Junior Account Manager

Profil - image
Praca Kategoria ofert:
Profil stanowiska: Internet / e-Commerce / Nowe media, Marketing / PR / Reklama, Obsługa klienta / Call Center, Sprzedaż,
Nr referencyjny:
Data ważności oferty: 11.08.2019

Nazwa firmy

Whites Sp. z o. o.

Opis firmy

W Whites tworzymy zgraną grupę ekspertów z dziedziny SEO, Content i Performance Marketingu. Odrzucamy stare i nieskuteczne metody na rzecz nowatorskich działań, co stawia nas w branżowej awangardzie. Nasze usługi kierujemy do średnich i dużych Klientów korporacyjnych, dla których tworzymy rozwiązania szyte na miarę. Wierzymy, że nasza siła tkwi w zespołowości, dlatego działamy demokratycznie, budujemy partnerskie relacje i wymieniamy się wiedzą.

Opis stanowiska

Chcesz się rozwijać wśród topowych specjalistów od digitalu? Pracować ze znanymi markami (m.in. Łazienki Królewskie, Tefal, Medicover czy Virgin Mobile) i zdobywać nowych klientów? Szukamy kogoś kto tak jak my podejmuje wyzwania i stara się dostarczać najwyższą możliwą jakość. Stań się częścią Whites i buduj z nami zgrany zespół Client Service!

Junior Account Manager

[Warszawa]

Czym się będziesz zajmować?

  • budowaniem partnerskich relacji z klientami oraz pomaganiem w realizacji ich celów biznesowych
  • uczestniczeniem w procesie nawiązywania nowych kontaktów biznesowych
  • przygotowywaniem strategii marketingowych, które odpowiadają na potrzeby klientów
  • uczestniczeniem w każdym etapie pracy z klientem: przygotowanie oferty, prezentacja i negocjacje biznesowe, realizacja projektu
  • samodzielnym koordynowaniem projektów we współpracy ze wszystkimi działami agencji (SEO, Performance, Social Media czy Content Marketingu)
  • dbaniem o najwyższą jakość, realizację założonych celów i zarządzaniem budżetami projektów
  • stałym zdobywaniem wiedzy i podnoszeniem kompetencji

Wymagania

  • swobodnie komunikujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (na poziomie min. B2/C1)
  • zależy Ci na rozwoju i ciągłym zdobywaniu wiedzy o digital marketingu
  • chcesz podnosić kompetencje z zakresu komunikacji i negocjacji
  • potrafisz podejmować samodzielne decyzje i jesteś zorientowany/a na osiąganie celów
  • masz otwarty umysł i potrafisz spojrzeć na projekt holistycznie
  • masz minimum roczne doświadczenia w obsłudze klienta przy kampaniach/projektach digitalowych
  • potrafisz się dogadać z każdym - zarówno z po stronie klienta, jak i po stronie agencji
  • jesteś terminowy/-a, dobrze zorganizowany/-a, dokładny/-a i punktualny/-a nawet jeśli nikt nie patrzy
  • świetnie jeśli dodatkowo posiadasz doświadczenie we współpracy z dużymi i wymagającymi markami

Czy na stanowisku wymagany jest język polski?

Tak

Oferujemy

Co zyskasz dołączając do nas?

  • pracę w firmie, w której możesz poczuć się jak u siebie. Budujemy zespół pozytywnych ludzi, którzy się wspierają, są otwarci i chcą się rozwijać
  • udział w różnorodnych projektach na polskich i zagranicznych rynkach z takimi markami jak: Tefal, Virgin Mobile, Medicover, Netguru, Łazienki Królewskie
  • dowolną formę umowy (B2B lub UoP)
  • elastyczne godziny pracy
  • szkolenia zewnętrzne oraz certyfikacje branżowe
  • możliwość sfinansowania studiów podyplomowych
  • porcję świeżych owoców 2 razy w tygodniu
  • wsparcie oddolnych inicjatyw - chodzimy razem na koszykówkę, organizujemy wyjścia integracyjne, świętujemy szampanem wspólne sukcesy
  • indywidualną ścieżkę rozwoju dopasowaną do Ciebie i Twoich potrzeb
  • cotygodniowe spotkania (a nawet częstsze), na których dzielimy się specjalistyczną wiedzą z różnych obszarów digital marketingu


Nasza siła tkwi w pracy zespołowej! Wszyscy pracujemy nad budowaniem partnerskich relacji z naszymi klientami. Dzielimy się wiedzą i rozwijamy się wspólnie realizując wartościowe projekty digitalowe. W ciągu ostatniego roku nasz zespół powiększył się o ponad 30 specjalistów. Razem tworzymy miejsce pracy, w którym chętnie przebywamy. Z dumą wspieramy oddolne inicjatywy, jak wewnętrzna akcja DKMS, warsztaty w Centrum Zdrowia Dziecka czy wspólny bieg w Runmageddonie. Dołącz do nas i realizuj się w Whites!

Kluczowe kompetencje

komunikatywność i budowanie relacji, praca w grupie, organizacja pracy własnej, znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), angielski,

Wymagane dokumenty

CV

Klauzula

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Preferowana forma zatrudnienia

Pełny etat

Zobacz więcej:

Praca
Business Analyst / Project Manager
Firma: PCG Academia
Data dodania: 16.07.2019
Warszawa
więcej
Praca
Pracownik Obsługi Klienta
Firma: Poczta Polska S.A.
Data dodania: 16.07.2019
Warszawa
więcej
Praca
Analyst, FCC - Anti-Bribery & Corruption
Firma: Standard Chartered
Data dodania: 16.07.2019
Warszawa
więcej