Księgowa/y ze znajomością SAP

Profil - image
Praca Kategoria ofert:
Profil stanowiska: Bankowość / Finanse / Ekonomia,
Nr referencyjny:
Data ważności oferty: 18.02.2018

Nazwa firmy

KR Group

Opis firmy

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się grupą księgowo-podatkową o międzynarodowym zasięgu. Nasze biura, poza Polską, są też w Czechach, Rumunii i na Węgrzech.

KR Group to 145 osób – księgowych, doradców podatkowych, a także specjalistów w zakresie kadr i płac.

Wśród ponad 300 naszych klientów dominują renomowane międzynarodowe firmy z różnych sektorów i branż. Zapewniamy im przemyślane rozwiązania księgowe, podatkowe, kadrowo-płacowe.

Opis stanowiska

Do zakresu Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim:

     

  • obsługa pełnej księgowości spółek z kapitałem zagranicznym, w szczególności wystawianie/księgowanie faktur sprzedaży, księgowanie faktur zakupowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych/weryfikacja, RMK,
  • terminowe sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych VAT i CIT obejmujących m.in. transakcje krajowe, import usług, eksport usług, WNT, WDT, eksport i import towarów, transakcje reverse chargé, przygotowanie JPK,
  • wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym według polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości,
  • pomoc przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych,
  • współpraca z audytorami,
  • terminowe sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP.
  •  

Wymagania

Oczekujemy:

     

  • 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem),
  • dobrej znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
  • znajomości SAP (warunek konieczny),
  • doświadczenie w prowadzeniu spółki produkcyjno-handlowej będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • bardzo dobrej znajomości MS Office,
  • dobrej organizacji i umiejętności pracy pod presją czasu,
  • samodzielności i odpowiedzialności,
  • dyspozycyjności i zaangażowania,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe.
  •  

Oferujemy

Oferujemy:

     

  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • szkolenia,
  • przyjazne warunki i miłą atmosferę pracy,
  • naukę języka angielskiego,
  • pakiety medyczne,
  • karty fitness.
  •  

Kluczowe kompetencje

komunikatywność i budowanie relacji, angielski, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność,

Wymagane dokumenty

CV

Klauzula

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Preferowana forma zatrudnienia

Pełny etat

Zobacz więcej:

Praca
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: Idea Bank SA
Data dodania: 22.01.2018
Przyokopowa 33, Warszawa
więcej
Praca
Virtual Training Specialist with English/French
Firma: Accenture Services Sp. z o.o.
Data dodania: 20.01.2018
Warszawa, ul. Marynarska 15 (budynek New City niedaleko Galerii Mokotów)
więcej
Praca
Asystent/ka ds. dokumentów i podróży biznesowych
Firma: Sii Sp. z o.o.
Data dodania: 20.01.2018
Warszawa, ul. Marynarska 15 (budynek New City niedaleko Galerii Mokotów)
więcej