Kalendarz spotkań

Wydarzenia

Ten kalendarz umożliwia szybkie znalezienie spotkań pasujących dla danej grupy kandydatów. Aby uzyskać dostęp do filtrów, wybierz znajdującą się poniżej kalendarza pozycję.

 

 

  • Tips and Tricks on how to develop CV

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Why is it worth to take part in the workshop?

    Currently, on the Internet we can find millions of CV patterns and advice on how to prepare documents to stand out from other candidates. Unfortunately, not all tips are true, and employers have different requirements and standards when evaluating application documents, so if:

    you are currently looking for internships, work placements and want to find out:

    • what are the myths and facts about a well-prepared CV,
    • how to emphasize your strengths in your CV,
    • how to match your CV with the job offer,
    • how to use the CV templates.

    Sign-up for the workshop via email: ksowa@kozminski.edu.pl

  • Fundacja ProKolej wspólnie z Centrum Logistyki, Transportu i Zakupów Akademii Leona Koźmińskiego zapraszają na konferencję - V edycję cyklicznego spotkania, poświęconego budowie, modernizacji i eksploatacji skrzyżowań dróg i kolei – 4 marca 2019 r.

    Fundacja ProKolej wspólnie z Centrum Logistyki, Transportu i Zakupów Akademii Leona Koźmińskiego zapraszają na konferencję - V edycję cyklicznego spotkania, poświęconego budowie, modernizacji i eksploatacji skrzyżowań dróg i kolei – 4 marca 2019 r. w siedzibie ALK.

    Program obejmuje prezentację nowych technologii, oczekiwań producentów, projektantów i zarządców infrastruktury, jak również część warsztatową, umożliwiającą wymianę doświadczeń oraz dyskusję o bezpieczeństwie, regulacjach i przyszłości przejazdów kolejowo-drogowych.

    Szczegółowe informacje oraz rejestracja: http://rail22.pl

  • Get ready for the Job Fair

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    The Job and Internship Fair that is going to take place on March 7th can be a great opportunity to talk to the employers, and present yourself in the best possible way. If you want to prepare yourself for the interviews that will take place during the event, please join our workshop and find out:

    • how to present yourself and your skills in less than a minute,
    • what questions should be asked during the conversation with the employer,
    • what sort of questions you should avoid in a conversation about a job or internship,
    • how to work out the best questions for yourself,
    • how to avoid the common mistakes during your first contact with the recruiter.


    Are you interested in taking part?

    Sign-up for the workshop via email: lolszta@kozminski.edu.pl

    Trainer: Łukasz Olszta
    Career advisor with more than 10 years of job experience in private companies, public and third sector organizations, specializes in assisting students and fresh graduates in their job searching process.

  • Targi pracy i praktyk ALK

    Już 7 marca 2019 r. serdecznie zapraszamy na kolejną, 9 edycję Targów Pracy i Praktyk ALK.

    Wydarzenie skierowane jest do wszystkich studentów ALK – czekają na Was firmy z różnych sektorów i branż – na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

    W tym roku wydarzenie odbędzie się w Atrium D oraz w Atrium C.

     

    Kontakt:

    Agnieszka Krawczyńska 

    akrawczynska@kozminski.edu.pl

    Monika Bodys

    mbodys@kozminski.edu.pl

  • Zaproszenie na Dni Kariery

    Daj szansę swojej karierze na Dniach Kariery® - największych targach pracy organizowanych przez studentów dla studentów i absolwentów!

    Podczas wydarzenia będziesz mieć okazję porozmawiać z pracodawcami o rozwoju w ich firmach, poznać obecny rynek pracy i jego wymagania, uczestniczyć w praktycznych warsztatach i szkoleniach oraz wziąć udział w wielu innych aktywnościach.

    Dni Kariery® oferują również Strefę Doradztwa Zawodowego, w której profesjonaliści służą pomocą w zakresie tworzenia CV, przejścia przez proces rekrutacyjny oraz ułożenia indywidualnej ścieżki kariery.  Podczas dnia targowego zapraszamy również do Strefy Relaksu, w której na uczestników czekać będą niespodzianki.

    Jako studenci znamy potrzeby młodych ludzi wchodzących na rynek pracy i podczas dni targowych stwarzamy atmosferę sprzyjającą nawiązywaniu bezpośrednich relacji z pracodawcami.
    Po więcej informacji odwiedź stronę dnikariery.pl oraz stronę na Facebooku. Nie zwlekaj, zrób krok w kierunku swojej kariery i dołącz do wydarzenia!

    Zapraszamy już 8 marca, do Atrium D w godz. 11:00 - 15:00.

     

  • Koźmiński Trio Basket 2019 - turniej koszykówski ulicznej dla uczniów szkół średnich

    Serdecznie zapraszamy na siedemnastą edycję turnieju!
    Więcej informacji na stronie internetowej.

  • Szkolenie Negocjacje – przygotowanie, argumentowanie, przekonywanie

  • Spotkanie Otwarte z Renatą Molesztak, pt. „Uważni i zaangażowani. Zastosowanie treningu akceptacji i zaangażowania w praktyce coachingowej” - 13 marca, 18:30 - 20:00, AULA B/17

  • Wykład prof. Macieja Szpunara pt. "Rola Rzecznika Generalnego w Trybunale Sprawiedliwości UE"

    Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego zaprasza na wykład prof. Macieja Szpunara Rola Rzecznika Generalnego w Trybunale Sprawiedliwości Unii Europejskiej.

    Maciej Szpunar od 2013 roku pełni funkcję Rzecznika Generalnego w Trybunale Sprawiedliwości Unii Europejskiej, a od 2018 r. jest pierwszym Rzecznikiem tego Sądu. Maciej Szpunar jest również profesorem prawa Uniwersytetu Śląskiego, członkiem wielu krajowych i międzynarodowych grup badawczych, kolegiów redakcyjnych, stowarzyszeń prawniczych i naukowych.

    14 marca 2019 r., godz. 14:30, Aula II  

  • Seminarium naukowe "Aktualne problemy szacowania podstawy opodatkowania"

    Zakład Prawa Finansowego i Podatkowego ma przyjemność zaprosić na seminarium naukowe w ramach Forum Podatkowego pt. "Aktualne problemy szacowania podstawy opodatkowania".

    Prelegentem Forum będzie Pan dr Rafał Pasternak, asystent w Zakładzie Prawa Finansowego
    i Podatkowego Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego, członek Centrum Informacji i Organizacji Badań Finansowych Publicznych i Prawa Podatkowego Krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

    Seminarium naukowe odbędzie się w dniu 14 marca 2019 roku o godz. 17:30 w sali B/6
    w Akademii Leona Koźmińskiego, Warszawa, ul. Jagiellońska 57-59.

  • ALK jest partnerem IV edycji International Conference on Comparative Law Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA Warszawa.

    Podczas konferencji zgłębiane będą tajniki nowych technologii w bankowości oraz prawno-biznesowa działalność sektora sharing economy. Konferencja odbędzie się w dniach 15-16 marca 2019 roku w siedzibie naszej uczelni.

    Projekt będzie składać się z dwóch paneli, dzięki czemu uczestnicy poznają zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty tego zagadnienia. Pierwszego dnia odbędą się wykłady prowadzone przez wybitnych specjalistów, a następnego dnia seria porównawczych warsztatów. Wydarzenie będzie prowadzone w języku angielskim. Jest to świetna okazja, aby poznać ludzi z pasją z całego świata i wysłuchać ekspertów w tej dziedzinie.

    Na konferencję ruszyły już zapisy. Aby znaleźć się w gronie uczestników wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny. Na stronie można odszukać też szczegółowe informacje dotyczące programu, prelegentów, patronatów honorowych czy partnerów merytorycznych.

    Link do wydarzenia
    Formularz rejestracyjny

    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt poprzez stronę: www.facebook.com/iccl.elsa/

    ELSA Warszawa

  • Spotkanie informacyjne nt. "Jednolity system antyplagiatowy - jak interpretować wynik?"

    Data: 15 marca 2019
    Godzina: 11:30
    Miejsce: sala D-310
    Czas trwania: około 3-3,5 godziny


    Jest to spotkanie informacyjne związane z obsługą i interpretowaniem wyników badań prac dyplomowych w Jednolitym Systemie Antyplagiatowym.

    Spotkanie będzie prowadzone przez przedstawicieli Ośrodka Przetwarzania Informacji. Jest skierowane - w pierwszym rzędzie - do promotorów prac dyplomowych.

    Osoby zainteresowane uprzejmie proszę o zalogowanie się pod tym linkiem.

    Program

    •    JSA  - dodawanie i zarządzanie zleceniem przebadania pracy  - perspektywa promotora
    •    Wynik badania pracy – analiza tekstu i zapożyczeń
    •    Case study – manipulacje a wynik badania. Pytania

    Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi aspektami obsługi Jednolitego Systemu Antyplagiatowego.

    Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim promotorom, pracownikom wspierającym promotorów w zakresie dodawania prac do badania, a także (w wąskim zakresie) administratorom systemu JSA po stronie uczelni.

    Na szkoleniu uczestnicy poznają:

    • obsługę interfejsu JSA,
    • proces dodawania i badania pracy,
    • manipulacje na tekście wprowadzane przez studentów, pozwalające obejść systemy antyplagiatowe.


    W wymiarze szczegółowym uczestnicy:

    • dowiedzą się czym jest Jednolity System Antyplagiatowy, z jakimi bazami porównywana jest praca, jakie manipulacje na tekście identyfikuje,
    • zapoznają się z rolami użytkowników JSA i ich uprawnieniami,
    • zapoznają się z etapami badania pracy (logowaniem, zakładaniem i obsługą zlecenia),
    • uzyskają wiedzę w zakresie poszczególnych części wyniku badania,
    • zapoznają się z interpretacją analizy tekstu i procentowego rozmiaru podobieństwa,
    • przećwiczą analizę wyniku badania z uwzględnieniem manipulacji na tekście,
    • uzyskają odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
  • Seminarium naukowe Katedry Prawa Karnego pt. "Sekty destrukcyjne - realny problem czy wiele hałasu o nic? Problematyka kryminologiczna i karnoprawna"

    Katedra Prawa Karnego ALK zaprasza na otwarte seminarium naukowe pt. Sekty destrukcyjne - realny problem czy wiele hałasu o nic? Problematyka kryminologiczna i karnoprawna

    Prelegentem będzie dr Piotr Chrzczonowicz z Katedry Prawa Karnego UMK w Toruniu.

    15 marca 2019 r., godz. 13:00, sala B/6

  • Dzień otwarty dla kandydatów na studia wyższe oraz podyplomowe i MBA - godz. 12:00

  • JAK Z SENSEM POŁĄCZYĆ ŻYCIE OSOBISTE I PRACĘ, ŻEBY BYĆ SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM?

    JAK Z SENSEM POŁĄCZYĆ ŻYCIE OSOBISTE I PRACĘ, ŻEBY BYĆ SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM?”

    Nikolay Kirov zaprasza na spotkanie inspiracyjne i networkingowe dla Absolwentów i Przyjaciół Akademii Leona Koźmińskiego w ramach cyklu "Zarządzanie energią własną menedżera i jego zespołu". Gościem będzie IWONA BOBROWSKA-BUDNY – Dyrektor MBA HR Kozminski Executive Business School, Partner w LifeEnergy.pl

    Iwona jest człowiekiem ceniącym życie w zgodzie ze sobą oraz budującym relacje w oparciu o zaufanie i partnerstwo. Jej kluczowymi wartościami są autentyczność i transparentność we wszystkim co robi a zawodową misją życiową - wspieranie ludzi w odkrywaniu prawdziwego siebie zamiast kreowania siebie.

    Porozmawiamy o roli liderów i działów HR we wzmacnianiu pracowników w ich rozwoju oraz w budowaniu organizacji, w których ludzie chcą pracować i sprawia im to przyjemność. Iwona opowie również o wprowadzaniu istotnych zmian w swoim życiu zawodowym i prywatnym!
    Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim m.in. w Johnson&Johnson, OSRAM, EMPIK, AXA Polska/Życie, Eden Springs. Odkrywała talenty m.in. w Google i Allegro.

    Będziemy pokazywać zarówno jaka jest rola i odpowiedzialność lidera w obecnych firmach, czyli o przywództwie, budowaniu relacji i zarządzaniu energią zespołu, jak i o tym jak nadawać sens swojemu życiu.

    „JAK Z SENSEM POŁĄCZYĆ ŻYCIE OSOBISTE I PRACĘ, ŻEBY BYĆ SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM?”

    Spotkanie jest dla Absolwentów i Przyjaciół Akademii Leona Koźmińskiego. Jeśli wasz znajomy jest zainteresowany tematem, zabierzcie go ze sobą.

    Uczestnicząc w spotkaniu wspierasz również Fundację Koźmińskich. Przekazywana przez Was wpłata o wartości 50 zł za udział w naszych wydarzeniach adresowanych do absolwentów i przyjaciół uczelni, w całości zasila konto Fundacji Koźmińskich i wspiera najzdolniejszą młodzież Akademii Leona Koźmińskiego.

    WIĘCEJ o spotkaniu:

    Miejsce: Aula ALK, ul. Jagiellońska 59, Akademia Leona Koźmińskiego.
    Termin: 19 marca 2019  (wtorek) godzina 18.00.

    Godziny:
    18:00 Networking
    18:30 Nikolay Kirov, Iwona Bobrowska-Budny

    Kontakt z organizatorem:
    Klaudia Krasuska
    Specjalista ds. relacji z Absolwentami
    Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami
    kkrasuska@kozminski.edu.pl
    tel: 22 519 22 74


    O Prelegentach:
     

    NIKOLAY KIROV

    Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym.
    Od 1996 r. mówca inspiracyjny, trener, wykładowca i doradca w zakresie:
    •    Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
    •    Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych
    •    Rozwiązywania konfliktów i komunikowania się
    •    Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych
    •    Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem.

    Instruktor Calligraphy Health System- styl QiGong (TAI-CHI)  oraz ZEN Coaching praktyk.
    Certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: FRIS, MPA, MTQ48, Reiss Motivation Profile.

    Od 21 lat ponad 100 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych,  programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla Kadry Medycznej, a także międzynarodowego programu Executive MBA realizowanego w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca  Kozminski AMP -  Advanced Management Program - realizacja Warszawa - Barcelona, prowadził zajęcia w EADA Business School.

    Na swoich kursach pokazuje: jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i obustronne zadowolenie partnerów; jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. Jak zarządzać sobą i podejmować decyzję aby być przywódcą w czasach szybkich zmian.

    Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School - Akademii Leona Koźmińskiego. Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członek Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członek Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards oraz członek Rady Programowej „Personel i Zarządzanie”. Ponad 10 lat pełnił funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Management and Business Administration. Central Europe”.

    W Kozminski Executive Business School specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów  - pod indywidulane potrzeby organizacji. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Zaprojektował i koordynuje studia podyplomowe „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”, oraz „Akademia Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie” i Akademii Przywództwa i Budowania Relacji.


    IWONA BOBROWSKA – BUDNY

    Doświadczony trener biznesu, Talent Management Mentor, manager i partner biznesowy w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim oraz certyfikowany konsultant metod analiz potencjału i osobowości zawodowej.
    Dyrektor merytoryczny studiów MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca akademicki studiów podyplomowych, MBA, MBA Excutive i Advanced Management Program oraz Partner Merytoryczny Kozminski Executive Business School.

    Posiada ponad 15-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim m.in. w Johnson&Johnson, OSRAM, EMPIK, AXA Polska/Życie, Eden Springs – jako manager lub partner biznesowy kreowała i wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”. Opracowywała i implementowała programy rozwojowe dla pracowników i managerów o wysokim potencjale, programy Talent Management oraz przeprowadzała oceny potencjału kompetencyjnego metodami Assasement/Development Center oraz wywiadami rozwojowymi na podstawie wyników analiz osobowości zawodowej. Prowadziła rekrutacje indywidualne i masowe zatrudniając ponad 3000 osób, zarządzała działami szkoleń, rekrutacji, kadr i płac.

    Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i sesje rozwojowe budujące samoświadomość pracowniczą, menedżerską i zespołową, wspierając ustawienie procesów oraz zbudowanie efektywnych w komunikacji, stylu pracy i współpracy zespołów. W swojej pracy wykorzystuje m.in. metodykę komunikacyjną ART i NVC, metodykę zarządzania Talentami wg. Instytutu Gallupa wraz z pracą w oparciu o wyniki kwestionariusza Clifton Strengths. Wspiera poznawczo zespoły o świadome wykorzystanie wyników analiz m.in. odporności psychicznej MTQ48, badań osobowości zawodowej TalentQ, MasterPersonalAnalisys, MBTI, 15FQ+, Reiss Motivation Profile®, Style Myślenia i Działania FRIS® i MindSonar. Pracuje w nurcie Zen Coachingu.

    Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania. Facylitator Design Thinking.

    Jako mentor/coach na stałe współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu EY, wspierającą kobiety na rynku pracy. Przygotowywała i prowadziła sesje indywidualne dla managerów organizacji polskich i międzynarodowych oraz dla kadry kierowniczej administracji publicznej do rangi prezesów oraz ministrów włącznie.

    W ramach pracy Fundacji Pasja do Edukacji i do Rozwoju prowadzi projekty mające na celu podniesienie świadomości rodziców i nauczycieli w rozwoju dzieci i młodzieży w oparciu o potencjał i mocne strony, z uważnością na adekwatną samoocenę ucznia i jego proaktywność – www.pasjadoedukacji.org
    Certyfikowany Trener Calligraphy Health System prowadzący cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, w ramach projektu www.lifeenergy.pl

    Autorka publikacji w prasie branżowej oraz prowadząca wystąpienia i wykłady na konferencjach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. W ostatnich latach prowadziła szkolenia i sesje m.in. dla Allegro, Google, Carlsberg, Fortaco, AXA Polska, Polska Miedź KGHM, VW Bank, ORANGE–TelTech, Jeronimo Martins, Skoda, Bank BGŻ, EDF Energia, KROSS, PESA Bydgoszcz, STOCK Polska, Kongsberg Automotive, Domy Mediowe, Najwyższa Izba Kontroli, Lasy Państwowe, PARP, Główny Inspektorat Farmaceutyczny, Poczta Polska, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Gospodarki, Urząd ds. Cudzoziemców.
    Absolwentka socjologii - specjalizacja Zarządzanie Organizacjami i Zasobami Ludzkimi na wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła specjalizację z Mediacji i rozwiązywania konfliktów na Uniwersytecie Warszawskim oraz liczne kursy w zakresie diagnozowania i rozwoju potencjału pracowniczego.

     

  • Seminarium naukowe Zakładu Prawa Konstytucyjnego

    Zakład Prawa Konstytucyjnego Akademii Leona Koźmińskiego zaprasza na seminarium naukowe pt. Moment konstytucyjny i polski kryzys konstytucyjny 2015 - 2018 (uwagi krytyczne).

    Referat wygłosi Pan dr Michał Ziółkowski, natomiast wprowadzenie Pan prof. dr hab. Jan Wawrzyniak.

    20 marca 2019 r., godz. 11:30 - 13:00, sala A/26

  • Zagrajmy! - dzień z grami planszowymi w Kolegium Prawa

    30 kwietnia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Gier Planszowych (International TableTopt Day).

    Kolegium Prawa zaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału w rozgrywkach planszowych
    z pracownikami i studentami. Zachęcamy Państwa do podjęcia wyzwania, a także do zaprezentowania swoich ulubionych gier. 


    21 marca 2019 r., sala A/26, start godz. 12:00

  • Webinar on the Digital Marketing Specialization!

    If you want to know more about our Digital Marketing Specialization, we are organizing a webinar aimed at answering the questions of the prospective students regarding the contents of the program and admission requirements.

    The first webinar of the specialization will take place:

    • On the 26th of March at 3:30 PM (CET)

    To join the web-conference please send a request to webinar.digital(at)kozminski.edu.pl and you will receive a link to access the meeting.

    Share it with everyone interested in starting Finance and Accounting degree at Kozminski University. Feel free to join and ask questions!

    The following people will take part in the webinar:

    • Prof. Grzegorz Mazurek, the leader of the program
    • Admission Office Representatives

    For more details regarding admission process and requirements, please contact our Admission Office directly on email.

    You can also find more information about this program under this link

  • Day with HEBDA!


    We are glad to introduce a brand new Master's program in English: Health Economics and Big Data Analytics (HEBDA)!

    Health Economics is a new but dynamically developing science. It is the discipline of economics applied to the topic of health care. Health Economics provides a set of methods and analytical approaches to study the effectiveness and value of health technologies with the ultimate objective of optimal allocation of healthcare resources. The business world is currently undergoing a revolution due to the increasing importance of Big Data, and the healtcare sector is no exception. "The Economist" states, that not oil but data is the most valuable resource of the 21st century.

    This is precisely why on the we are organizing a special event in for you: Day with HEBDA!

    During the event, you will have the chance to learn more about the fascinating world of Health Economics and Big Data from our special guests, meet the leaders of the program and get more information on the program itself, and take part in a special contest to win amazing prizes from the Kozminski Boutique!

    When:
    27th of March at 11:30 AM
    Where:
    Atrium D, Kozminski University

    Schedule of the Event:

    11:30-11:35 - Introduction to the event
    11:35-11:40 - Presentation by Prof. Katarzyna Kolasa, leader of the program
    11:40-12:30 - Presentations by Special Guests
    12:20-12:35 - Competition for students with amazing prizes from the Kozminski Boutique!
    12:35-12:40 - Award ceremony and closing of the event

    If you would like to get more information on the program we invite you to visit the program's website here

  • Sztuczna inteligencja jako sędzia w sprawach karnych - analiza krytyczna

    Katedra Prawa Karnego Akademii Leona Koźmińskiego zaprasza na otwarte seminarium naukowe pt. Sztuczna inteligencja jako sędzia w sprawach karnych - analiza krytyczna

    Prelegentem będzie Pan dr Kamil Mamak z Katedry Prawa Karnego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz z Katedry Historii i Filozofii Nauki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. 

    29 marca 2019 r., godz. 10:15, sala A/26. 

Najbardziej interesowałyby mnie spotkania: