KOORDYNATOR PROJEKTÓW ZARZĄDU

Profil - image
Jobs Offer type:
Position profile: Human Resources,
Reference number: ALK_KPZ_2016
Expiration date: 20.08.2021

Company name

Aarsleff Sp. z o.o.

Company description

Aarsleff Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Per Aarsleff z siedzibą w Danii. W Polsce firma działa od 1996 roku. Obecnie zatrudnia ponad 300 osób. Prowadzimy działalność w zakresie projektowania i wykonawstwa specjalistycznych robót fundamentowych. Należymy do grona liderów w wymienionych obszarach zarówno pod względem jakości, jak i obrotów. Naszym atutem jest możliwość korzystania z doświadczeń wszystkich firm wchodzących w skład grupy Per Aarsleff na całym świecie.

Job description

Cel i miejsce w strukturze:

 

  • organizacyjne i merytoryczne wsparcie Zarządu w realizacji projektów;
  • nowoutworzone stanowisko podległe bezpośrednio Dyrektorowi Generalnemu.

 

Zakres odpowiedzialności:

  • koordynacja współpracy przy projektach Zarządu: sporządzanie protokołów z posiedzeń Zarządu, monitorowanie harmonogramów zadań oraz ich terminowej realizacji;
  • przygotowywanie raportów dotyczących wybranych aspektów działalności firmy oraz analiz rynkowych;
  • tworzenie zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu;
  • organizacja spotkań, telekonferencji itp., prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu;
  • koordynacja prac multi-działowych zespołów projektowych;
  • koordynacja przepływu informacji wewnątrz firmy i obiegu dokumentów;
  • wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej;
  • zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz koordynacja współpracy z portalami i firmami rekrutacyjnymi;
  • okresowy monitoring wynagrodzeń i opracowywanie rekomendacji;
  • koordynacja działań związanych z badaniem satysfakcji klientów, agregowanie i prezentowanie wyników dla Zarządu;
  • organizacja działań w zakresie okresowego badania satysfakcji pracowników i ankiet pracowniczych, analiza i prezentowanie wyników dla Zarządu;
  • bieżące zadania wspierające pracę Dyrektora Generalnego i Zarządu.

Requirements

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z zarządzaniem, ekonomią lub finansami;
  • minimum rok doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku, w dziale doradztwa biznesowego / strategicznego, analiz biznesowych lub Biurze Zarządzania Projektami itp.;
  • zaangażowanie, pro-aktywność, systematyczność i samodzielność;
  • rozwinięte umiejętności współpracy, orientacja na rozwiązania i sprawne działania;
  • doświadczenie współpracy z osobami na wysokich szczeblach organizacji;
  • asertywność i wysoka kultura osobista;
  • wysokie kompetencje analityczne, umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy i informacji;
  • doświadczenie pracy w systemach ERP i CRM;
  • wysokie umiejętności organizacyjne i terminowość;
  • bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint;
  • biegła znajomość języka angielskiego.

Is Polish language required for the position?

No

What we offer

  • pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • przyjazne, pełne interesujących wyzwań i rozwojowe środowisko pracy;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • benefity pozapłacowe: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie posiłków w miejscu pracy.

Documents to submit

CV w języku polskim

Legal disclaimer

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

See more:

Jobs
Redaktor/Copywriter
Company: Comparison Sp. z o.o.
Date posted: 23.03.2020
Warszawa/Praca Zdalna
More
Traineeships
Program praktyk wakacyjnych
Company: DENTONS EUROPE DĄBROWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Date posted: 23.03.2020
Warszawa
More
Jobs
Pracownik biurowy - w dziale upadłości konsumentów
Company: Kancelaria Krzysztofa Piotrowskiego
Date posted: 06.03.2020
Warszawa
More