOWE POWODY, ABY PRACOWAĆ Z NAMI: 

  • Możliwość łączenia pracy ze studiami (preferowane studia zaoczne).
  • Praca w młodym, interdyscyplinarnym i pełnym energii zespole oraz świetna  atmosfera.
  • Benefity (karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne, zajęcia sportowe).
  • Opieka i wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników.
  • Praca w willi na zielonym, spokojnym Żoliborzu (mamy ogród, saunę i nie jesteśmy korpo;)

Kluczowe kompetencje

komunikatywność i budowanie relacji, rozwiązywanie problemów, organizacja pracy własnej, znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), angielski,

Wymagane dokumenty

CV

Klauzula

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta zachęcamy do aplikowania.

 

Dajemy sobie prawo do prowadzenia procesu rekrutacyjnego w trybie ciągłym lub jego wcześniejszego zakończenia w przypadku znalezienia odpowiedniego kandydata.

 

Jeśli zgadzasz się, aby Twoja kandydatura była rozpatrywana także podczas naszych przyszłych rekrutacji, możesz dołączyć zapis:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kerris Group Sp. z.o.o. również do celów przyszłych postępowań rekrutacyjnych, aż do wycofania przeze mnie zgody.”

Preferowana forma zatrudnienia

Umowa zlecenie

Zobacz więcej:

Praca
Junior Accountant with English
Firma: Randstad Finance
Data dodania: 18.01.2019
Warszawa
więcej
Praca
Młodszy Konsultant PR
Firma: Clear Communication Group
Data dodania: 18.01.2019
Warszawa
więcej
Praca
JUNIOR HR BUSINESS PARTNER
Firma: Core Services
Data dodania: 18.01.2019
Warszawa
więcej