Kalendarz spotkań

Wydarzenia

Ten kalendarz umożliwia szybkie znalezienie spotkań pasujących dla danej grupy kandydatów. Aby uzyskać dostęp do filtrów, wybierz znajdującą się poniżej kalendarza pozycję.

 

 

  • "RODO w biznesie, biznes w RODO" - spotkanie w ramach Dnia Naukowego Koźminaliów 2018

    7 czerwca 2018, godz. 14:00, aula I.

    Więcej informacji

  • Zebranie Katedry Teorii, Filozofii i Historii Prawa nt. „Seksualne wykorzystywanie dzieci w cyberprzestrzeni. Aspekty prawne”

    W ramach otwartego zebrania Katedra Teorii, Filozofii i Historii Prawa Kolegium Prawa zaprasza na wystąpienie Pani dr Małgorzaty Skórzewskiej-Amberg pt. „Seksualne wykorzystywanie dzieci w cyberprzestrzeni. Aspekty prawne”.

    Zebranie odbędzie się 7 czerwca o godz. 16.00 w sali D216.

  • KOŹMINALIA 2018 - juwenalia Akademii Leona Koźmińskiego

    Wszystkich studentów, wykładowców i pracowników administracyjnych ALK zapraszamy na wielkie święto naszej Akademii - KOŹMINALIA 2018, które odbędą się 8 czerwca 2018.

    W tym roku Samorząd Studentów ALK, główny organizator imprezy, zaprasza na KARAIBY!

    W programie:

    • Wielki piknik w cieniu palm
    • Atrakcje sportowe - m.in. turniej piłki nożnej, siłowanie na rękę
    • Konkursy
    • Impreza wieczorna

    W przeddzień pikniku 7 czerwca zapraszamy na:

    • Spotkanie nt. "RODO w biznesie, biznes w RODO" w ramach Dnia Naukowego - godz. 14:00, aula I. Więcej informacji
    • Kino samochodowe "Kiler" - wieczorem na parkingu naszej uczelni

    Zwracamy się z prośbą o korzystanie z komunikacji miejskiej w przeddzień i w dniu imprezy w związku z pracami organizacyjno-logistycznym i przygotowaniem całego wydarzenia.

    Więcej informacji

  • Jubileuszowy Zjazd Absolwentów z okazji 25-lecia Akademii Leona Koźmińskiego

    Z okazji 25-lecia istnienia Akademii Leona Koźmińskiegozapraszamy wszystkich, którzy ukończyli naszą uczelnię do udziału w Jubileuszowym Zjeździe Absolwentóww dniu 9 czerwca 2018 r. (sobota), godz. 13:30 na kampusie uczelni, Warszawa, ul. Jagiellońska 59.

    Pierwszy rocznik, który rozpoczynał studia w październiku 1993 roku liczył zaledwie 300 studentów. Dziś co roku studia w ALK rozpoczyna 3000 osób, a uczelnia liczy ponad 8000 studentów, z czego półtora tysiąca to cudzoziemcy. Jesteśmy najlepszą w Polsce niepubliczną uczelnią, uznaną przez „Financial Times” za jedną z czołowych szkół biznesu w Europie.

    Każdy dyplom wydany przez ALK potwierdzają najważniejsze akredytacje międzynarodowe AACSB, EQUIS i AMBA, dzięki czemu jest on ceniony przez pracodawców na całym świecie.Wśród licznych powodów do wznoszenia toastów z okazji jubileuszu
    uczelni jest jeden szczególny – są to sukcesy zawodowe i wspaniałe kariery naszych Absolwentów.

    Jesteśmy z Was dumni i wiemy, że wielu z Was przez ostatnie lata osiągnęło więcej, niż marzyło rozpoczynając kiedyś studia. Przy okazji Jubileuszowego Zjazdu Absolwentów chcemy poznać Wasze historie, pokazać jak zmienia się uczelnia, wywołać dobre wspomnienia i zachęcić Was do utrzymywania między sobą kontaktów w ramach wielkiej rodziny Absolwentów Koźmińskiego.

     

    Więcej informacji o programie Zjazdu na stronie Jubileuszowego Zjazdu Absolwentów z okazji 25-lecia ALK.

    Znajdź nas na FB.

    Kontakt w sprawach organizacyjnych Jubileuszowego Zjazdu Absolwentów:

    Agnieszka Krawczyńska

    Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami
    Doradca ds. współpracy z pracodawcami
    Pokój A/16
    +48 22 519 22 73
    akrawczynska@kozminski.edu.pl

     

     

  • HR-owy poranek w Koźmińskim - spotkanie dla kandydatów na studia podyplomowe z obszaru HR

    W trakcie spotkania postaramy się odpowiedzieć sobie na pytanie, jak się odnaleźć w HR-owej rzeczywistości i jaką drogę wybrać dla siebie. 

    Będzie można również porozmawiać z opiekunami studiów oraz wykładowcami:
    Kariną Popieluch, koordynatorem merytorycznym studiów HR Business Partner
    Dr Irminą Gocan, koordynatorem merytorycznym studiów  Controling personalny|
    Dr Barbarą Zych, koordynatorem merytorycznym studiów Budowanie wizerunku pracodawcy - Employer Branding.

    Kiedy? 09.06.2018 r., godz. 9:00
    Gdzie? ALK, sala konferencyjna C

    Plan spotkania:
    9.00 – Powitanie uczestników
    9.05 – ,,Dział personalny jako HR BUSINESS PARTNER. Rola. Filary. Perspektywy”- Karina Popieluch, koordynator merytoryczny studiów HR Business Partner
    10.00 – rozmowy w kuluarach, czyli zapytaj eksperta HR 

  • MBA Open Day

  • Seminarium 'Zarządzanie w branży mody - gdzie jesteśmy - dokąd zmierzamy?

    Zarządzanie w branży mody - gdzie jesteśmy - dokąd zmierzamy?

     Jeśli chcesz dowiedzieć się:

    • Jak wygląda polska branża mody? Jak wypada na tle światowym?
    • Jak zarządzać z sukcesem marką mody na rynku polskim i europejskim?
    • Z jakimi problemami spotykają się młodzi polscy projektanci?
    • Jak będzie wyglądać przyszłość branży mody?

    to zapisz się na bezpłatne seminarium!

    Kiedy? 13.06.2018 r., godz. 11:00
    Gdzie? Sala Senatu (D-202)

     O rynku mody będą opowiadać:

    • Bogusław Słaby – przewodniczący Związku Pracodawców Przemysłu Mody „Lewiatan”,
    • Przedstawiciele: 4F, ZuoCorp, Viamoda Szkoła Wyższa, Akademii Leona Koźmińskiego.

    Seminarium jest bezpłatne, ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o wcześniejszą rejestrację.

    W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres email: marketing@kozminski.edu.pl

  • Seminarium "Supply Chain Leadership Forum"

    Termin: 14 czerwca 2018
    Miejsce: Akademia Leona Koźmińskiego
    Czas trwania: 9.30 –16.30

    Goście specjalni:

    • Prof. Michael Bourlakis, Dyrektor Centre of Logistics & Supply Chain Management, Cranfield University, UK
    • Prof Remigio Berruto, Prof. of ICT, Logistics and Sustainability, University of Turin

    Więcej informacji

  • Gala XII Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2018 i Startupów Pozytywnego Wpływu

    15 czerwca 2018, w godz. 9:45-13:30 w siedzibie naszej Akademii, aula II.

    Więcej informacji

  • Webinar on the Bachelor in Finance and Accounting Program

    Coordinators of the Bachelor in Finance & Accounting program are organizing a series of webinars aimed at answering the questions of the prospective students regarding the contents of the program.

    The upcoming webinar will take place on the:

    •      22nd of June at 3:00 PM (CET)

    To join the web-conference please send a request to bachelorFandA(at)kozminski.edu.pl and you will receive a link to access the meeting.

    Share it with everyone interested in starting Finance and Accounting degree at Kozminski University. Feel free to join and ask questions!

    The following people will take part in the webinar:

    • dr Mieczysław Grudziński, Ph.D., the coordinator of the program
    • dr Błażej Podgórski, Ph.D., the coordinator and alumnus of the program

    For more details regarding admission process and requirements, please contact our Admission Office directly on email.

    You can also find more information about this program under this link

  • Webinar on the Master in Finance and Accounting program

    Coordinators of the Master in Finance & Accounting program are organizing a series of webinars aimed at answering the questions of the prospective students regarding the contents of the program.

    The upcoming webinar will take place on the:

    •      22nd of June at 4:15 PM (CET)

    To join the web-conference please send a request to masteraf(at)kozminski.edu.pl and you will receive a link to access the meeting.

    Share it with everyone interested in starting Finance and Accounting degree at Kozminski University. Feel free to join and ask questions!

    The following people will take part in the webinar:

    • dr Mieczysław Grudziński Ph.D., the coordinator of the program
    • dr Błażej Podgórski, Ph.D., the coordinator and alumnus of the program

    For more details regarding admission process and requirements, please contact our Admission Office directly on email.

    You can also find more information about this program under this link


  • Webinar on the Postgraduate Program "Mergers and Acquisitions, Private Equity/Venture Capital in Central Europe

    Coordinators of the M&A, PE/VC in Central Europe postgraduate program are organizing a series of webinars aimed at answering the questions of the prospective students regarding the contents of the program.

    The upcoming webinar will take place on the:

    • 28th of June at 7:00 PM (CET)

    To join the web-conference please send a request to webinar(at)kozminski.edu.pl and you will receive a link to access the meeting.

    Share it with everyone interested in starting the M&A, PE/VC in Central Europe postgraduate program at Kozminski University. Feel free to join and ask questions!

    You can also find more information about this program under this link

  • Zajęcia otwarte dla kandydatów na studia podyplomowe "Praktyczne zastosowanie SAP ERP"

  • Dzień otwarty dla kandydatów na studia wyższe oraz podyplomowe i MBA - godz. 12:00

Najbardziej interesowałyby mnie spotkania: