Business Development Specialist

Profil - image
Praca Kategoria ofert:
Profil stanowiska: Administracja biurowa, Bankowość / Finanse / Ekonomia, Sprzedaż, Ubezpieczenia,
Nr referencyjny:
Data ważności oferty: 31.12.2018

Nazwa firmy

Altkom Software & Consulting Sp. z o.o.

Opis firmy

Altkom Software & Consulting (ASC) to miejsce, w którym skupiają się osoby lubiące tworzyć rozwiązania technologiczne. U pracowników cenimy chęć rozwoju, zaangażowanie oraz podejście do kodowania. Wyróżnia nas elastyczna postawa do pracownika i jego oczekiwań, a naszą organizację tworzą ludzie pełni pasji.

 

ASC należy do działającej od ponad 25 lat polskiej grupy Altkom, specjalizującej się w edukacji informatycznej i biznesowej przedsiębiorstw oraz usługach projektowania i tworzenia dedykowanego oprogramowania biznesowego. Klienci obdarzają nas zaufaniem, ponieważ rozumiemy realne potrzeby ludzi prowadzących biznes oraz specyfikę poszczególnych sektorów.

Obecnie zatrudniamy około 170 pracowników w sześciu oddziałach: Warszawa, Wrocław, Łódź, Kraków, Białystok i Lublin.

Opis stanowiska

W naszym zespole będziesz uczestniczył/a w:

  • wspieraniu procesu sprzedaży oraz definiowaniu rozwiązań i usług w obszarze ubezpieczeń,
  • analizie rynków zagranicznych pod kątem lokalnej specyfiki ubezpieczeniowej i wspierających rozwiązań IT,
  • identyfikowaniu potencjalnych Klientów B2B na rynkach zagranicznych,
  • wspieraniu procesu tworzenia ofert,
  • uczestniczeniu w spotkaniach handlowych,
  • tworzeniu prezentacji o usługach i rozwiązaniach informatycznych.

Wymagania

Zapraszamy Cię do nas, jeśli:

  • dobrze porozumiewasz się w języku angielskim,
  • chcesz mieć wpływ na kształt rozwiązań, jakie oferujemy Klientom,
  • dobrze się komunikujesz i potrafisz współpracować z innymi,
  • cechuje Cię inicjatywa i samodzielność,
  • masz proaktywne nastawienie do wykonywanych zadań.

Czy na stanowisku wymagany jest język polski?

Tak

Oferujemy

Z nami zyskasz:

  • możliwość rozwoju zawodowego w obszarze rozwiązań i usług dla sektora ubezpieczeniowego,
  • umiejętności i wiedzę z obszaru rozwiązań informatycznych, rynku ubezpieczeń, procesów biznesowych i sprzedaży,
  • stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy,
  • wsparcie konsultantów w realizowanych zadaniach,
  • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • kartę Multisport,
  • naukę języka angielskiego i francuskiego w siedzibie firmy,
  • miejsce pracy w biurze w centrum Warszawy,
  • elastyczne godziny pracy.

Kluczowe kompetencje

komunikatywność i budowanie relacji, praca w grupie, wystąpienia publiczne i autoprezentacja, przetwarzanie i selekcja informacji, organizacja pracy własnej, znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), angielski,

Wymagane dokumenty

cv

Klauzula

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, przez Altkom Software & Consulting sp. z o.o. oraz Altkom Akademia S.A. (ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa), w celu realizacji procesu rekrutacji. Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania a zgoda może być odwołana w każdym czasie.

Preferowana forma zatrudnienia

Pełny etat

Zobacz więcej:

Praca
Prawnik
Firma: Copernicus Capital TFI SA
Data dodania: 09.11.2018
Warszawa, ul. Marynarska 15 (budynek New City niedaleko Galerii Mokotów)
więcej
Praca
Customer Support
Firma: Coinfirm Blockchain Lab Sp. z o. o.
Data dodania: 09.11.2018
Toruń
więcej
Praca
Analityk Danych
Firma: Coinfirm Blockchain Lab Sp. z o. o.
Data dodania: 09.11.2018
warszawa al. Jerozolimskie 142 B
więcej