Kalendarz spotkań

Wydarzenia

Ten kalendarz umożliwia szybkie znalezienie spotkań pasujących dla danej grupy kandydatów. Aby uzyskać dostęp do filtrów, wybierz znajdującą się poniżej kalendarza pozycję.

 

 

  • Deloitte Day

    Ruszyła wiosenna rekrutacja Deloitte, w związku z czym odwiedzimy Cię na Twojej uczelni!

    Przyjdź 4 kwietnia do Atrium na ALK między 9:00 a 15:00.

    Będziemy opowiadać o płatnych praktykach i ofertach pracy, a także o przygotowaniu do procesu rekrutacji.

    Aż 200 miejsc czeka na nowych pracowników i praktykantów - jedno z nich może być Twoje, nie czekaj!

    Przyjdź, poznaj nas, aplikuj.

    Wszystko zależy od Ciebie.

    I kropka!

     

  • Katedra Prawa Karnego zaprasza na wykład p. Anny Jaworskiej pt. "Jak jednym e-mailem wykraść milion dolarów? Metody przeprowadzania, wykrywania i obrony przed atakami socjotechnicznymi"

    My Image

    Katedra Prawa Karnego zaprasza na wykład p. Anny Jaworskiej pt. "Jak jednym e-mailem wykraść milion dolarów? Metody przeprowadzania, wykrywania i obrony przed atakami socjotechnicznymi".

    Wykład odbędzie się w dniu 6 kwietnia 2018 r. o godz. 10.15 w sali Muzeum Sądownictwa (A/26).

  • Koźmiński Winter Camp w Austrii - Ischgl - 6-15 kwietnia 2018

  • FMCG&Logistics Recruitment Campus, 12 kwietnia 2018, Atrium D

    Już 12 kwietnia 2018 roku na Akademii Leona Koźmińskiego odbędzie się FMCG&Logistics Recruitment Campus - kolejne wydarzenie rekrutacyjne z cyklu Recruitment Campus organizowane przez Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami.

    Podczas wydarzenia swoją ofertę zaprezentują firmy poszukujące pracowników m.in. w takich obszarach jak: FMCG, logistyka, czy zarządzanie łańcuchem dostaw.  

    Swoją ofertę rekrutacyjną zaprezentuje m.in. Procter & Gamble i DSV, z którymi będziecie mogli porozmawiać podczas 15-minutowych spotkań z rekruterami firm.
    Spotkania odbędą się w specjalnie wydzielonej strefie rekrutacyjnej znajdującej się w Atrium D.

    Zapraszamy już 12 kwietnia do Atrium D w godz. 10:00 - 15:30.

    Po prostu przyjdź i pamiętaj o zabraniu swojego CV.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    W ramach FMCG&Logistic Recruitment Campus zapraszamy na warsztat "Jak znaleźć pracę marzeń i jak ją zdobyć?" prowadzony przez firmę P&G.

    Data: 12.04.2018

    Godzina: 14:00

    Sala: D/125

    Spotkanie poprowadzi Pani Magdalena Orawiec, Specjalista ds. Rekrutacji P&G na Europę Centralną, która przybliży studentom tematy związane z poszukiwaniem pracy:

    • gdzie szukać pracy?
    • jak czytać ogłoszenia pracy?
    • jak napisać CV
    • jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?

    Pani Magdalena podzieli się również swoimi doświadczeniami w pracy rekrutera.

    Wystawcy FMCG&Logistics Recruitment Campus:

     

    DSV jest jedną z wiodących firm z branży TSL (Transport, Spedycja, Logistyka). Nasz centrala znajduje się w Danii. Świadczymy usługi dla tysięcy firm na świecie. DSV Road jako jedna z trzech dywizji operacyjnych (pozostałe to DSV Solutions and DSV Air& Sea) świadczy kompleksowe usługi spedycyjno-transportowe obsługując zarówno ładunki międzynarodowe, jak i krajowe. Swoją działalność opieramy na rozwiniętej międzynarodowej sieci drobnicowej, która umożliwia bezpośrednie połączenia z kluczowymi miastami w  Europie oraz na sieci krajowej, zbudowanej w oparciu o rozlokowane w całej Polsce magazyny przeładunkowe.

    Planowanie procesów logistycznych umożliwiają nowoczesne narzędzia i systemy informatyczne, ale osiągnięcie oczekiwanych rezultatów jest możliwe tylko dzięki zespołowi, który obsługuje cały ten proces, zarówno poprzez planowanie, organizację, jak i realizację usług.

    W Polsce Spółka DSV Road zatrudnia blisko 500 osób w 10 Oddziałach na terenie kraju. Centrala Spółki znajduje się w Duchnicach k/Warszawy.

    DSV Road najczęściej zatrudnia w obszarach:
    •    spedycji krajowej i międzynarodowej,
    •    rozwoju biznesu, sprzedaży usług i obsługi klienta,
    •    zarzadzania zmianą i jakością,
    •    obsługą magazynową.

     

    P&G jest największą firmą FMCG na świecie istniejącą od ponad 180 lat. W naszym portfolio mamy ponad 70 znanych marek takich jak Always, Ambi Pur, Ariel, Braun, Blend-a-Med, Fairy,Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Vizir, które używane są przez miliardy konsumentów na całym świecie. Prowadzimy działalność w około 70 krajach, zatrudniając ponad 100 tysięcy osób na całym świecie.

    Nasza firma oferuje równe szanse w zatrudnieniu. Cenimy różnorodność i nie dyskryminujemy ze względu na rasę, religię, kolor skóry, pochodzenie, płeć, orientację seksualną, wiek, stan cywilny, czy niepełnosprawność.

    Obecnie rekrutujemy Studentów na 3-miesieczne Praktyki Letnie do naszego biura w Warszawie. Jeżeli jesteście zainteresowani pracą w jednym z naszych działów (Logistyka, Finanse, Sprzedaż, Marketing, IT) zajrzyjcie na naszą stronę ce.pgcareers.com i zaaplikujcie do 15go kwietnia.
     

    Organizator spotkania:

    Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami
    Agnieszka Krawczyńska
    akrawczynska@kozminski.edu.pl
    022 519 22 73

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     

    Join our FMCG & Logistics Recruitment Campus on April 12th, Atrium D.

    FMCG & Logistics Recruitment Campus is the next from the cycle of Recruitment Campus events organized by the Career Development and Alumni Relations Office.

    During the event,  such employers as Procter & Gamble and DSV are going to present their recruitment offer in such areas as: FMCG, logistics, or supply chain managementwith. You will be able to talk to the recruiters during 15-minute meetings in a specially designated recruitment zone located in Atrium D.

    April 12th, Atrium D at 10:00 - 15:30.

    Just come and remember to take your CV.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    FMCG&Logistics Recruitment Campus exhibitors:

    DSV is one of the leading companies in the TSL industry (Transport, Shipping, Logistics). Our headquarters is in Denmark. We provide services to thousands of companies in the world.
    DSV Road as one of three operating divisions (the others are DSV Solutions and DSV Air & Sea) provides comprehensive forwarding and transport services for both international and domestic freight. Our business is based on a highly developed international groupage network, which allows direct connections to key cities in Europe and on our national network, consisting of our own cross dock warehouses in Poland.
    Logistics processes planning enable modern IT tools and systems, but achieving the expected results is possible only thanks to the team that handles the entire process, both through planning, organization and implementation of services.
    In Poland, DSV Road company employs nearly 500 people in branches in 10 branches throughout the country. The company's headquarters is located in Duchnice near Warsaw.
    DSV Road most often employs in the following areas:

    • domestic and international forwarding,
    • business development, sales of services and customer service,
    • change and quality management,
    • warehouse support.

     

    Procter&Gamble serves consumers around the world with one of the strongest portfolios of trusted, quality, leadership brands for home, family, beauty and health - including Always, Ambi Pur, Ariel, Braun, Blend-a-Med, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Vizir, and many more.
    We operate in approximately 70 countries through 100 thousand professionals worldwide. We have an almost 180-year track record of product technology and marketing innovation.

    Our company is committed to providing equal opportunities in employment. We value diversity and we do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, or disability status.

    Currently we are recruiting Students for 3-months Summer Internships in P&G Warsaw Office. If you are interested in joining one of our departments (Logistics, Finance, Sales, Marketing, IT) visit ce.pgcareers.com and apply till April 15th

    Event organizer:

    Career Development and Alumni Relations Office
    Agnieszka Krawczyńska
    akrawczynska@kozminski.edu.pl
    022 519 22 73

     

     

     

     

  • 7th AIDA Europe Conference ”De-Mystifying InsurTech: a Legal and Regulatory View”

    The Conference will be, mainly, dedicated to InsurTech and the manifold legal and regulatory implications technology will have on the insurance sector. The Conference is organized by AIDA Europe in cooperation with Kozminski University and the AIDA Polish Chapter affiliated at Kozminski University.

  • Dzień otwarty dla kandydatów na studia wyższe oraz podyplomowe i MBA - godz. 12:00

  • Publiczna obrona rozprawy doktorskiej w dyscyplinie nauki o zarządzaniu mgr. Dariusza Pietyszuka

    W imieniu Rektora i Senatu Akademii Leona Koźmińskiego uprzejmie zapraszamy na publiczną obronę rozprawy doktorskiej w dyscyplinie nauki o zarządzaniu mgr. Dariusza Pietyszuka. Obrona odbędzie się 16 kwietnia 2018 r. o godz. 11:00 w sali nr D-306 (II piętro budynku D).

    Temat rozprawy:

    "Differentiating to outperform rivals and avoid commoditization in the market for external audit services"

    Promotor:

    • dr hab. Krzysztof Klincewicz, Uniwersytet Warszawski

    Recenzenci:

    • prof. dr hab. Wojciech Czakon, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    • dr hab. Czesław Mesjasz, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

    Więcej informacji

  • Prezentacje biznesowe, które sprzedają!

    Nikolay Kirov zaprasza na spotkanie inspiracyjne i networkingowe dla absolwentów i przyjaciół Akademii Leona Koźmińskiego. Naszym gościem będzie Jacek Chmielecki - praktyk biznesu i sprzedaży, znawca świata korporacji. Swój sukces budował m in pracując dla APC, Cisco, SAP, Microsoft, Google, Juniper.

    Będziemy pokazywać:
    „Prezentacje biznesowe, które sprzedają!”
     
     Podczas prezentacji biznesowej sprzedajemy: produkt, usługę, pomysł, informację lub swoje własne kompetencje. Kluczowym aspektem jest, aby publiczność je „kupiła”!

    Podczas tego wykładu uczestnicy otrzymają odpowiedź na pytanie - jak to zrobić? 
    Prezentujący pokażą kluczowe elementy dobrej prezentacji, jej strukturę, kluczowe zasady prezentowania i opanowania stresu.

    SPOTKANIE JEST BEZPŁATNE
    Spotkanie jest dla absolwentów i przyjaciół Akademii Leona Koźmińskiego. Jeśli wasz znajomy jest zainteresowany tematem, zabierzcie go ze sobą. 
    Jedyny warunek: REJESTRACJA poprzez formularz rejestracyjny.

    Miejsce: Aula Główna, ul. Jagiellońska 59, Akademia Leona Koźmińskiego.
    Termin: 17 kwietnia 2018 (wtorek) godzina 18.00.
    Godziny
    18:00 Networking – Grzegorz Turniak
    18:30 Nikolay Kirov, Jacek Chmielecki
    „Prezentacje biznesowe, które sprzedają!”

    Kontakt z organizatorem:
    Małgorzata Lichota
    Specjalista ds. relacji z absolwentami
    tel: 22 519 22 74
    mlichota@kozminski.edu.pl
     

    O prelegentach:

    Nikolay Kirov

    Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym. Od 1996 r. mówca inspiracyjny, trener, wykładowca i doradca w zakresie:

    • Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie 
    • Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych
    • Rozwiązywania konfliktów i komunikowania się
    • Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych
    • Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią:

    ciałem, emocjami i umysłem.

    Instruktor Calligraphy Health System-Calligraphy Yoga - styl QiGong oraz ZEN Coaching praktyk.

    Certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: FRIS, MPA, MTQ48, Reiss Motivation Profile.

    Od 21 lat ponad 50 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla Kadry Medycznej, a także międzynarodowego programu Executive MBA realizowanego w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca Kozminski AMP - Advanced Management Program - realizacja Warszawa - Barcelona, prowadził zajęcia w EADA Business School.

    Na swoich kursach pokazuje: jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i obustronne zadowolenie partnerów; jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. Jak zarządzać sobą i podejmować decyzję aby być przywódcą w czasach szybkich zmian.

    Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School - Akademii Leona Koźmińskiego. Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członek Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członek Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards oraz członek Rady Programowej „Personel i Zarządzanie”. Ponad 10 lat pełnił funkcję członka kolegium redakcyjnego czasopisma „Management and Business Administration. Central Europe”.

    W Kozminski Executive Business School specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów - pod indywidulane potrzeby organizacji. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Zaprojektował i koordynuje studia podyplomowe „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”, oraz „Akademia Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie” i Akademii Przywództwa i Budowania Relacji.

     

     

    Jacek Chmielecki

    Menedżer, od 20 lat odnoszący sukcesy w największych międzynarodowych firmach, na rynku IT w Polsce i ponad 10 lat poza jej granicami: APC, Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google, Juniper. Praktyk biznesu i sprzedaży, znawca świata korporacji, Trener, Mówca, Inwestor. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.

    Wykładowca na programach Executive MBA i MBA uczelni Akademia Leona Koźmińskiego oraz SGH.

    Twórca strategii rozwoju Kanału partnerskiego dla Europy Centralnej Rosji, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej, Strategii restrukturyzacji sprzedaży partnerskiej dla krajów skandynawskich i Bliskiego Wschodu dla Cisco Systems. Menedżer zarządzający sprzedażą, telesprzedażą i strukturą kanału partnerskiego na rykach międzynarodowych. Odpowiadając za Centrum Obsługi Klienta dla Google na rynku niemieckim, austriackim, szwajcarskim stworzył najlepszy zespół w rejonie EMEA obsługujący klientów biznesowych i indywidualnych.

    Prelegent na konferencjach branżowych: Customer Contact & Call Center, Customer Experience, Kongresie Sprzedaży, Kongresie Efektywne Przywództwo, Create Yourself, targach pracy. Prowadzi wykłady oraz szkolenia z zakresu:

    • Prezentacji Sprzedażowych do Klientów Na Spotkaniach Biznesowych i Konferencjach
    • Firmowych Prezentacji Biznesowych
    • Wystąpień Publicznych
    • Przywództwa i Prowadzenia Zespołów
    • Skutecznej Sprzedaży
    • Tworzenia Efektywnych Systemów Sprzedaży Bezpośredniej oraz przez Kanał Partnerski
    • Podniesienia Jakości Obsługi Klienta – Customer Support
    • Obsługi klienta
    • Business Development Wprowadzania Produktów i Usług na Rynek Polski i Międzynarodowy
    • Rekrutacji i motywacji
    • Komunikacji
    • Zarządzania sobą w czasie

    oraz szkolenia: Jak Odnieść sukces w Pracy na Etacie!

    Występował na scenie przemawiając do 1000-ej publiczności z prof. Robertem Cialdinim, gen. Romanem Polko, Jakubem B. Bączkiem, Mateuszem Grzesiakiem, Robertem Kroolem, Grzegorzem Turniakiem, i wieloma innymi. Występował w trakcie internetowej transmisji LIVE przemawiając do 40 000-ej publiczności.

    Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego uniwersytetu De Montfort , Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University.

    Ukończył studium Psychologii w Biznesie, Zarządzania i Marketingu oraz prestiżowy cykl szkoleń i mentoringu Quantum Leap .

    Więcej informacji można znaleźć na www.linkedin.com/in/jacekchmielecki/ ) oraz na stronie www.JacekChmielecki.pl

    Krótkie wideo przybliżające sylwetkę prelegenta: www.youtube.com/watch?v=-xmKRYFkAas&t=1s ).

  • Jak dołączyć do programu AIIB Young Professionals?

    Azjatycki Bank Inwestycji Infrastrukturalnych, instytucja finansowa XXI wieku - Jak dołączyć do programu AIIB Young Professionals

    Wyjątkowy wykład Daniela Shima, Dyrektora Generalnego Departamentu Human Resources AIIB

    Aby przyczynić się do realizacji misji Banku, AIIB ma na celu rekrutację i rozwój kadry wybitnych młodych profesjonalistów ("YP") we wczesnych etapach ich kariery. Młodzi profesjonaliści będą współpracować z pracownikami Banku w celu rozwijania, wzmacniania i wykorzystywania swoich umiejętności zawodowych oraz wiedzy specjalistycznej, jednocześnie zdobywając praktyczne doświadczenie. Współpracując z klientami w sektorze publicznym i prywatnym w Azji, młodzi profesjonaliści zyskają głębokie zrozumienie i szersze spojrzenie na rozwój infrastruktury regionu oraz finansowe wyzwania i możliwości.

    Azjatycki Bank Inwestycji Infrastrukturalnych, wielostronny bank rozwoju, którego misją jest poprawa wyników społecznych i gospodarczych w Azji i poza nią. Z siedzibą w Pekinie, rozpoczęliśmy działalność w styczniu 2016 r. I obecnie wzrosła do 84 zatwierdzonych członków z całego świata. Inwestując w zrównoważoną infrastrukturę i inne sektory produkcyjne dzisiaj, będziemy lepiej łączyć ludzi, usługi i rynki, które z czasem wpłyną na życie miliardów i zbudują lepszą przyszłość.

     

    Jesteś:
    ► Zainteresowany wielowymiarowym rozwojem kariery w banku?
    ► Posiadasz doświadczenie w pracy w sektorach inwestycji finansowych lub infrastrukturalnych?
    ► Jesteś absolwentem w dziedzinie inżynierii, ochrony środowiska, finansów, ekonomii, nauk lub prawa, z doświadczeniem zawodowym związanym z Twoim kierunkiem studiów?
    ► Chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu AIIB?


    SPOTKANIE JEST BEZPŁATNE 

    Jedyny warunek: REJESTRACJA poprzez formularz rejestracyjny.

    Kiedy: 18 kwietnia 2018, godz. 17:00

    Gdzie: Sala A9

    Zapraszamy!

    Organizator spotkania:

    Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami
    Agnieszka Krawczyńska
    akrawczynska@kozminski.edu.pl
    22 519 22 73

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Asian Infrastructure Investment Bank- the financial institution of XXIst century - How to apply for and how to join AIIB Young Professionals Program?

    Special lecture by Daniel Shim, Director General, Human Resources Department AIIB

    Join us for an interactive session with AIIB Human Resources Director General Daniel Shim who will elaborate on AIIB’s mission, career opportunities; the Young Professionals Program and our Internship Program. He will also answer questions about AIIB opportunities.

    The Asian Infrastructure Investment Bank, a multilateral development bank with a mission to improve social and economic outcomes in Asia and beyond. Headquartered in Beijing, we commenced operations in January 2016 and have now grown to 84 approved members from around the world. By investing in sustainable infrastructure and other productive sectors today, we will better connect people, services and markets that over time will impact the lives of billions and build a better future.

     

     

     

     

    Are you:
    ►Inspired by the idea of working in a multilateral development bank?
    ►Experienced in the financial or infrastructure investment sectors?
    ►A degree holder in engineering, environment, finance, economics, sciences or law, with work experience relevant to your degree?
    ►Interested in becoming part of the dynamic AIIB team?

    LECTURE IS FREE OF CHARGE.

    PLEASE REGISTER ON:

    DATE: April 18th 2018, 05:00 pm

    PLACE: room A9

     

    WE HOPE TO SEE YOU THERE!

    ORGANIZER:

    Career Development and Alumni Relations Office
    Agnieszka Krawczyńska
    tel.  22 519 22 73
    akrawczynska@kozminski.edu.pl

  • Spotkanie z Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej - Panem Marcinem Cichym

    Informujemy, że wykład został odwołany.

    Przepraszamy za niedogodności.

     

    Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami ALK zaprasza studentów na unikatowe spotkanie z Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej - Panem Marcinem Cichym.

    Spotkanie jest pierwszym w cyklu warsztatów ze studentami. Stanowi podstawę do kolejnych wykładów prowadzonych przez UKE na ALK: analitycznego, konsumenckiego, technologicznego oraz prawnego. Wykład Pana Prezesa jest początkiem zmiany dotyczącej postrzegania organów administracji państwowej, służby cywilnej i roli urzędników. Określenie obszarów działania oraz zakresu odpowiedzialności uświadamia społeczną rolę Regulatora.

    UKE reguluje rynek telekomunikacyjny i pocztowy tworząc środowisko dla rozwoju technologii i cyfrowej gospodarki. Działa na rzecz ochrony interesów konsumentów, wpierania konkurencyjności dzięki optymalnym regulacjom, rozwoju infrastruktury i usług szerokopasmowych.

    Studenci dowiedzą się jak kształtują się kompetencje pracowników: wykształcenie prawnicze, techniczne, jakie są możliwości udziału w szkoleniach i konferencjach, jakie znaczenie mają pracownicy UKE na kształt globalnego rynku telekomunikacyjnego i pocztowego, jak przebiega i z kim dochodzi do ścisłej współpracy na arenie międzynarodowej, ale także o wsparciu merytorycznym, elastycznym systemie pracy i możliwości odbywania praktyk i staży, o uzyskaniu wsparcia przy pisaniu prac dyplomowych, dostępie do baz danych oraz współpracy z ekspertami.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Data: 19 kwietnia 2018 r.

    Godzina: 14:00 - 15:30

    Miejsce: Sala D/202
     

     

    Organizator spotkania:

    Agnieszka Krawczyńska
    Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami
    tel. +48 22 519 22 73
    akrawczynska@kozminski.edu.pl

     

     

     

  • Konferencja "Strategiczne wybory firm rodzinnych - różne drogi osiągania celów firmy i rodziny"

    Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji "Strategiczne wybory firm rodzinnych - różne drogi osiągania celów firmy i rodziny" - 19 kwietnia 2018 r. w siedzibie ALK.

    W programie m.in. wystąpienie prof. Krzysztofa Obłója.

    Udział jest bezpłatny. Szczegóły i rejestracja (pdf)

  • European Law School Leadership Forum - 19-21 kwietnia 2018

    My Image

    W dniach 19 - 21 kwietnia 2018 roku Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego będzie gościć Dziekanów szkół prawniczych z całej Europy działających w International Association of Law Schools w ramach "2018 European Law School Leadership Forum. From Imitation to Innovation."

  • Czas na Twój biznes? Nowa "Konstytucja Biznesu"

    W spotkaniu udział wezmą prof. Jerzy Cieślik, prof. Wojciech Góralczyk, prof. Adam Noga.

    Termin: 20 kwietnia 2018, godz. 15:00, aula LK.

    Spotkanie organizuje Studenckie Koło Naukowe Giełdy i Prawa "Kapitalni".

  • Otwarte seminarium naukowe Katedry Prawa Karnego na temat "Przestępstwo manipulacji instrumentami finansowymi - wybrane zagadnienia"

    My Image

    Katedra Prawa Karnego serdecznie zaprasza na otwarte seminarium naukowe poświęcone tematowi "Przestępstwo manipulacji instrumentami finansowymi - wybrane zagadnienia".

    Wykład wprowadzający wygłosi dr hab. Anna Błachnio-Parzych, prof. ALK.

    Spotkanie odbędzie się w dniu 23 kwietnia 2018 r. (piątek) o godz. 14.00 w sali Senatu (D/202).

  • HYPERLOOP - jak niemożliwe staje się faktem

    Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu Market Inspiracji, realizowane przez MBA Inspire we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego.

    24 kwietnia b.r. (wtorek)  zapraszamy na prezentację HYPERLOOP -  jak niemożliwe staje się faktem.

    Zaprzyjaźniony Zespół Ekspertów z hyperpoland.com przedstawi szczegóły założeń nowoczesnej technologii leżącej u podstaw HYPERLOOP, a od strony biznesowej podzieli się doświadczeniami w jaki sposób stworzyć innowacyjny projekt, zbudować zespół zdolny do jego realizacji, skąd brać środki na jego rozwój i jak wygrywać nagrody na międzynarodowych konkursach, i co najważniejsze: jak przejść z etapu koncepcyjnego do prac nad wdrożeniem komercyjnym. 

    Spotkanie się odbędzie się w Warszawie, w auli B/17, w budynku B Akademii Leona Koźmińskiego, w godzinach od 18.00 do 21.00.

    Oprócz interesującego przekazu merytorycznego spotkania, przed nami także okazja do networkingu, do którego zachęcamy zarówno przed jak i po głównej prezentacji.

    ZAPISY POPRZEZ FORMULARZ REJESTRACYJNY.

    O prelegentach:

    Przemysław Pączek, Prezes Zarządu

    Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w finansach isprzedaży zdobyte w bankowości prywatnej, zarządzaniu strukturami funduszy zamkniętych, pośrednictwie nieruchomości, sektorze land development oraz doradztwie dla deweloperów. Zarządzał portfelem nieruchomości gruntowych jednego z największych polskich banków i pełnił funkcję członka zarządu spółek celowych funduszu zamkniętego z branży nieruchomości.
    Doświadczenie zdobywał m.in. w: Getin Noble Bank, Home Broker, ProDevelopment, CB Richard Ellis I San Francisco Center for Economic Development.
    Doktorant w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (Program Management in New Technologies). Absolwent ESCP Europe w Paryżu (Master’s in Management Londyn-Madryt-Paryż), Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (Gospodarka Przestrzenna) oraz Programu Microeconomics of Competitiveness w Akademii Leona Koźmińskiego (realizowanego we współpracy z Harvard Business School).
    Stypendysta MSZ Francji (Bourse Eiffel). Członek Urban Land Institute.
     

    Jakub Olek, Członek Zarządu

    Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w Polsce i za granicą (Indie, Chiny, Belgia) w sektorze transportowym, finansowym, lobbingowym oraz usług prawnych i usług w sektorze energetycznym. Pracował dla firm z sektora międzynarodowych usług dla biznesu (Invest Service w Guangzhou w Chinach), kancelarii prawnych (m.in. Wardyński i Wspólnicy), międzynarodowych firm konsultingowych (m. in. KPMG) oraz firm z branży Public Policy i Government Relations (MSLGROUP w Brukseli i Warszawie).
    Sprawował funkcję Public Policy Managera w Banku BZ WBK (Grupa Santander). 
    Aktualnie jest Government Relations Managerem na Europę Środkową w Ofo – jednym z globalnych liderów w branży Station-freeBikeSharing, wspieranym m.in. przez Alibaba. 
    Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. 
    Laureat programu mentoringowego 30under30 Leadership Program organizowanego przez American Chamber of Commerce in Poland.Publikował m.in. .w POLITICO.eu
     

    Paweł Radziszewski, Dyrektor Techniczny

    Ekspert w zakresie aerodynamiki, platform autonomicznych, zawieszenia aerodynamicznego oraz systemów sterowania.
    Doświadczenie zdobywał w projektach realizowanych przez Politechnikę Warszawską, m.in. we współpracy z Lockheed Martin w ramach grantu Optimization of Unmanned System of Systems (OpUSS). Uczestniczył również w innych grantach B+R, m.in. Generacja Przyszłości, Najlepsi z Najlepszych (NzN) - MNiSW; Autonomiczne Platformy Nawodne (APN) - MON. 
    Menadżer projektu Kropelka 2.0 (prototyp super-oszczędnego samochodu) w Studenckim Kole Aerodynamiki Pojazdów (SKAP) Politechniki Warszawskiej. Rekord dystansu przejechanego na 1 litrze benzyny wynosi 659 km.Stażysta w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
    Absolwent Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
    Uczestnik międzynarodowych konkursów technologicznych, m.in. SAE Aerodesign West w Los Angeles (zwycięzca we wszystkich kategoriach) oraz dwukrotnie SpaceX Pod Competition w Teksasie i Kalifornii.
     

    Dr Joanna Buchalska 

    Adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Prawa Pracy w Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie, członek Biura Studiów i Analiz Sądu Najwyższego, radca prawny. Tytuł doktora nauk prawnych uzyskała w Akademii Leona Koźmińskiego. Od 2015 roku jest członkiem Komisji ds. Akredytacji The Human Resources Excellence in Research w ALK. Zainteresowania badawcze obejmują prawo własności intelektualnej i prawo cywilne. Stypendystka w Urzędzie ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (OHIM) i Instytucje Max'a Plancka w Monachium. Autorka i współautorka publikacji poświęconych prawu cywilnemu i własności intelektualnej.

    Dr Błażej Podgórski

    Adiunkt w Katedrze Finansów w Akademii Leona Koźmińskiego. Stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse uzyskał w 2016 roku w Akademii Leona Koźmińskiego. Zainteresowaniami  badawczymi dr Podgórskiego są  finanse przedsiębiorstw, rynki finansowe, rynki kapitałowe, finanse. Od 2011 r. Członek Rady Młodych Naukowców. Koordynator studenckiego ruchu naukowego na Akademii Leona Koźmińskiego. Opiekun merytoryczny elitarnego programu TOP15 dla 15 najlepszych studentów uczelni oraz redaktor naukowy zeszytów tegoż programu. Prowadzi zajęcia z zakresu finansów i wykorzystania narzędzi informatycznych w finansach w języku polskim i angielski na studiach dyplomowych, podyplomowych i MBA. Prowadzone przez niego zajęcia w dużej mierze bazują na analizie studiów przypadku. W zakresie dydaktyki posiada między innymi certyfikaty CEEMAN International Management Teachers Academy (IMTA) oraz British Council. Jest opiekunem koła naukowego przedsiębiorczości. Prowadził zajęcia na Groupe ESC Troyes we Francji. Autor podręcznika, rozdziałów w monografii i artykułów naukowych.  Charakter dorobku naukowego pokrywa się z zajęciami prowadzonymi w Akademii Leona Koźmińskiego.

  • Publiczna obrona rozprawy doktorskiej w dyscyplinie prawo mgr. Adama Lisowskiego

    Rektor oraz Senat Akademii Leona Koźmińskiego uprzejmie zapraszają na publiczną obronę rozprawy doktorskiej w dyscyplinie prawo mgr. Adama Lisowskiego.

    Obrona odbędzie się 24 kwietnia 2018 r. o godz. 12:00 w sali D/202 (sala Senatu, I piętro w budynku D), ul. Jagiellońska 57, Warszawa.

    Temat rozprawy doktorskiej:
    "Zlecanie zadań z zakresu pomocy społecznej przez organy administracji samorządowej w świetle prawa"

    Promotor:

    • dr hab. Wojciech Góralczyk, Akademia Leona Koźmińskiego

    Recenzenci:

    • dr hab. Irena Lipowicz, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    • prof. dr hab. Małgorzata Stahl, Uniwersytet Łódzki

    Więcej informacji

  • "Jak obsługiwałem angielskiego króla." - seminarium z mec. Piotrem Augustyniakiem.

    My Image

    Zapraszamy na spotkanie z mec. Piotrem Augustyniakiem, Partnerem Kancelarii PATH

    pt. "Jak obsługiwałem angielskiego króla. Doradztwo prawne na rzecz zamożnych klientów indywidualnych."

    24 kwietnia 2018 r., godzina 16:30 w Auli Leona Koźmińskiego.

     

     

     

  • Spotkanie nt. wyjazdów studyjnych studentów Kolegium Prawa ALK do Luksemburga i do Brukseli

    Spotkanie odbędzie się 25 kwietnia 2018 r. o godz. 17:15 w sali A/9.

     

  • Publiczna obrona rozprawy doktorskiej w dyscyplinie prawo mgr. Michała Tomalaka

    Rektor oraz Senat Akademii Leona Koźmińskiego uprzejmie zapraszają na publiczną obronę rozprawy doktorskiej w dyscyplinie prawo mgr. Michała Tomalaka.

    Obrona odbędzie się 26 kwietnia 2018 r. o godz. 12:30 w sali D/202 (sala Senatu, I piętro w budynku D), ul. Jagiellońska 57, Warszawa

    Temat rozprawy doktorskiej:
    "Status wierzyciela w sądowym postępowaniu egzekucyjnym"

    Promotor:

    • prof. dr hab. Tadeusz Wiśniewski, Akademia Leona Koźmińskiego

    Recenzenci:

    • dr hab. Andrzej Jarocha, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
    • dr hab. Agnieszka Góra-Błaszczykowska, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny

    Więcej informacji

  • IX Międzynarodowa Naukowa Konferencja Coachingu nt. "Coaching jako narzędzie systemowej zmiany" - 27-28 kwietnia 2018

Najbardziej interesowałyby mnie spotkania: