Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec Warszawa

Profil - image
Jobs Offer type:
Position profile: Office administration,
Reference number:
Expiration date: 31.12.2019

Company name

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Company description

PKP S.A. pełni nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.

 

PKP S.A. jest również jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce. W zasobach Spółki znajduje się m.in. ok. 100 tys. ha gruntów oraz 57 tys. budynków i budowli. Jej majątek stanowią zarówno obiekty pełniące funkcje związane z transportem i obsługą podróżnych (dworce kolejowe), jak i nieruchomości stricte komercyjne. PKP S.A. prowadzi aktywne działania jako zarządca, polegające m.in. na inicjowaniu inwestycji oraz szukaniu sposobów optymalnego zagospodarowania kolejowych gruntów.

Job description

Zakres czynności:

  • bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów 
    i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów
  • udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca
  • udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
  • przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
  • pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej
  • reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń
  • monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych
  • zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec

Requirements

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny
  • mile widziana znajomość innych języków obcych
  • nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi
  • dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta)
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność
  • umiejętność rozwiazywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
  • proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość
  • wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom
  • dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Is Polish language required for the position?

Yes

What we offer

Oferujemy:

  • umowę zlecenie
  • elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy - praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy

Core competencies

komunikatywność i budowanie relacji, podejmowanie decyzji i radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie problemów, organizacja pracy własnej, znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), angielski,

Documents to submit

cv

Legal disclaimer

-

Preferred form of employment

Contract of mandate

See more:

Jobs
Data Scientist
Company: Capgemini Polska SP. z.o.o
Date posted: 12.12.2019
Warsaw, Poland
More
Jobs
Specjalista ds. rozliczeń projektów
Company: PKP Energetyka
Date posted: 10.12.2019
Warszawa
More
Jobs
Główny Specjalista
Company: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Date posted: 10.12.2019
Warszawa
More