Kalendarz spotkań

Wydarzenia

Ten kalendarz umożliwia szybkie znalezienie spotkań pasujących dla danej grupy kandydatów. Aby uzyskać dostęp do filtrów, wybierz znajdującą się poniżej kalendarza pozycję.

 

 

  • Spotkanie online z cyklu „Kosmiczne podwieczorki” – dyskusja o wpływie sektora kosmicznego na różne gałęzie przemysłu.

    Zapraszamy Państwa na kolejne wydarzenie z serii Kosmiczne Podwieczorki. Czy kosmos może nas uratować? Tym razem będziemy dyskutować o wpływie sektora kosmicznego na różne gałęzie przemysłu.

    Mamy nadzieję, że uda nam się Państwa przekonać o zaletach patrzenia w gwiazdy i wynoszenia satelitów na orbitę okołoziemską, nie tylko w kategoriach ekstrawaganckiego hobby szalonych naukowców, lecz jako konieczności ewolucyjnej życia na ziemi. I o tym, że sektor kosmiczny może nam pomóc, aby to życie było lepsze. A konkretnie, w jakich sektorach gospodarki sektor kosmiczny odgrywa już ogromną rolę i jak może pomóc w ich dalszym rozwoju.

    Dyskusję poprowadzi Kinga Gruszecka, a jej gośćmi będą Helena Łoś, Maciej Gruszczyński, dr Anna Chrobry i dr Katarzyna Malinowska.

    Spotkanie odbędzie się 12.05.2020 o godz. 16.30.
    Link do transmisji

  • Debata online „Marketing kontra wirus” z udziałem wykładowców z Katedry Marketingu ALK.

    My Image

    Po dwóch udanych debatach z cyklu „Biznes kontra wirus” przyszła kolej na przedyskutowanie wpływu Covid-19 na inne obszary. Zapraszamy na debatę „Marketing kontra wirus”.

    Spotkanie odbędzie się 12 maja (wtorek) o godz. 19:00 na naszym Facebooku.

    Agenda spotkania:

    • Jak wygląda marketing w czasach kryzysu?
    • Co się bardziej opłaca – zmniejszanie czy zwiększanie wydatków na działania marketingowe?
    • Czy możemy wyciągnąć lekcje z innych kryzysów?
    • Jak zmieniają się potrzeby i oczekiwania nabywców? Czy te zmiany będą się utrwalać?
    • Jak przedsiębiorstwa z różnych branż adaptują swoje strategie marketingowe do zmieniającego się otoczenia?
    • Czy e-commerce jest odpowiedzią na wszystko i dla wszystkich?
    • Jak prowadzić działania marketingowe w „nowej normalności”?

     

    Debatę poprowadzą pracownicy Katedry Marketingu ALK:

    • dr Marcin Awdziej, kierownik zakresu Marketing w ramach studiów I stopnia Bachelor in Management w języku angielskim
    • Dagmara Plata-Alf, kierownik studiów II stopnia zarządzanie w wirtualnym środowisku w języku polskim oraz zakresu Digital Marketing na studiach II stopnia Master in Management w języku angielskim
    • dr Paweł de Pourbaix, kierownik zakresu Marketing w ramach studiów I stopnia na kierunku zarządzanie w języku polskim
    • dr Jolanta Tkaczyk, kierownik zakresu Zarządzanie marką i strategie marketingowe w ramach studiów II stopnia na kierunku zarządzanie w języku polskim.

    Podczas spotkania odbędzie się konkurs z nagrodami.

    Regulamin konkursu

    Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

    Zapraszamy serdecznie!

Najbardziej interesowałyby mnie spotkania: