Kalendarz spotkań

Wydarzenia

Ten kalendarz umożliwia szybkie znalezienie spotkań pasujących dla danej grupy kandydatów. Aby uzyskać dostęp do filtrów, wybierz znajdującą się poniżej kalendarza pozycję.

 

 

  • Digital Media Basics

    Media cyfrowe to zupełnie inna historia niż tradycyjna telewizja, radio, prasa, czy reklama outdoorowa. Zdobądź podstawową wiedzę na temat medium, które pochłania coraz większą część budżetów marketingowych. Dowiedz się, czym są CPMy, Flat Fee, Bounce Rate, czy SEM, co pozwoli Ci nauczyć się zaplanować kampanię reklamowa w Internecie.

    Program warsztatu:
    1. Charakterystyka polskiego Internetu. Ile osób korzysta z sieci, kim jest polski internauta i jak często jest online?
    2. Budżety marketingowe przeznaczane na reklamę w sieci.
    3. Narzędzia marketingu internetowego: Display, SEM, a może Performance lub Direct?
    4. Najwięksi gracze na rynku: portale, sieci, media społecznościowe
    5. Źródła wiedzy o polskim Internecie. Jakie narzędzia są dostępne, ile są warte, czego można się z nich dowiedzieć i czy w ogóle warto z nich korzystać?
    6. Specyficzne wskaźniki związane z marketingiem w sieci. Które z nich trzeba znać, żeby przeczytać plan aktywności w sieci? Jakie są potencjalne źródła ruchu na stronie internetowej? Jakie są dostępne narzędzia i systemy analityczne wspierające zarządzanie danymi kampanii.
    7. Charakterystyka najpopularniejszych formatów reklamowych.
    8. Przyszłość. Co przyniesie, jak będzie wyglądała? Czy Internet stanie się największym medium? Czy offline zniknie?

    Termin warsztatu: 17 grudnia 2014
    Godzina: 9:00 – 13:00
    Sala:
    D/301

    Informacja o prowadzącym:

     

    Paweł Lewandowski, Digital Trading Director, Interaction

    Pracę w MediaCom Warszawa rozpoczął w 2007 roku będąc jeszcze na V roku studiów, ale przygodę w branży związanej z Internetem zaczął w Empik.com, w którym przez blisko półtora roku był operatorem baz danych. Pierwsze kroki w zespole domu mediowego stawiał w zespole internetowym planującym kampanie dla takich klientów, jak Mars, czy Bayer. Pierwszym samodzielnie prowadzonym przez niego klientem była Skoda. To właśnie na tym kliencie zajął się prowadzeniem własnego zespołu i zaczął zgłębiać temat danych i ich wykorzystania w procesie optymalizacji planowania komunikacji. Obecnie zajmuje się tworzeniem koncepcji narzędzi planningowych, negocjacjami oraz ofertą MediaComu w obszarze mediów cyfrowych.

    Prywatnie - piłkarz amator w trakcie powrotu na boisko, fan mediów, dyskusji, jazzu, rocka, punku (szczególnie polskiego), ogólnie grania na „prawdziwych” instrumentach.

    Zapraszamy również na kontynuację warsztatu "Planowanie kampanii w sieci"

Najbardziej interesowałyby mnie spotkania: