Asystent ds. E-commerce

Profil - image
Praca Kategoria ofert:
Profil stanowiska: Obsługa klienta / Call Center,
Nr referencyjny: ACE/11/2019
Data ważności oferty: 11.12.2019

Nazwa firmy

Norauto Polska sp. z o.o.

Opis firmy

Od ponad 40 lat NORAUTO zajmuje się naprawą oraz obsługą samochodów osobowych. Norauto jest liderem międzynarodowej grupy motoryzacyjnej Mobivia, skupiającej 19 różnych marek z zakresu szeroko pojętej mobilności, działających w 12 krajach świata i zatrudniających ponad 21 000 pracowników.

 

W Polsce NORAUTO:

• zatrudnia 700 pracowników;

• posiada 39 centrów samochodowych (serwis samochodowy i sklep);

• obsługuje wszystkie marki samochodów osobowych;

• wykonuje większość usług związanych z przeglądem bądź naprawą pojazdów osobowych;

• oferuje klientom szeroką gamę produktów motoryzacyjnych.

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa infolinii oraz klientów sklepu internetowego;
  • Umawianie dzwoniących klientów na usługi serwisowe;
  • Koordynowanie realizacji zamówień internetowych;
  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych;
  • Wsparcie działu Marketingu w bieżących pracach.

Wymagania

  • Rok doświadczenia w telefonicznej lub stacjonarnej obsłudze klienta;
  • Dyspozycyjność (praca obejmuje również 2 soboty w miesiącu);
  • Chęć i umiejętność nawiązania kontaktu z klientem: komunikatywność, empatia, opanowanie;
  • Pasja motoryzacyjna oraz podstawowa znajomość motoryzacji;
  • Umiejętność obsługi komputera.

Czy na stanowisku wymagany jest język polski?

Tak

Oferujemy

•   Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej międzynarodowej organizacji;

•   Ciekawą pracę i brak rutyny;

•   Szkolenia podnoszące kwalifikacje;

•   Sympatyczny zespół nastawiony na dzielenie się wiedzą;

•   Przełożonego, który wspiera swoich pracowników;

•   Korzystny pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, program sportowy).

Kluczowe kompetencje

komunikatywność i budowanie relacji, przetwarzanie i selekcja informacji, rozwiązywanie problemów, znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), obsługa mediów społecznościowych,

Wymagane dokumenty

CV

Klauzula

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Norauto Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Jubilerska 10, jako administratora danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) dla celów realizacji niniejszego procesu rekrutacji.

 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne i przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych, ich poprawiania lub uzupełniania oraz złożenia oświadczenia o cofnięciu niniejszej zgody w każdym momencie.”

Preferowana forma zatrudnienia

Pełny etat

Zobacz więcej:

Praca
Główny Specjalista
Firma: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Data dodania: 10.12.2019
Warszawa
więcej
Praca
Specjalista
Firma: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Data dodania: 10.12.2019
Warszawa
więcej
Praca
Strategy & Finance Associate
Firma: Nethone
Data dodania: 10.12.2019
Warsaw, Poland
więcej