Dowiecie się od czego zacząć, o czym pamiętać, a także skąd można pozyskać środki.
Spotkanie pod patronatem Praskiej Fundacji im. Nauki i Kultury im. Leona Koźmińskiego.
Ten kalendarz umożliwia szybkie znalezienie spotkań pasujących dla danej grupy kandydatów. Aby uzyskać dostęp do filtrów, wybierz znajdującą się poniżej kalendarza pozycję.
Od dziś ruszyła nowa strona Biura Karier i Współpracy z Absolwentami. Serdecznie zapraszamy wszystkich Studentów i Absolwentów do kontaktu. Dziękujemy za wsparcie i zachęcamy do współpracy.
Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy oraz Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct – Warszawa zapraszają na Europejski Wykład Otwarty zatytułowany „Aktywizacja studentów zagranicznych w ramach społeczności lokalnych na przykładzie projektów ESN”, który odbędzie się w czwartek 27 lutego br. o godz. 12:00 w sali konferencyjnej Centrum Przedsiębiorczości Smolna przy ul. Smolnej 4.
Spotkanie poprowadzi przedstawiciel Erasmus Student Network
Pan Marek Sokołowski.
Erasmus Student Network jest ogólnoeuropejską organizacją studencką, której celem jest wspieranie oraz rozwój międzynarodowych programów mobilności studenckiej. Motto ESN to "Student helping students", które wypełniane jest poprzez działalność ponad 15000 wolontariuszy skupionych przy 434 uniwersytetach w 36 krajach.
Będzie to kolejna prelekcja w ramach Europejskich Wykładów Otwartych, wprowadzająca do sposobów aktywizacji studentów zagranicznych w zakresie projektów realizowanych przez ESN na każdym poziomie działalności - lokalnym, narodowym i międzynarodowym. Podcza s spotkania zostaną przedstawione projekty inicjujące współpracę ze środowiskiem lokalnym, kształtujące postawy społeczne oraz oddziałujące na tożsamość Europejczyków.
Program wykładu:
1. Przedstawienie Erasmus Student Network
2. Sposoby aktywizacji studentów zagranicznych
3. Projekty aktywizujące na poziomie lokalnym
4. Projekty aktywizujące na poziomie krajowym
5. Projekty aktywizujące na poziomie międzynarodowym
6. Podsumowanie spotkania, pytania oraz dyskusja.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji pod adresem: wyklady_europejskie(at)um.warszawa.pl
Targi Pracy i Praktyk ALK to okazja do zapoznania się z ofertami praktyk, pracy oraz programów menadżerskich renomowanych firm, których profile są dostępne poniżej. Zachęcamy do zapoznania się z profilami wystawców!
Serdecznie zapraszamy na spotkanie Peterem Jarrettem, który zaprezentuje wyniki raportu OECD Economic Survey: POLAND
Absolvent Talent Days - największe targi pracy i praktyk dla studentów i absolwentów w Polsce. 11 marca przyjdź na Stadion Narodowy w Warszawie i sprawdź, gdzie możesz znaleźć zatrudnienie.Porozmawiaj ze 100 czołowymi pracodawcami, którzy na Absolvent Talent Days będą szukać stażystów, praktykantów i nowych pracowników. Dowiedz się jakie mają oczekiwania, kogo szukają i co musisz zrobić, aby stać się częścią ich zespołu. Na miejscu czekać będą setki ofert pracy i praktyk.To nie wszystko. Weź udział w panelach dyskusyjnych z udziałem prezesów największych polskich spółek. Daj się zainspirować i rozpocznij świadomie budować swoją karierę zawodową.Na stoisku MentorKariery.pl i Nestle skorzystaj z pomocy profesjonalistów i skonsultuj z nimi swoje dokumenty aplikacyjne. Zrób sobie darmowe zdjęcie do CV, a potem usiądź w chilroomie i nawiąż nowe znajomości.
Ponadto, w ramach bliższego poznania BNP Paribas Banku będziecie mogli wziąć udział w Grze Miejskiej łączącej w sobie elementy zabawy i rywalizacji połączone z nauką w szczególności zagadnień dotyczących bankowości, matematyki oraz Davis Cup. Zespół, który jako pierwszy wykona poprawnie wszystkie zadania wskazane w scenariuszu Gry będzie miał możliwość spotkania w uzgodnionym terminie z ekspertami Banku BNP Paribas w zakresie bankowości mobilnej, cash management oraz obsługi sektora publicznego. Spotkania odbędą się w centrali Banku w Warszawie.
Gra rozpocznie się 11.03.2014 r. o godz. 13:00 na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszenia uczestnictwa w Grze przy stoisku BNP Paribas Banku. Liczba miejsc jest ograniczona.
Wejdź i pobierz darmowy bilet: http://www.talentdays.pl/
Franchising Fair – Targi Systemów Franczyzowych to wydarzenie tworzące największą w Polsce, międzynarodową platformę biznesową w swojej dziedzinie. Organizowane w najsłynniejszym ośrodku targowym w Warszawie – Expo XXI, w dniach 14-15 marca 2014 roku.
Franchising Fair – targi systemów franczyzowych to dwa dni biznesowe dla firm świadczących systemy franczyzowe oraz dla osób zainteresowanych prowadzeniem własnej działalności pod szyldem znanej marki. Jest to doskonała okazja, żeby poznać najbardziej prestiżowych przedstawicieli branży oraz przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem działalności pod znaną marką.
Franchising Fair - Targi Systemów Franczyzowych otwierają ogromne możliwości współpracy pomiędzy przedstawicielami tej jakże dynamicznie rozwijającej się gałęzi gospodarki. O ich randze świadczy fakt, iż Mecenasem Targów została firma Sophie Bakery z Singapuru. Złotym Sponsorem targów została firma Euromaster.
Swój udział w targach potwierdziły między innymi takie firmy jak: Euromaster, Meritum Bank, Romet Motors, Siódemka, Subway, Toy Planet, Enzo Pizzeria, Kredigo, My Travel, Yasumi Epil, Siódemka, X-Store, Dobry Dietetyk.
Dlaczego warto wybrać targi Franchising Fair?
Serdecznie zapraszamy!
14-15 marca 2014 r., Warszawskie Centrum EXPO XXI.
Więcej informacji: www.franchisingfair.pl/
www.facebook.com/FranchisingFair
Szkolenie skierowane zarówno do studentów, jak i absolwentów, którzy:
Szkolenie jest podzielone na dwa poziomy:
Poziom I
15 marca, godz. 10.00-14.00
Spotkanie wprowadzające 5h – cena 80 zł netto (stawka zw. z VAT)
W trakcie sesji wprowadzającej poznasz ideę HumanBrand® i obszary, które budują naszą tożsamość. Porozmawiamy między innymi o kluczowych czynnikach, które wpływają na tworzenie przez nas przewagi w obszarze zawodowym.
Poziom II
12-13 kwietnia, godz. 9.00-16.00
2-dniowy warsztat praktyczny - cena 1190 zł netto (stawka zw. z VAT)
Uwaga: przy zapisie na poziomy I i II jednocześnie poziom I gratis!
18 i 19 marca 2014 roku w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie w holu oraz sali wystawienniczej nr 0.97 zaprezentują się wystawcy tegorocznych Targów. Będą to nie tylko prestiżowe kancelarie polskie i międzynarodowe, ale również firmy ściśle związane z branżą prawną.
18 marca - godz. 10.00-17.00
19 marca - godz. 10.00-15.00
Targi odbywają się pod Patronatem Honorowym Ministra Sprawiedliwości RP, p. Marka Biernackiego.
Studenci i absolwenci prawa będą mogli spotkać się z potencjalnymi pracodawcami i uzyskać aktualne informacje na temat pracy, praktyk i staży w branży prawnej.
Uczestnictwo w Targach daje możliwość poznania kancelarii, firm i wymagań pracodawców. Spotkanie z przyszłym pracodawcą, to także szansa na ukierunkowanie ścieżki kariery oraz rozeznanie, które kwalifikacje i umiejętności są w dzisiejszych czasach niezbędne.
Dodatkowymi atrakcjami IV edycji Prawniczych Targów Praktyk i Pracy będą między innymi:
Zachęcamy do śledzenia aktualności dotyczących Tragów na Fan Page Targów na FB www.facebook.com/targiprawnicze.
Znajdą tam Państwo wszelkie informacje dotyczące: Wystawców, Patronów, Partnerów oraz atrakcji towarzyszących Targom. W tym roku po raz pierwszy dodatkowo swoją ofertę przedstawią koła naukowe działające na Wydziale Prawa i Administracji UW.
Zapraszamy do zapisywania się do newslettera Prawniczych Targów Praktyk i Pracy: targiprawnicze.pl/newsletter
Będziemy w nim na bieżąco informować o wszelkich zmianach dotyczących Targów.
18 i 19 marca 2014 roku w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie w holu oraz sali wystawienniczej nr 0.97 zaprezentują się wystawcy tegorocznych Targów. Będą to nie tylko prestiżowe kancelarie polskie i międzynarodowe, ale również firmy ściśle związane z branżą prawną.
18 marca - godz. 10.00-17.00
19 marca - godz. 10.00-15.00
Targi odbywają się pod Patronatem Honorowym Ministra Sprawiedliwości RP, p. Marka Biernackiego.
Studenci i absolwenci prawa będą mogli spotkać się z potencjalnymi pracodawcami i uzyskać aktualne informacje na temat pracy, praktyk i staży w branży prawnej.
Uczestnictwo w Targach daje możliwość poznania kancelarii, firm i wymagań pracodawców. Spotkanie z przyszłym pracodawcą, to także szansa na ukierunkowanie ścieżki kariery oraz rozeznanie, które kwalifikacje i umiejętności są w dzisiejszych czasach niezbędne.
Dodatkowymi atrakcjami IV edycji Prawniczych Targów Praktyk i Pracy będą między innymi:
Zachęcamy do śledzenia aktualności dotyczących Tragów na Fan Page Targów na FB www.facebook.com/targiprawnicze.
Znajdą tam Państwo wszelkie informacje dotyczące: Wystawców, Patronów, Partnerów oraz atrakcji towarzyszących Targom. W tym roku po raz pierwszy dodatkowo swoją ofertę przedstawią koła naukowe działające na Wydziale Prawa i Administracji UW.
Zapraszamy do zapisywania się do newslettera Prawniczych Targów Praktyk i Pracy: targiprawnicze.pl/newsletter
Będziemy w nim na bieżąco informować o wszelkich zmianach dotyczących Targów.
Serdecznie zapraszamy na 3-godzinny warsztat zapoznający z metodą DRAMY w pracy z ludźmi. Drama jest innowacyjną metodą edukacyjno-szkoleniową wykorzystywaną z powodzeniem w biznesie, w zarządzaniu grupą i w szkoleniach. Jej siła polega na angażowaniu grupy na trzech poziomach: intelektualnym, emocjonalnym oraz fizycznym. Dzięki dramie różnego rodzaju zmiany w grupie można wprowadzić szybciej i osiągnąć trwalsze efekty niż poprzez tradycyjne metody.
Zapraszamy osoby, które:
- chcą wzbogacić swój warsztat pracy z ludźmi
- poznać innowacyjne techniki pracy szkoleniowej
- pracują lub planują pracować z grupami
- zależy im na własnym rozwoju
- chcą zwiększyć swoje kompetencje zawodowe i osobiste
Data: 19.03.2014 r. (środa)
Godzina: 14.00-17.00
Sala: A-123
Udział w warsztacie jest bezpłatny!
Trener:
Małgorzata Winiarek- Kołucka, prezes Stowarzyszenia Praktyków Dramy Stop-Klatka, psycholog, trener, autorka programów edukacyjnych skierowanych do dzieci, młodzieży i dorosłych. Koordynuje i realizuje projekty profilaktyczno-edukacyjne przy współpracy z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwem Edukacji Narodowej, Urzędem Miasta st. Warszawy, funduszy norweskich i funduszy strukturalnych. Ukończyła liczne kursy dotyczące rozwijania umiejętności trenerskich, rozwijania własnej osobowości, zarządzania wolontariatem i zasobami ludzkimi oraz fundrisingu.
Europejski Wykład Otwarty
„Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w Horyzoncie 2020”
27 marca 2014 r.
godz. 12:00 – 14:00
Centrum Przedsiębiorczości Smolna,
ul. Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego,
na wysokości ul. Czerwonego Krzyża)
Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy oraz Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct – Warszawa zapraszają na Europejski Wykład Otwarty zatytułowany „Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w Horyzoncie 2020”, który odbędzie się w czwartek 27 marca br. o godz. 12:00 w Sali konferencyjnej Centrum Przedsiębiorczości Smolna. Spotkanie poprowadzi Pani Katarzyna Walczyk-Matuszyk, Koordynator ds. Innowacji, ekspertka w obszarze Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Krajowym Punkcie Kontaktowym Programów Badawczych UE.
Nowy program ramowy UE Horyzont 2020, o budżecie 77 miliardów, to największy na świecie program badawczo-innowacyjny skierowany do naukowców, instytucji naukowych i konsorcjów badawczo-przemysłowych oraz do samodzielnie działających firm. Jednym z priorytetowych beneficjentów nowego programu są podmioty z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
Oferta Horyzontu 2020 dla MŚP obok projektów współpracy, czyli realizowanych w konsorcjach z udziałem firm czy projektów mobilności, obejmuje także dedykowany stricte przedsiębiorcom tzw. Instrument MŚP, który ma wspierać urynkowienie posiadanych przez firmy rozwiązań. Horyzont 2020 wspiera kompleksowo cały cykl innowacji – od etapu pomysłu do momentu, kiedy innowacje znajdą się na rynku. Z tego też powodu jego oferta obejmuje także dostęp do preferencyjnych instrumentów finansowych dedykowanych innowacyjnym przedsiębiorstwom.
Podczas spotkania zaprezentowane zostaną założenia ogólne programu Horyzont 2020, jak również poszczególne instrumenty dedykowane małym i średnim przedsiębiorstwom.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji pod adresem: wyklady_europejskie(at)um.warszawa.pl
Europejskie Centrum Arbitrażu serdecznie zaprasza na Polskie Forum Arbitrażu, które odbędzie się w dniach 10-11 kwietnia 2014 roku na Uniwersytecie Warszawskim.
Organizatorem przedsięwzięcia jest Europejskie Centrum Arbitrażu - niezależna, niepolityczna oraz nie nastawiona na zysk organizacja społeczna, prowadząca działalność edukacyjną, informacyjną oraz naukową, związaną z arbitrażem.
Celem projektu jest promowanie arbitrażu jako alternatywnej metody rozstrzygania sporów, zarówno w środowisku prawniczym, jak i biznesowym.
Udział w wydarzeniu wezmą m.in. profesor Leszek Balcerowicz, profesor Jerzy Buzek,
profesor Grzegorz Domański, profesor Stanisław Sołtysiński, doktor Marcin Asłanowicz, mecenas Maciej Łaszczuk, mecenas Piotr Nowaczyk, mecenas Sylwester Pieckowski, mecenas Małgorzata Surdek, mecenas Tomasz Wardyński.
Partnerami wydarzenia są kancelarie Baker & McKenzie, CMS, Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak oraz firma Deloitte. Patronat medialny nad wydarzeniem objęła „Rzeczpospolita”.
Podczas projektu zostaną omówione zagadnienia związane z arbitrażem na trzech płaszczyznach tj. prawnej, społecznej oraz biznesowej (arbitraż jako instytucja prawna, zjawisko społeczne, usługa dla biznesu).
Przedsięwzięcie zostało objęte patronatami honorowymi Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowej Izby Radców Prawnych, Naczelnej Rady Adwokackiej, Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Ministerstwa Gospodarki.
Uczestnictwo w wydarzeniu wymaga dokonania rejestracji poprzez formularz wydarzenia zamieszczony na stronie www.eca.org.pl
Więcej informacji: http://www.facebook.pl/arbitraz
Akademia Leona Koźmińskiego oraz Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza zapraszają na bezpłatne szkolenie dla wszystkich rozważających założenie własnej firmy. Dowiecie się od czego zacząć, o czym pamiętać, a także skąd można pozyskać środki. Spotkanie pod patronatem Praskiej Fundacji im. Nauki i Kultury im. Leona Koźmińskiego. PROGRAM SZKOLENIA
| ||||||||||
Szkolenie poprowadzą pracownicy Akademii Leona Koźmińskiego: dr Robert Zieliński - adiunkt w Katedrze Prawa Finansowego i Podatkowego ALK, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu prawa finansowego i podatkowego, Członek Centrum Informacji i Organizacji Badań Finansów Publicznych i Prawa Podatkowego Krajów Europy Środkowej i Wschodniej na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku, autor ponad 20 publikacji z zakresu prawa podatkowego. mgr Błażej Podgórski - wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jego zainteresowania badawczo- naukowe skupiają się na trzech obszarach: rynku kapitałowym, ocenie przedsięwzięć inwestycyjnych oraz wykorzystaniu narzędzi informatycznych w analizie finansowej. Jest autorem i współautorem wielu artykułów dotyczących tych zagadnień oraz jednej pozycji książkowej. W praktyce zawodowej (gospodarczej) specjalizuje się w ocenie projektów inwestycyjnych, doradztwie finansowym dla przedsięwzięć na wczesnym etapie istnienia (od podatków przez optymalizacje finansowe po wycenę wartości). Formalno-prawne i podatkowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej 11 kwietnia 2014, Akademia Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 57/59, Warszawa, sala D218 Spotkanie ma charakter bezpłatny. Liczba uczestników ograniczona. Szczegółowe informacje:
|
Europejskie Centrum Arbitrażu serdecznie zaprasza na Polskie Forum Arbitrażu, które odbędzie się w dniach 10-11 kwietnia 2014 roku na Uniwersytecie Warszawskim.
Organizatorem przedsięwzięcia jest Europejskie Centrum Arbitrażu - niezależna, niepolityczna oraz nie nastawiona na zysk organizacja społeczna, prowadząca działalność edukacyjną, informacyjną oraz naukową, związaną z arbitrażem.
Celem projektu jest promowanie arbitrażu jako alternatywnej metody rozstrzygania sporów, zarówno w środowisku prawniczym, jak i biznesowym.
Udział w wydarzeniu wezmą m.in. profesor Leszek Balcerowicz, profesor Jerzy Buzek,
profesor Grzegorz Domański, profesor Stanisław Sołtysiński, doktor Marcin Asłanowicz, mecenas Maciej Łaszczuk, mecenas Piotr Nowaczyk, mecenas Sylwester Pieckowski, mecenas Małgorzata Surdek, mecenas Tomasz Wardyński.
Partnerami wydarzenia są kancelarie Baker & McKenzie, CMS, Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak oraz firma Deloitte. Patronat medialny nad wydarzeniem objęła „Rzeczpospolita”.
Podczas projektu zostaną omówione zagadnienia związane z arbitrażem na trzech płaszczyznach tj. prawnej, społecznej oraz biznesowej (arbitraż jako instytucja prawna, zjawisko społeczne, usługa dla biznesu).
Przedsięwzięcie zostało objęte patronatami honorowymi Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowej Izby Radców Prawnych, Naczelnej Rady Adwokackiej, Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Ministerstwa Gospodarki.
Uczestnictwo w wydarzeniu wymaga dokonania rejestracji poprzez formularz wydarzenia zamieszczony na stronie www.eca.org.pl
Więcej informacji: http://www.facebook.pl/arbitraz
Drogi Studencie, Droga Studentko,
serdecznie zapraszamy na nasz pierwszy Open Day British American Tobacco 14 kwietnia 2014 !
Bezpośrednie spotkanie w siedzibie firmy będzie okazją do:
- spotkania członków Zarządu BAT
- poznania menedżerów wybranego przez Ciebie działu
- zmierzenia się z grą biznesową pod okiem menedżerów BAT
- poznania praktycznych przykładów projektów i zadań stażystów
- zadawania pytań, dociekania i poznania specyfiki pracy w wybranym dziale w BAT.
Zgłoś się już dziś wysyłając na adres rekrutacja(at)bat.com dwa dokumenty:
- swoje aktualne CV
- wypowiedź max. 250 słów na temat:
"Odwołując się do swoich doświadczeń przekonaj nas, że posiadasz kompetencje wymagane w dziale, w którym chciałbyś realizować staż; odnieś się odpowiednio do:
Finanse: analityczne myślenie, umiejętność wyciągania wniosków
Marketing: wychodzenie z własną inicjatywą, kreatywne poszukiwanie rozwiązań
HR: budowanie relacji ze współpracownikami, koordynowanie projektów
Dział Prawny: poszukiwanie informacji z różnych źródeł, samodzielność.
Ilość miejsc ograniczona. Już dziś zgłoś swoją kandydaturę, masz czas tylko do 7 kwietnia 2014!
Odwiedź również stronę BAT www.pracawBAT.pl gdzie znajdziesz wszystkie informacje o ofercie Staży w naszej firmie.
zapraszamy,
Zespół British American Tobacco
Praca w instytucjach UE dla prawników, 28 kwietnia 2014, godz. 15.00
Prawnicy to jeden z najbardziej potrzebnych profili zawodowych w instytucjach Unii Europejskiej.
Podczas spotkania Agnieszka Zakrzewska - Ambasadorka Karier UE - przybliży jak wygląda proces rekrutacji, czym zajmują się prawnicy pracujący w instytucjach UE i co daje praca w strukturach unijnych.
Szukasz dofinansowania na swoją działalność?
A może szukasz zagranicznego partnera?
A wszystko to podczas:
IV Forum Młodych Przedsiębiorców i WARP 2014
Centrum Konferencyjne Muranów
13-14 maja 2014
Organizatorzy: Krajowa Izba Gospodarcza, Aula Polska
Patroni honorowi: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Partnerzy strategiczni: PARP, Fokus
Partnerzy instytucjonalni: Akademia Leona Koźmińskiego, Beesfund, EY, hub:raum, INVESTIN, Junior Chamber International Polska, LMS Invest, Politechnika Warszawska, Polskie Towarzystwo Crowdfundingu, SpeedUp Group
Kup bilet w promocyjnej cenie
Szczegóły: www.minnowacyjni.pl
Kolejne spotkanie w ramach cyklu Warsaw Speaks Mobile. To już 6 edycja tego wydarzenia. Tym razem będziemy rozmawiać o tym jak powinna wyglądać efektywna współpraca na linii Klient - Agencja, dlaczego nigdy nie należy lekceważyć takich etapów mobilnego projektu jak budżetowanie, negocjacje czy testy oraz skąd wziąć pomysł na mobilny start - up. Jak zawsze do udziału w Warsaw Speaks Mobile zostali zaproszeni najlepsi specjaliści z branży:
• Sebastian Umiński - Innovative Director z agencji reklamowej Saatchi & Saatchi będzie opowiadał o trudach relacji agencji i marketera w projektach mobilnych. Do zobrazowania zagadnienia posłuży się analogią do popularnego serialu Gra o tron.
• Wincenty Kokot - Business development manager z agencji interaktywnej GoldenSubmarine zabierze nas w Tour de Mobile, podczas którego dowiemy się jak odnieść sukces w wyścigu o najlepszą aplikację mobilną oraz jak bezpiecznie dojechać do mety.
• Kamil Brzeziński - właściciel mobilna.pl, firmy, która dba o najlepszą jakość aplikacji mobilnych. Kamil opowie o tym jak przygotować się do testów i jak je przeprowadzić, żeby produkt był dobry. Same konkrety, bez przynudzania.
• Mikołaj Małaczyński, współzałożyciel pierwszej w Polsce wypożyczalni e-booków „na żądanie” Legimi zdradzi nam skąd wziął się u niego pomysł na mobilny start-up oraz podzieli się doświadczeniami z burzliwej dyskusji wokół projektu zaraz po jego starcie.
Szczegóły wydarzenia (dokładna agenda, prelegenci, miejsce spotkania) dostępne są na stronie www.warsawspeaksmobile.com.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Rejestracja odbywa się na stronie warsawspeaksmobile.com/registration/
Głównym Partnerem spotkania jest Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie. Oficjalnym partnerem medialnym jest WP.
Szukasz dofinansowania na swoją działalność?
A może szukasz zagranicznego partnera?
A wszystko to podczas:
IV Forum Młodych Przedsiębiorców i WARP 2014
Centrum Konferencyjne Muranów
13-14 maja 2014
Organizatorzy: Krajowa Izba Gospodarcza, Aula Polska
Patroni honorowi: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Partnerzy strategiczni: PARP, Fokus
Partnerzy instytucjonalni: Akademia Leona Koźmińskiego, Beesfund, EY, hub:raum, INVESTIN, Junior Chamber International Polska, LMS Invest, Politechnika Warszawska, Polskie Towarzystwo Crowdfundingu, SpeedUp Group
Kup bilet w promocyjnej cenie
Szczegóły: www.minnowacyjni.pl
Myślisz o założeniu własnej firmy? A może już ją prowadzisz i szukasz nowych inspiracji?
Przyjdź na spotkanie i zobacz jak robią to inni!
Skorzystaj z ich doświadczenia i wskazówek! Poszukaj odpowiedzi na swoje pytania!
Zapraszamy wszystkich studentów i absolwentów warszawskich uczelni wyższych.
Spotkanie pod patronatem Fundacji Koźmińskich.
15.05.2014 r., sala D200
Agenda:
16.00 – 16.15 – rejestracja uczestników
16.15 – 16.30 – otwarcie spotkania, powitanie uczestników, przedstawienie prelegentów
16.30 – 17.00 – Jak zrobić biznes na własnej pasji? – Tomasz Woźniak, Burger Kitchen
17.00 – 17.30 – Czy da się robić biznes w Internecie? – Szymon Wierciński, Akademia Leona Koźmińskiego
17.30 – 18.00 – Artysta robi biznes. Jak zarobić na sztuce? – Sebastian Witkowski i Mateusz Adamczyk, Soundmaking
18.00 – 18.30 – pytania do prelegentów
Jak zrobić biznes na własnej pasji? – Tomasz Woźniak, Burger Kitchen
Tomek Woźniak ma 25 lat, szef kuchni pasjonat, twórca restauracji Burger Kitchen, osobowość medialna znana z DD TVN, Chili Zet oraz takich magazynów jak GALA, Kuchnia oraz Men’s Health. Wspólnie z marką Piotr i Paweł prowadzi kampanię udowadniając, że każdy może gotować. Jest również twarzą marki Sony Xperia.
Tematyka wystąpienia:
- „My nie wybieramy pasji tylko pasja wybiera nas”
- Cel w życiu
- Rola Sportu
- Podróże
- Biznes a pasja
- Motywacja
- Planowanie
- Działanie
- Nauka słuchania biznesu
- Ludzie
„Podczas wystąpienia zaprezentuję w jaki sposób zmieniłem swoją życiową pasję w biznes. Pokażę, czy moja pasja w dalszym ciągu jest moją pasją. Zastanowię się nad tym co mnie napędza, a co spowalnia. Czego nauczyły mnie te działania. Czy warto być w mediach. Na koniec wyjaśnię również dlaczego jestem w ciągłej podróży oraz biegu.”
Czy da się robić biznes w Internecie? – Szymon Wierciński, Akademia Leona Koźmińskiego
Szymon Wierciński - badacz Internetu, społeczności, wykładowca. Pracownik naukowy ALK, praktyk wdrażający serwisy e-biznesowe i eCommerce z 12 letnim doświadczeniem. Jest twórcą największego w Polsce serwisu stricte fundraisingowego www.doMore.pl, współpracującego z ponad 100 NGO, sieci psychoterapeutycznej psychoterapia.org oraz współtworzył i doradzał kilkudziesięciu firmom w zakresie budowania ich strategii online. Autor publikacji naukowych z zakresu analiz strategii i społeczności internetowych; ostatnio zajmuje się przede wszystkim badaniem wpływu sieci społecznych na możliwości tworzenia startupów.
Tematyka wystąpienia:
Czy da się robić biznes w Internecie? A czy da się dzisiaj robić biznes poza Internetem? Pewnie tak, ale utrudnianie rozwoju swojej firmy nie powinno być celem menedżera. Niestety w wielu przypadkach poprzez brak zrozumienia możliwości i podstawowych modeli e-biznesowych przedsiębiorcy błądzą po omacku, tracąc stojące przez nimi szanse związane z rozwojem firmy.
Omówienie wybranych modeli ebiznesu na kilku przykładach pozwoli na przybliżenie możliwości stojących przed twórcami start-upów.
Artysta robi biznes. Jak zarobić na sztuce? – Sebastian Witkowski i Mateusz Adamczyk, soundmaking
Sebastian Witkowski i Mateusz Adamczyk prowadzą studio postprodukcji i kreacji dźwięku soundmaking, które działa od 2012 roku. Ich klienci to głównie producenci filmowi i telewizyjni, domy produkcyjne i agencje reklamowe, a także muzycy i zespoły muzyczne.
Tematyka wystąpienia:
- opis działalności przedsiębiorstwa
- bariery wejścia na rynek
- charakterystyka branży postprodukcji i produkcji dźwięku
- przykładowe realizacje
Doroczny dzień sportu i integracji!
KOŹMINALIA to sport i integracja całej naszej społeczności.
Program imprezy:
„Transparentność w międzynarodowym arbitrażu inwestycyjnym„
Akademia Leona Koźmińskiego
Sala A-26 „Muzeum sądownictwa”
30 maj 2014 r., godz. 16.00 – 19.00
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w spotkania z cyklu „seminarium arbitrażowe młodych”, które zapoczątkowaliśmy w Katowicach na WPIA UŚ w listopadzie 2012 r.
Tym razem spotykamy się na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, żeby podyskutować o jednym z najgorętszych zagadnień arbitrażu inwestycyjnego ostatnich lat: jego transparentności.
W arbitrażu inwestycyjnym rozstrzygane są niezmiernie doniosłe kwestie dotykające polityki państwa z zakresu gospodarki, energetyki, ochrony środowiska i zdrowia czy rozwoju infrastruktury. Decyzje arbitrów wpływają na ustawodawstwa i działania podejmowane przez suwerenne państwa. Oddziaływają tym samym na interesy społeczeństw. Od dłuższego już czasu sposób rozstrzygania sporów inwestycyjnych znajduje się w ogniu krytyki z uwagi na brak przejrzystości postępowań, a także niewielkie możliwości udziału i kontroli ze strony stron reprezentujących rozmaite interesy publiczne, w tym organizacji pozarządowych. Krytyka przyczyniła się do istotnej ewolucji reguł postępowania w arbitrażu inwestycyjnym, które następowały w wyniku precedensowych rozstrzygnięć trybunałów arbitrażowych (Methanex), zmian w regulaminach arbitrażowych (ICSID Arbitration Rules) oraz w modelowych umowach o wzajemnej ochronie i popieraniu inwestycji (US Model BIT 2004, Canada Model BIT 2004). Wreszcie w połowie zeszłego roku UNCITRAL przyjął UNCITRAL Rules On Transparency In Treaty-Based Investor-State Arbitration.
Zagadnienie transparentności ma szczególne znaczenie dla Polski, a to z uwagi na całkowity brak jawności polskich arbitraży inwestycyjnych. Polska nie jest stroną konwencji waszyngtońskiej więc nie znajduje zastosowania Regulamin Arbitrażowy ICSID, który przewiduje określone elementy transparentności. Jawności nie przewidują także zawarte przez polskie umowy BITowskie. Poza nielicznymi wyjątkami (Eureko) dotyczące Polski wyroki trybunałów arbitrażowych nie są publikowane. Nawet sam fakt toczenia się postępowań arbitrażowych z udziałem Polski pozostaje niejawny. Taki stan rzeczy wpływa negatywnie na stan wiedzy i sposób postrzegania arbitrażu inwestycyjnego w naszym kraju. Uniemożliwia on także wypracowanie kryteriów postępowania w działaniu organów i urzędów państwowych, narażając Polskę na kolejne skargi inwestorów. Podejmowano wprawdzie próby uzyskania wiadomości w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, ale droga ta wydaje się niewystarczająca dla zapewnienia szerokiego dostępu publiczności do informacji o postępowaniach toczących się przeciwko Polsce i ich rezultatach. W trakcie spotkania dyskutować będziemy o powyższych zagadnieniach. Poszukiwać będziemy także odpowiedzi na pytanie, czy kierunek wzmacniający transparentność arbitraży inwestycyjnych jest właściwy, a jeśli tak – to jakie istnieją szanse na zmianę sytuacji w odniesieniu do polskich arbitraży inwestycyjnych i wyroków, które zapadły przeciwko Polsce.
Program spotkanie znajduje się tutaj
Wszystkich zainteresowanych bardzo gorąco zachęcamy do udziału. Udział w Seminarium jest nieodpłatny. Z uwagi na potrzeby organizacyjne uprzejmie prosimy o potwierdzenie udziału na adres:
Paula Olszewska: paula.olszewska23(at)gmail.com
Zapraszamy na otwarte spotkanie organizowane w ramach działań Klubu Absolwentów Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego.
Celem spotkania jest przekazanie praktycznych wskazówek warsztatowych, jak prawnik może zbudować własną strategie komunikacyjną z wykorzystaniem współczesnych mediów, zwłaszcza blogów.
Spotkanie poprowadzi Pani Ewa Barlik Rzecznik prasowy ALK.
W spotkaniu wezmą również udział założyciele bloga "Blog English for Polish Students of Law (and not only)", który na stronie www.englishforlaw.edublogs.org istnieje od 2009 roku i powstał z myślą stworzenia forum, na którym studenci prawa ALK (i nie tylko) mogliby swobodnie dyskutować w języku angielskim na interesujące ich tematy z dziedziny prawa i jej pokrewnych.
W chwili obecnej blog jest w całości tworzony przez studentów Wydziału Prawa ALK i opiekuje się nim Koło Naukowe Języka Angielskiego "English Club", którego opiekunem naukowym i jednocześnie moderatorem bloga jest dr Aleksandra Łuczak.
Do chwili obecnej na blogu pojawiło się prawie 150 postów i blisko 1500 komentarzy.
Zapraszamy do współpracy!
aluczak(at)alk.edu.pl
Godzina 18:00
Sala B/6
Spotkanie będzie poświęcone próbie odnalezienia odpowiedzi na pytania:
a przede wszystkim:
Poszukiwać będziemy odpowiedzi w kontekście współczesnego świata: powszechnego dostępu do wiedzy, informatyzacji, trudnościach w relacjach społecznych.
Jakie są oczekiwania nauczycieli, uczniów, systemu oświaty, rodziców wobec Nauczyciela 3.0?
Spotkanie ma charakter warsztatu moderowanego z użyciem metod coachingowych.
Serdecznie zapraszamy 4 czerwca o godz. 17:00. Spotkanie odbędzie się w Akademii Leona Koźmińskiego przy ul. Jagiellońskiego 57/59 w sali B/17.
Prowadząca:
Katarzyna Ramirez-Cyzio - Prezes Zarządu, Partner, Coach, Mentor
Akredytowany Superwizor i Coach w Izbie Coachingu. Certyfikowany International Coach ICC. Certyfikowany Business Coach ICC. Doświadczony menedżer i doradca biznesu. Specjalizuje się w business i executive coachingu, team coachingu oraz mentoringu dl
a członków zarządów i kadry zarządzającej. Pracuje jako doradca, konsultant w projektach związanych ze strategicznymi decyzjami. Opracowuje, przygotowuje i wdraża programy on-boardingu. Stosuje metody, techniki oraz narzędzia z podejścia holistycznego, systemowego i sieciowego. Wykładowca akademicki (MBA, Coaching) w Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Naukowo zajmuje się zastosowaniem procesów coachingu i mentoringu w budowaniu ścieżek rozwoju menedżerów, wzrostu efektywności pracy zespołów. Członek zespołu naukowo-badawczego Centrum Coachingu Akademii Leona Koźmińskiego. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.
Zapraszamy na warsztat organizowany przez Studenckie Koło Naukowe "Tygryski":
11.06.2014 r.
sala: konferencyjna (przy Aulach)
godzina: 17.30
Idea tego warsztatu jest prosta - dać Ci maksymalnie dużo w maksymalnie krótkim czasie w maksymalnie przystępnej cenie. Zdając sobie sprawę z tego, jak wiele różnych materiałów jest dostępnych on-line, chcemy dać Ci możliwość, byś wyszedł do ludzi, zamiast siedział te kolejne godziny przed komputerem czy książką. Jeśli chcesz nauczyć się tworzyć relacje, to zacznij to robić żywo, inaczej to po prostu nie ma sensu. Każde TRMN jest zupełnie inne od wcześniejszego, na każdym spotkaniu poruszane są zupełnie inne zagadnienia i odmienne tematy
Więcej o warsztacie: http://pawelrawski.pl/kalendarz/the-real-mens-night-warszawa/
Prowadzi: Paweł Rawski
Paweł jest trenerem z niewyczerpanym zapasem pozytywnej energii, którą stale przekazuje wszędzie tam, gdzie tylko jest to możliwe. Sprawdza i testuje każdą metodę, by mieć absolutną pewność, że wszystko to, czego uczy, działa doskonale i przede wszystkim, daje pożądane efekty. Jako coach pracę swoją opiera na różnych narzędziach, głównie: Programowanie Neurolingwistyczne, The Work, Coaching prowokatywny, Hipnozę czy Time Line Therpay™. Prywatnie fan dobrej muzyki, jeszcze lepszej zabawy, piękna kobiecego uśmiechu oraz tancerz, który na parkiecie jest prawdziwym dynamitem.
Specjalizujemy się w poprawianiu jakości życia w następujących obszarach:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza młodzież i studentów do udziału w panelu pt. "Zmień swoją pasję w biznes".
Panel odbędzie się 24 czerwca br. w godzinach 12.00-15.00 podczas Forum Edukacyjnego dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw pt. "Człowiek Najlepsza Inwestycja", które będzie miało miejsce w Centrum Nauki Kopernik przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 w Warszawie.
Podczas panelu młodzi przedsiębiorcy opowiedzą o początkach swojej kariery, trudnościach jakie musieli pokonać, osiągniętych sukcesach oraz poczuciu satysfakcji i niezależności, jakie daje własna działalność.
Gość specjalny panelu:
Krystian Gontarek - ma dwa StartUpy na swoim koncie (KidGifter i GameTeller). Był prelegentem na TEDx Kids Kraków. Opowie o tym jak wpadł na swoje pomysły oraz o wyboistej drodze od pomysłu do dojrzałego StartUpu. Jego prezentacje do tej pory porywały wielu ludzi. Najbardziej niesamowite jest to, że ma dopiero 12 lat. Czy może być coś bardziej inspirującego?
Prezentacja młodych biznesów, które powstały z pasji
Julita Siemiątkowska - Ośrodek Diagnoz i Szkoleń Psychologicznych (ODIS)oraz Magdalena Pytel, Niepubliczny Terapeutyczny Punkt Przedszkolny "Świata Ciekawi"
Magdalena Carter - wielbicielka tiulu i koronek - projektantka.
Zamiłowaniem do glamour i "minimalistycznego przepychu", tworzy typowo damskie kolekcje, które przez podkreślenie kwintesencji kobiecości, nadają seksapilu i pasji.
Wykorzystując najdelikatniejsze i najbardziej charakterystyczne materiały, kreuje ubrania pełne namiętności i fantazji; stanowią one ekspansję uczuć, która wypływa prosto z serca i umysłu dumnej z życia kobiety.
Kreacje Magdaleny Carter to naprawdę piękna i najdroższa sztuka opakowania kobiety nowoczesnej, romantycznej, acz niezwykle niezależnej.
Marek Rogowski - Yoga Bazar
Yoga Bazar to sklep internetowy oferujący pomoce do ćwiczeń jogi oraz produkty przydatne w medytacji, rehabilitacji ruchowej czy pilatesie. Yoga Bazar udostępnia wszelkie produkty związane z ajurwedą oraz takie, które wpisują się w zdrowy, odpowiedzialny styl życia.
Firma Incuvo
Firma Incuvo opracowała innowacyjną technologię - platformę sieciową służącą do tworzenia, udostępniania i korzystania z multimedialnych treści opartych o naturalne interfejsy użytkownika (interakcja poprzez dotyk, głos, gesty).
Dyskusja młodzieży szkolnej i studentów z przedsiębiorcami, którzy prowadzą swoje, zrodzone z pasji, biznesy.
Moderator: Radosław Brzózka, dziennikarz TVP
Zarejestruj swój udział: forummsp.parp.gov.pl
Studium przypadku Pałac Ślubów
Plac Zamkowy 6 Warszawa
26 czerwca 2014 r. godz. 17.00 - 21.00
Cel spotkania
Przedsiębiorczość społeczna jest jedną z kluczowych sił napędzających wzrost gospodarczy, a zarazem katalizatorem innowacji społecznych. Podmioty działające w tym sektorze wspierają słabsze grupy społeczne czyniąc środowisko lokalne bardziej przyjaznym.
Spotkanie realizowane w ramach Projektu Stołeczne Forum Przedsiębiorczości ma za zadanie umożliwić organizacjom działającym na płaszczyźnie polityki społecznej wspólną wymianę doświadczeń. Dodatkowo zebrane głosy będą przekazane osobom odpowiedzialnym w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy za wspieranie przedsiębiorczości.
Agenda spotkania
1. WPROWADZENIE DO PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ – Prof. dr. hab. Jerzy Cieślik
2. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ SPOŁECZNA – STUDIUM PRZYPADKU, NA PRZYKŁADZIE BANKU MLEKA – Prezes Fundacji, dr Aleksandra Wesołowska
3. NETWORKING PRZY KAWIE (19.00-21.00)
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Aleksandrą Pucek-Mioduszewską,
tel.: (22) 5192217 (sfop(at)kozminski.edu.pl).
Przy okazji spotkania będzie realizowany film poświęcony przedsiębiorczości społecznej.
PROF. ALK DR HAB. JERZY CIEŚLIK
Profesor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w dziedzinie ambitnych form przedsiębiorczości (przedsiębiorczości technologicznej, międzynarodowej, w przemysłach kreatywnych). Jest autorem podręcznika ,,Przedsiębiorczość dla ambitnych: Jak uruchomić własny biznes" oraz portalu edukacyjno-doradczego o tym samym tytule. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Centrum Przedsiębiorczości ALK.
DR ALEKSANDRA WESOŁOWSKA
Pracownik naukowy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, prezes i współzałożyciel Stowarzyszenia na rzecz Banku Mleka Kobiecego, prezes powstałej w 2010 r. Fundacji Bank Mleka Kobiecego. Laureatka prestiżowej nagrody im. T. Sendzimira przyznanej w 2008 roku przez Fundację Kościuszkowską za projekt reaktywacji banków mleka w Polsce. Autorka licznych artykułów i wystąpień w prasie branżowej i kobiecej na temat idei banku mleka kobiecego i sposobu działania takich placówek w Polsce i za granicą. Członek polskiej delegacji na forum European Milk Bank Association (EMBA) oraz koordynator reaktywacji banków mleka z ramienia EMBA na Polskę. Mama trójki dzieci.
Interdyscyplinarne Seminarium u Koźmińskiego „Profesor Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji"
Dyskusję będzie moderował prof. Adam Noga z ALK. W panelu będą także uczestniczyli:
• Prof. Paweł Kozłowski
• Prof. Ewa Łętowska
• Prof. Elżbieta Mączyńska
Seminarium odbędzie się w środę 22 października 2014 w godzinach 15.00-17.00 w Sali Senatu w siedzibie uczelni.
Wydarzenie będzie składało się z dwóch części:
23.10.2014 r.
9.30-10.30 - Wykład „Career Personalities – jaka jest Twoja osobowość zawodowa?” (sala D-200)
10.30-13.30 - Strefa doradcza (Atrium)
W jaki sposób będzie można skorzystać z konsultacji?
1. Przygotuj swoje CV w oparciu o wskazówki Biura Karier oraz Aniołów Kariery.
2. Wydrukuj CV i przyjdź do Atrium.
3. Przygotuj się do rozmowy, zastanów o co chcesz zapytać. Na konsultację przeznaczonych jest 12 minut, a konsultantki będą korzystać z timerów.
Jakie pytanie można uznać za ogólne? Jeśli da się znaleźć do niego odpowiedź na Google.com – jest zbyt ogólne.
Pytania powinny być spersonalizowane. Poniżej kilka przykładów dobrych i złych pytań:
Złe pytania:
Dobre pytania:
Warto również przygotować się do wzięcia udziału w wykładzie. Poniżej zamieszczamy kilka przydatnych linków o osobowościach zawodowych:
blog.careerangels.eu/what-career-personality-are-you/
blog.careerangels.eu/tireless-kangaroo/
blog.careerangels.eu/are-you-a-wandering-butterfly/
blog.careerangels.eu/are-you-a-constant-chameleon/
blog.careerangels.eu/career-personality-loyal-dog/
http://blog.careerangels.eu/are-you-a-royal-lion/
Zapraszamy na stronę internetową Aniołów Kariery.
Serdecznie zapraszamy do udziału w V Forum Rozwoju Mazowsza Grow Up Start Up - największej konferencji StartUpów w tej części Europy.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 4-5 listopada 2014 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie.
O czym będzie mowa? M. in. o głównych obszarach wsparcia w okresie finansowania 2014-2020 oraz podsumowaniu okresu 2007-2013. O rozwoju Polski w Unii Europejskiej - Formy wsparcia dla innowacji oraz transferu technologii. O tym dlaczego warto inwestować w projekty łączące sektor publiczny z prywatnym kapitałem? O formach wsparcia start-upów, o tym skąd pozyskać wsparcie. O tym czym się charakteryzują modelowe klastry i jaki wpływ mają na rozwój gospodarki, a także o współpracy korporacji podczas realizacji projektów B+R - jak wykorzystać kapitał ludzki do innowacji i tworzenia nowych biznesów.
Program eventu dostępny na stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do udziału w V Forum Rozwoju Mazowsza Grow Up Start Up - największej konferencji StartUpów w tej części Europy.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 4-5 listopada 2014 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie.
O czym będzie mowa? M. in. o głównych obszarach wsparcia w okresie finansowania 2014-2020 oraz podsumowaniu okresu 2007-2013. O rozwoju Polski w Unii Europejskiej - Formy wsparcia dla innowacji oraz transferu technologii. O tym dlaczego warto inwestować w projekty łączące sektor publiczny z prywatnym kapitałem? O formach wsparcia start-upów, o tym skąd pozyskać wsparcie. O tym czym się charakteryzują modelowe klastry i jaki wpływ mają na rozwój gospodarki, a także o współpracy korporacji podczas realizacji projektów B+R - jak wykorzystać kapitał ludzki do innowacji i tworzenia nowych biznesów.
Program eventu dostępny na stronie internetowej.
Już 6 listopada będziemy uczestniczyć w kolejnej edycji największych targów pracy i praktyk w Polsce - Absolvent Talent Days.
Przyjdź na Stadion Narodowy i poznaj nas bliżej. Podczas Absolvent Talent Days będziesz mieć okazję spotkać pracowników naszej firmy, zadać im pytania, dokładniej zapoznać się z naszą ofertą praktyk i staży.
Już dziś na stronie wydarzenia pobierz darmowy bilet: http://www.talentdays.pl
Organizatorem Absolvent Talent Days jest: http://www.absolvent.pl
We kindly invite you for prelection of Mr. Joao Pinto, Vice President of ITSector and ebankIT, a group with more than 300 collaborators specialised in digital channels. He is responsible for European Market. He would like to have the opportunity to meet you and present you with their solutions.
ITSector is operating in Poland for a few years and has a strong collaboration with Bank Millennium.
You can see their innovative multi-channels products at www.ebankit.com ITSector and ebankIT have solutions for google glasses, Facebook Apps, Android watches as well as the more traditional digital channels.
Description of the meeting:
1. Introduction to the ITSector/ebankit
2. Demonstration of Innovations in the Market:
3. Present main solutions from ITSector.
4. Present Company evolution and Strategy.
Date: 18 of November 2014
Place: D/200
Hour: 18:00
„Uznawanie wyroków arbitrażowych uchylonych w państwie pochodzenia„
Seminarium poświęcone będzie kontrowersyjnemu zagadnieniu uznawania i wykonywania orzeczeń arbitrażowych uchylonych w państwie miejsca ich wydania (pochodzenia).
Rozstrzygnięcia uznające wyroki arbitrażowe uchylone w państwie pochodzenia należą do najgłośniejszych w obszarze międzynarodowego arbitrażu hanldowego ( Norsolor, Hilmarton, Bechtel, Sté PT Putrabali Adyamulia, Chromalloy ).
Zagadnienie jest ciągle obecne w praktyce i raz po raz zapadają niezwykle ciekawe rozstrzygnięcia na ten temat ( z nowszych np. Corporación Mexicana de Mantenimiento Integral, Thai-Lao Lignite ). Problematyki dotyczy art.V ust. 1 lit. e) konwencji nowojorskiej z 1958 r., którego wykładnia budzi wiele sporów w doktrynie. W Polsce z kolei materię reguluje art. 1215§2 pkt. 5) k.p.c., który sprzeciwia się uznawaniu orzeczeń arbitrażowych uchylonych w państwie pochodzenia . Powstaje jednakże kwestia stosunku art. V ust. 1 lit. e) konwencji i wspomnianego przepisu k.p.c.
Ponadto, istotną rolę może odegrać art. IX obowiązującej w naszym kraju konwencji europejskiej z 1961 r. Rodzi się także pytanie czy założenie przyjęte w art. 1215§2 pkt. 5) k.p.c. zasadnie ogranicza swobodę polskiego sądu orzekającego w przedmiocie uznania lub stwierdzenia wykonalności zagranicznego wyroku arbitrażowego.
Tematem przewodnim jest współczesne podejście do kariery. Internetowa konferencja odbędzie się 22 kwietnia o godzinie 20.00.
Podczas wydarzenia będziesz mógł zweryfikować, co rzeczywiście jest atutem młodych osób, otrzymujących płatne praktyki i specjalistyczne stanowiska już w trakcie studiów. Dowiesz się także, co na ten temat mówią dyrektorzy polskich firm.
Poznaj Mechanizmy V Generacji Sprzedaży i wykorzystaj je budując swoją własną Karierę Transformacyjną! Temat zaprezentuje zawodowy negocjator, menedżer i konsultant biznesu - Krzysztof Sarnecki.
Wstęp wolny dla studentów i absolwentów wszystkich polskich uczelni! Zapisz się już dziś – liczba miejsc jest ograniczona: https://zapisy.akados.pl/nowe-oblicze-kariery
STUDENCIE, ABSOLWENCIE!
Już 23.04.2015 zapraszamy Cię na dzień otwarty MAKRO.
Przyjdź na MAKRO day i …
Zarejestruj się już dziś: www.makro.evenea.pl
8 maja 2015 r. Katedra Marketingu ALK organizuje Forum Marketingu „Anatomia sukcesu rynkowego: Marketing czy innowacje?”. Jego celem jest podjęcie dyskusji na temat roli jaką ma do odegrania marketing w rozwoju innowacji, a z drugiej strony - na czym mogą polegać innowacje w marketingu. Przewidujemy trzy sesje tematyczne:
1. Marketing w świecie innowacji;
2. Innowacje w marketingu;
3. Wyzwania dla innowacji i marketingu.
Zapraszamy do składania propozycji artykułów (tytuł i kilkuzdaniowe streszczenie) nawiązujących do jednej z trzech proponowanych sesji. Prosimy o ich nadsyłanie do 31 października 2014 r. poprzez stronę http://www.kozminski.edu.pl/forummarketingu lub adres marketing@kozminski.edu.pl.
Informacje o przyjęciu abstraktów oraz o formalnych wymaganiach dotyczących przygotowania tekstów do publikacji będą przekazane do 20 listopada br. Na pełne wersje artykułów (nieprzekraczających 12 stron maszynopisu) będziemy oczekiwać do 31 grudnia br. Artykuły, które uzyskają pozytywne recenzje zostaną opublikowane w czasopiśmie „Logistyka” (obecna punktacja - 10 pkt.).
Wyjątkowy gość na ALK – MATEUSZ KUSZNIEREWICZ
Na zaproszenie Naukowego Koła Marketingu „KREATYWNI” wystąpi wybitny polski żeglarz, dwukrotny medalista Igrzysk Olimpijskich i biznesmen Mateusz Kusznierewicz! Zapraszamy na spotkanie pt. „Personal Branding & New Technologies” !
Porozmawiamy na takie tematy jak:
- personal branding -> jak przekształcić swoje nazwisko w markę,
- droga do sukcesu -> jak przekuć sukces sportowy w sukces biznesowy,
- trudy i zagrożenia związane z wypracowaniem "marki",
a także:
- marzenia się spełniają -> od pomysłu do realizacji,
- nowe technologie -> innowacyjny pomysł czy odpowiedź na prostą potrzebę, a może jedno i drugie? (ZOOM.ME)
KONKURS!! - do wygrania ekran ZOOM.ME
Prześlij nam jedno swoje zdjęcie w temacie „Personal Branding” - zaprezentuj samego siebie i pokaż nam kim jesteś i co Cię interesuje! Zdjęcia wysyłajcie do dn. 11 maja na adres konkursNKM(at)kozminski.edu.pl Mateusz Kusznierewicz wręczy zwycięzcy ekran ZOOM.ME podczas eventu!
ZAPRASZAMY!! 13.05 / godz. 14:30 / sala B17
Seminarium o realiach powstawania i czynnikach sukcesu start-upów tworzonych w oparciu o design. Ekspercka debata panelowa o tym, jak skutecznie pokonać ograniczenia i przekuć w rynkowy sukces pomysł na dobrze zaprojektowany, innowacyjny produkt, interfejs, aplikację czy usługę.
Zaproszeni do udziału przedsiębiorcy, założyciele start-upów, młodzi projektanci, instytucje wspierające i finansujące te przedsięwzięcia będą dyskutować na temat trendów, potencjału i ograniczeń w zakresie rozwoju młodych biznesów opartych o design, znaczeniu aspektów wzorniczych w projektowaniu aplikacji, tworzeniu nowych technologii, projektowaniu usług i produktów.
Weź udział w panelowych dyskusjach i dowiedz się:
W panelu dyskusyjnym 1:
Innowacyjne produkty na start – kluczowe czynniki sukcesu start-upu
W panelu dyskusyjnym 2:
Design w nowych technologiach – w poszukiwaniu wyróżników na konkurencyjnym rynku
W panelu dyskusyjnym 3:
Myślenie projektowe a tworzenie nowych usług
W panelu dyskusyjnym 4:
Źródła i modele finansowania start-upów
Do you know what tool is dedicated to control chaos in world of development teams?
Who is called a "Pig" and is very proud of it?
We answer all questions during our workshop about Agile Methodology in Webinterpret!
If you you would like to participate in our workshop please send us email to workshop@webinterpret.com with your full name, contact number and name of your university.
All participant will receive cool Webinterpret gifts after our workshop!
24 maja w Warszawie odbędzie się druga edycja Django Girls, czyli międzynarodowych warsztatów programistycznych dla kobiet i dziewczyn. W wydarzeniu weźmie udział 45 osób, które w ciągu jednego dnia stworzą swoją pierwszą aplikację internetową.
Django Girls Warsaw to bezpłatne warsztaty programowania i tworzenia stron internetowych organizowane z myślą o kobietach i dziewczynach. Organizatorzy zapraszają wszystkie chętne, które chcą dowiedzieć się czegoś na temat technologii, nauczyć się podstaw programowania i tego, jak zbudować aplikację internetową. Wydarzenie ma inspirować do dalszej nauki programowania i ma za zadanie pokazać, jak łatwo stworzyć nowe narzędzia, używając dostępnych dziś technologii.
Organizatorzy Django Girls pragną zachęcić większą ilość kobiet do zostania programistkami, a tym samym chcą wpłynąć na zmianę w świecie technologii, który zdominowany jest przez mężczyzn. Z badań wynika, że kobiety stanowią zaledwie 22% środowiska informatycznego.
Statystyki dotyczące open source, czyli ruchu otwartego programowania, wyglądają jeszcze gorzej - kobiety stanowią tylko 1.5% zaangażowanych w rozwój idei otwartego Internetu. Organizatorzy Django Girls chcą pokazać, że Internet, technologia, nowe gadżety i programowanie są nie tylko dla mężczyzn - każdy i każda może to zrobić.
Warsztaty są prowadzone w trzyosobowych grupach, którym towarzyszą doświadczeni eksperci na co dzień zajmujący się programowaniem. W ciągu jednego dnia uczestniczki przejdą proces projektowania i budowania własnej aplikacji. Warsztaty są doskonałą okazją do poznania innych osób zafascynowanych technologią, a być może także szansą na zapoczątkowanie wspólnych projektów.
Inicjatywa Django Girls po raz pierwszy odbyła się w Berlinie w lipcu 2014 roku podczas największej corocznej konferencji dla programistów języka Python. Przed pierwszymi warsztatami organizatorzy otrzymali ponad 300 zgłoszeń z 33 różnych krajów. Inicjatywa ma jednak korzenie w Polsce – założycielkami Django Girls są programistki Django Ola Sendecka i Ola Sitarska. Mają one nadzieję, że inicjatywa będzie rozwijana przez lokalnych wolontariuszy w różnych miastach na całym. Mimo że organizacja ma niewiele ponad rok, pomysł od początku cieszy się ogromną popularnością. Tylko w 2014 roku warsztaty były organizowane w 15 miastach, m.in. w Brukseli, Amsterdamie, Krakowie, a także w Nairobi i Taipei. Warszawa była pierwszym polskim miastem, w którym odbyły się warsztaty Django Girls, jednak szybko dołączyły do niej Kraków
oraz Łódź. Przed nami druga edycja warszawskiego spotkania.
Szczegółowy program oraz dodatkowe informacje dostępne są na stronie projektu: www.djangogirls.org/warsaw oraz na Facebooku: www.facebook.com/DjangoGirlsWarsaw
Rejestracja na warsztaty trwa do 10 maja. Formularz zgłoszeniowy można wypełnić na stronie:
www.djangogirls.org/warsaw/
Goldman Sachs Warsaw’s Operations Division will be holding an event at Kozminski University this coming 8th December. Come and learn about opportunities in the Operations Division and meet representatives from Goldman Sachs.
Details of the event are below:
DATE: Tuesday, 8 December 2015
TIME: 04:00 p.m. – 06:00 p.m.
LOCATION: Leon Kozminski Assembly Hall, Kozminski University, Jagiellońska street 57/59, Warszawa
There will be an opportunity to network with Goldman Sachs Operations professionals after the presentation.
Misją Klubów jest stworzenie środowiska do nauki w pozytywnej atmosferze wzajemnego wsparcia, w której każdy członek ma możliwość rozwijania sztuki komunikowania się, publicznego przemawiania i umiejętności przywódczych, czego rezultatem jest wzmocnienie wiary w siebie i rozwój osobisty.
Dzięki długiej historii organizacji Toastmasters (powstała w 1924 roku) oferujemy kompletny system edukacyjny, o zweryfikowanej przez całe dziesięciolecia i setki tysięcy osób, skuteczności. Działając na całym świecie w przeróżnych kulturach i warunkach społecznych stworzyliśmy uniwersalny sposób nauki. Niezależnie od tego ile masz lat, jaki reprezentujesz zawód, czym się pasjonujesz, co planujesz osiągnąć w przyszłości, Twoją najważniejszą kompetencją jest i będzie dobra komunikacja i przywództwo.
Każdy z naszych członków był kiedyś gościem. Tak jak Ty teraz, zastanawiał się czy przyjść, zobaczyć na własne oczy, usłyszeć na własne uszy i poczuć całym sobą, co oferuje Toastmasters. Każdy z naszych członków podjął rękawicę rzuconą przez wymagające przecież życie i przyszedł. I został. Veni, vidi, vici!
Zapraszamy więc na nasze spotkania. Jako gość nie ponosisz żadnych zobowiązań. Wymagamy jedynie otwartego umysłu (bo jest jak spadochron, pracuje tylko, gdy jest otwarty). Sam przekonasz się czy odniesiesz korzyści o jakich najczęściej mówią nasi członkowie:
• nauczenie się efektywnej komunikacji, co przekłada się na lepsze relacje z rodziną, przyjaciółmi, klientami;
• opanowanie umiejętności przywódczych, które pomagają w zarządzaniu sobą w czasie, budowaniu zespołów, osiąganiu ambitnych celów;
• przyswojenie zasad networkingu, które przekładają się na przełamanie swojej nieśmiałości, komfortowe wyjście ze strefy komfortu;
• szlifowanie języka, zarówno piękna języka ojczystego (gramatyczna poprawność) jak i praktykowania języka obcego (są Kluby anglojęzyczne, niemieckojęzyczne itd.)
Postanowiliśmy zaprosić Toast Masters również w mury Akademii Leona Koźmińskiego. Pierwsze spotkanie demonstracyjne odbędzie się w środę 18 maja o godz. 18.00 w sali D200.
Więcej informacji na Facebooku: https://www.facebook.com/ToastmastersBusinessLeaders/?fref=ts
Koło Naukowe SPINKA zaprasza na spotkanie:
DZIEŃ Z AGILE - SCRUM
Porównanie podejścia projektowego i produktowego,
czyli co powinien wiedzieć project manager w zderzeniu z projektem informatycznym
Na spotkaniu dowiesz się:
PRELEGENCI:
Oskar Kurlanc
Menedżer Portfela Projektów informatycznych w Akademii Leona Koźmińskiego. Praktyczne doświadczenie jako Kierownik Projektów - głównie informatycznych. Współtwórca autorskiej metodyki Zarządzania Projektowego oraz frameworku prowadzenia projektów informatycznych w ALK. Znane metodyki: Agile PM, Prince2, PMBoK, MSP, Scrum, Kanban. Absolwent Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektem Informatycznym w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Dyplomowych Studiów Menedżerskich na Wydziale Zarządzania UW. Dodatkowo wykładowca Informatyki w ALK.
Maciej Madziński
Lider współpracujący zarówno ze środowiskiem biznesowym jak i naukowym, Dyrektor Operacyjny Akademii Leona Koźmińskiego. Z uczelnią związany od 2007 roku. Pasjonat zarządzania projektami, szczególnie tzw. "zwinnego" oraz zarządzania sobą w czasie. W ramach obowiązków Dyrektora Operacyjnego specjalizuje się we wdrażaniu programów strategicznych w obszarze szeroko pojętej administracji, szczególnie w obszarze rozwoju infrastruktury i technologii informacyjno-informatycznych. Zarządza również Biurem Projektów w ALK i odpowiada za portfel projektów uczelni. Podległy mu zespół koordynuje lub prowadzi kluczowe projekty Akademii Leona Koźmińskiego. W codziennej praktyce dydaktycznej realizowanej w Akademii Leona Koźmińskiego specjalizuje się w programach z obszarów: · Zarządzania sobą w czasie; · Zarządzania projektami, w tym strategicznego zarządzania projektami; · Zarządzania procesami, w tym relacji pomiędzy projektami, a procesami; · Negocjacji, w tym strategiczne negocjacje związane z realizacją projektów. W swojej dotychczasowej karierze trenera wspierał zarówno instytucje państwowe jak i wiele firm prywatnych - szkolił między innymi pracowników: Najwyższej Izby Kontroli, Poczty Polskiej, Stock Polska, Janssen-Cilag Polska, Lasów Państwowych, Kongsberg Automotive i wielu innych. Prowadzi również szkolenia otwarte, zajęcia na studiach dyplomowych i podyplomowych, w tym projekty doradcze na studiach MBA.
Maciej Sowiński
Maciek zaczął zajmować się zwinnym wytwarzaniem oprogramowania w 2010 roku na stanowisku project managera. Od tego czasu pracował w projektach i z zespołami które stosują Scruma, Kanbana, XP, Scrumbana i Chaos do wytwarzania oprogramowania. Pracował z klientami z Anglii, Danii, Niemiec, Finlandii i Polski, od małych startupów (CaseIWant) do korporacji (PZU, ING, LUXMED), zarówno po stronie dostawcy jak i klienta usług informatycznych.
W pracy stosuje pragmatyczne podejście, wyżej stawiając zadowolenie klienta niż "czystość" stosowanych metod organizacji pracy. Jednocześnie rozumie i wysoko ceni sobie część agile która odnosi się do relacji międzyludzkich i postaw w pracy.
Interesuje się budowaniem takiej kultury organizacyjnej której efektem będzie trwałą przewaga konkurencyjna, czerpiąc ze światów coachingu zespołowego, zarządzania projektami.
Od 2015 roku Maciek współpracuje z ProCognitą jako trener i coach Agile.
Magda Stawska
Posiada portfolio ponad 50 ukończonych projektów w Polsce i w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej i krajach obszaru niemiecko-języcznych; realizuje projekty doradcze oraz szkoleniowe na rzecz firm sektora finansowego i wysokich technologii w ramach Inventity Academia, mentorka rozwoju kariery StartUpYourFuture oraz ThinkTanka Start W Przyszłość. Założycielka społeczności StartUpWoman, inicjatywy społecznej, która ma na celu propagowanie idei pivotowania kariery, jak przedsięwzięć biznesowych.
Zaczynamy 25.05.2016 o godzinie 15:30 w Sali D310.
Wydarzenie na Facebooku:
https://www.facebook.com/events/1681066678863122/
Serdecznie zapraszamy!
https://www.facebook.com/KN.Spinka/
Ekspertki, Ambasadorki i Ambasadorzy Fundacji Business Boutique, angażując się w działalność społeczną, zorganizowali i zaprosili do udziału w autorskim, fundacyjnym projekcie „Kobiety u progu kariery zawodowej”, Panie rozpoczynające właśnie swoją pierwszą pracę lub kończące studia.
Uczestniczki projektu mogą dowiedzieć m.in.:
Projekt odbędzie się w Warszawie, w dniu 04.06.2016r. w Akademii Leona Koźmińskiego w sali D214. Rejestracja uczestniczek zaplanowana jest w godz. 9.00-10.00. Część merytoryczna rozpocznie się o 10.00, a całość eventu potrwa do godz. 16.20.
Partnerzy strategiczni: Akademia Leona Koźmińskiego, Unilever Polska Sp. z o.o., firma doradztwa personalnego KNAP Consultants Sp. z o.o.
Partner Wydarzenia: Nestle Polska SA
Patronat Medialny: Magazyn „Personel i Zarządzanie”
Prelegenci oraz tematyka prelekcji:
1. „Drogi rozwoju zawodowego - ścieżka ekspercka, a ścieżka menedżerska” – Mariola Raudo - Kierownik Działu spraw korporacyjnych i Public Relations Nestle Polska,
Michał Knap - Wiceprezes Zarządu KNAP Consultants Sp. z o.o.
2. „Jestem Marką – jak skutecznie komunikować się z rynkiem pracy” – Marta Jakowluk - HR Dyrektor Unilever Polska, Monika Knap - Prezes Zarządu KNAP Consultants Sp. z o.o.
3. „Najważniejsze zasady biznesowego Dress Code dla kobiet” – Gabriela Dmowska- Licencjonowany doradca wizerunkowy, Właścicielka RSMB
4. „Budowa pozycji Liderki” – Renata Prys - HR Manager Pandora Jewelry CEE
5. „Matryca wartości firmy – sprawdź czy to Twój styl” – Doktor Anna Czarczyńska- Dziekan, Akademia Leona Koźmińskiego
6. „Wystąpienia publiczne” – Agata Jakóbczak – Agentka Gwiazd, Współwłaścicielka Agencji Artystycznej Face
7. „Prawne aspekty zakładania własnej firmy/ działalności gospodarczej” – Mecenas Agnieszka Goźlińska - Partner Kancelaria Goźlińska, Staszewska-Lisiak & Wspólnicy
8. „Kariera kobiet – inspirujące historie” – dyskusja otwarta – Monika Knap - Prezes Zarządu KNAP Consultants Sp. z o.o., Marta Jakowluk - HR Dyrektor Unilever Polska, Katarzyna Szałek-Zielińska- HR Manager CEDC International, Magda Budziszewska – Marketing Manager McDonald’s Polska, Dominika Dłużniewska - Dyrektor HR Recordati Polska, Olga Trzebińska – Właściciel szkół muzycznych “Barwy Muzyki”.
Więcej informacji na stronie internetowej projektu. Zapisy są już zamknięte.
Ten warsztat to coming out pasjonata prawa karnego, który zamiast zachwycać się głosem Stinga w "Every Breath You Take" rozważa odpowiedzialność karną podmiotu lirycznego.
Pieniądz budzi emocje i wpływa na nasze zachowania w różnych sytuacjach dnia codziennego. Wykład o tym, że ludzka racjonalność ma swoje ograniczenia, a darmowy produkt nie zawsze jest najlepszym wyborem.
Reklamodawcy i twórcy reklam wierzą, że obecność sławnych osób pozwoli im zwrócić uwagę konsumenta rozpraszanego tysiącem informacji. Czy rzeczywiście?
Celem tego wykładu jest przekazanie podstawowej wiedzy o tym, jak przygotowywać się do wystąpienia publicznego w postaci prezentacji i jak je przeprowadzić.
"Ja tego nie powiedziałem - skąd się biorą nieporozumienia? Warsztat o komunikacji". W ciekawy sposób pokażemy, jaka jest różnica pomiędzy tym, co myślimy, a jak to zostaje zrozumiane przez odbiorców.
Zajęcia odbywają się w siedzibie Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 57/59.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Moderatorem debaty, której organizatorem jest Akademia Leona Koźmińskiego i PL.2012+, będzie Tomasz Włodarczyk, zastępca redaktora naczelnego tygodnika "Przegląd Sportowy".
Prosimy o potwierdzenie przybycia do 27 września na adres anna.polatowska(at)2012plus.pl
Program:
Specjalny kod ‘ALK’ daje 30% zniżki studentom i absolwentom naszej Akademii.
To wydarzenie dla nie tylko dla pierwszorocznych studentów, którzy chcą dowiedzieć się więcej o Akademii. W tym dniu biura i koła naukowe zaprezentują swoją ofertę. Dowiedzcie się zatem jak dołączyć do koła naukowego czy pojechać na wymianę, kto pracuje w dziekanacie, a kto w dziale IT. W programie przewidziane są również konkursy.
Tutaj można zobaczyć jak wyglądał Dzień Świeżaka w 2015 roku.
Ruszyła rejestracja uczestników IV już edycji konferencji Nienieodpowiedzialni. W tym roku tematem przewodnim będzie człowiek jako najważniejszy interesariusz branży finansowej. Wśród prelegentów znajdą się zarówno eksperci finansowi, jak Krzysztof Pietraszkiewicz oraz Elżbieta Mączyńska, jak i ze świata mediów - Szymon Hołownia.
Projekt „Nienieodpowiedzialni” jest odpowiedzią na wyzwania branży finansowej związane z jej zrównoważonym rozwojem, potrzebą debaty o jej służebnej roli i odpowiedzialnością w sprzedaży usług finansowych.
W tym roku Nienieodpowiedzialni podejmują człowieka w świecie finansów i roli autorytetów moralnych w rozwoju firm finansowych. Wysłuchamy wykładów na temat humanistycznych wyzwań w świecie finansów oraz człowieka jako źródła wartości ekonomicznej przedsiębiorstwa. Odbędzie się również debata oksfordzka ,,Sektor finansowy nie potrzebuje autorytetów moralnych''.
Gospodarzami konferencji będą Artur Nowak-Gocławski, dziennikarze - Grzegorz Nawrocki i Paweł Oksanowicz oraz Andrzej Roter - prezes zarządu Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Miejsce: Sala pod Kopułą, Ministerstwo Rozwoju, Pl. Trzech Krzyży 3/5, Warszawa
Więcej informacji oraz rejestracja: www.2016.nienieodpowiedzialni.pl
Uroczystość odbędzie się 13 października 2016 r. o godz. 18:00 w auli LK.
Transmisja online na naszej stronie Facebookowej: www.facebook.com/kozminski
Katedra Prawa Międzynarodowego i Prawa UE w Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego zaprasza na wykład prof. dr. hab. Jana Barcza nt. "Brexit - prawne aspekty procedury wystąpienia z Unii Europejskiej" 19 października 2016 r. - w środę - początek o godz. 17.15, sala A-26 (Muzeum Sądownictwa), siedziba ALK w Warszawie, ul. Jagiellońska 57/59.
Prosimy o potwierdzenie udziału: ivanna.kolisnyk(at)gmail.com
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszym w tym roku akademickim seminarium z cyklu „Krytyczna Teoria Organizacji". Podczas spotkania prof. dr hab. Adam Noga przedstawi referat pt. „Dobra współproduktywne i szczególna teoria zatrudnienia".
Profesor Adam Noga jest kierownikiem Katedry Ekonomii ALK, członkiem rad nadzorczych i komitetów audytu w Kredyt Banku, Asseco Poland, TUnŻ Warta i TUiR Warta. Jest także pierwszym laureatem Nagrody Banku Handlowego za wybitne osiągnięcia w teorii finansów i ekonomii za książkę pt. „Dominacja a efektywna konkurencja”. W 2009 roku otrzymał nagrodę za najlepszą książkę o przedsiębiorstwie pt. „Teorie przedsiębiorstw” PWE, Warszawa 2009. Zainteresowania badawcze Profesora dotyczą głównie mikroekonomicznych podstaw makroekonomicznego funkcjonowania gospodarki.
Seminarium odbędzie się w piątek 21 października 2016 r. o godz. 12:00 w Sali Senatu D/202 w siedzibie naszej Akademii.
Streszczenie wystąpienia (pdf)
Bardzo prosimy o potwierdzenie uczestnictwa: wandaw(at)kozminski.edu.pl, tel. 22 519 21 91
Konferencja adresowana jest do osób, które pragną tworzyć i rozwijać nowe pokolenie firm i organizacji „pozwalających leczyć świat z ran współczesności” (wg autora książki „Pracować inaczej” Frederic Laloux). To studium przypadków firm opartych o „Turkusowy model zarządzania”.
Dla absolwentów ALK - kody rabatowe na 10% zniżki.
Studenci ALK są ZAPROSZENI BEZPŁATNIE NA KONFERENCJĘ.
Spotkanie odbędzie się 26 października 2016 r. w godz. 14:00-16:00 w siedzibie uczelni w auli II.
Jest to trzecie już wydarzenie z cyklu „Dzień z…” Więcej szczegółów wkrótce.
http://kariera.kozminski.edu.pl/en/carrer-office/show/news/day-with-france-is-coming/
Dla tych z Państwa, którzy nie byli obecni na konferencji, zamieszczamy link do transmisji.
Celem konferencji organizowanej przez Centrum Badawcze Transformacji, Integracji i Globalizacji TIGER było merytoryczne przedyskutowanie wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań i perspektyw rozwojowych polskiej gospodarki.
W dyskusji o charakterze profesjonalnym uczestniczyli doświadczeni praktycy polityki gospodarczej oraz pracownicy nauki zajmujący się ekonomią, zarządzaniem, finansami, bankowością i prawem. W konferencji wzięli też udział studenci.
Program konferencji:
Sesja I 10:30-12:00
Wystąpienie Wicepremiera, Ministra Rozwoju i Finansów Mateusza Morawieckiego oraz dyskusja z głosami z sali oraz pytania i odpowiedzi
Przerwa na kawę: 12:00-12:20
Sesja II 12:20 – 14:20
Panelowa debata z udziałem byłych wicepremierów odpowiedzialnych za politykę gospodarczą. Debatę poprowadzi prof. Grzegorz W. Kołodko.
Zaproszenia zostały przyjęte przez:
Dyskusja podejmie kwestie oceny obecnego stanu gospodarki, wyzwań rozwojowych oraz alternatywnych kierunków i instrumentów długofalowej polityki rozwojowej.
Lunch – 14:20
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Miejsce: siedziba Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 59, aula LK.
Jest to już czwarta konferencja z cyklu „Innowacje społeczne w Polsce”. Tegoroczna konferencja poświęcona innowacjom społecznym w Polsce skoncentruje się na problematyce mierzenia tych innowacji.
W trakcie konferencji odbędą się trzy panele problemowe:
2nd Campus-Cup Entrepreneurship Training will be held on 3-4th of November, 2016 at Kozminski University.
To register please follow the link below – we will consider only fully filled forms. Campus-Cup will be held in English.
primecup.kozminski.edu.pl
www.facebook.com/events/664437247070965/
Konferencja jest częścią projektu Digitizing Social Entrepreneurship Education (DSEE), opartego na założeniu, że szkolenia z zakresu przedsiębiorczości z wykorzystaniem gier i narzędzi ICT mają większe szanse na przyciągnięcie uwagi i zainteresowanie młodzieży.
Data: 8 listopada 2016
Start o godzinie 9:30 (rejestracja)
Miejsce: Akademia Leona Koźmińskiego, Sala konferencyjna C (parter)
Goście: przedstawiciele uniwersytetów oraz pracownicy młodzieżowi z Polski, Filipin, Hiszpanii, Turcji, Indii i Nepalu.
Formularz rejestracyjny dostępny na stronie
Więcej informacji można uzyskać również mailowo: autokreacja(at)autokreacja.org
Jest to najważniejsze w województwie mazowieckim wydarzenie o charakterze konferencyjnym dotyczące rozwoju regionu, organizowane przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych i partnerów, w tym Akademię Leona Koźmińskiego.
Siódma edycja Forum odbędzie się w dniach 16-17 listopada 2016 r. na Stadionie Legii w Warszawie, przy ul. Łazienkowskiej 3. Na uczestników wydarzenia czekają dwa dni pełne inspiracji i wymiany doświadczeń w trzech obszarach – Smart City, Smart Business i Smart People. Oprócz debat odbędą się warsztaty i sesje networkingowe inspirujące do poszukiwania nowych rozwiązań i nawiązywania współpracy na rzecz realizacji wspólnych inicjatyw.
Rejestracja TUTAJ
Kongres organizuje Zrzeszenie Ukraińskiego Biznesu w Polsce przy wsparciu Międzynarodowego Centrum Prawniczego EUCON i Międzynarodowej Grupy Rekrutacyjnej GLOBAL JOB GATE.
W ramach kongresu członkowie Zrzeszenia Biznesu Ukraińskiego w Polsce zaprezentują dwa projekty:
– Studencka giełda pracy
– Studencka szkoła STARTUP
Data: 17 listopada 2016 roku
Godzina: 17:00 – 19:00
Miejsce: Akademia Leona Koźmińskiego (ul. Jagiellońska 57/59, Warszawa)
Zapraszamy do uczestnictwa studentów szkół wyższych.
W razie jakichkolwiek pytań lub propozycji prosimy o kontakt: office(at)ukrbizpol.org
Pierwsze spotkanie koła zainicjuje wykładem pt. „Prawo medyczne jako nowa dziedzina prawa – specyfika regulacji“ jego Patron Honorowy, profesor Leszek Kubicki. Opiekunem koła jest dr Radosław Tymiński.
Spotkanie odbędzie się 17 listopada 2016 (czwartek) w godz.10:00-11:30 w sali A26.
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w nadzwyczajnym seminarium z cyklu „Krytyczna Teoria Organizacji" pt. „Mała etyka biznesu w obywatelskiej rzeczpospolitej gospodarczej”.
Seminarium tym chcemy uczcić 80. urodziny Profesora Wojciecha Gasparskiego, współtwórcę i animatora cyklu seminariów "Krytyczna Teoria Organizacji", które od dwudziestu lat odbywają się na naszej uczelni.
Jubileuszowe seminarium odbędzie się w piątek, 18 listopada 2016 r. w godz. 14.00-18.00 w Sali Senatu D/202 w siedzibie naszej uczelni przy ul. Jagiellońskiej 59 w Warszawie.
Serdecznie zapraszamy
prof. Witold T. Bielecki
Rektor ALK
prof. Andrzej K. Koźmiński
Prezydent ALK
PROGRAM SEMINARIUM
Część I. Ludzie, którzy potrafią budować etyczną infrastrukturę w przedsiębiorstwach. W kierunku rozwoju małej etyki biznesu
Komentarz: prof. dr hab. Wojciech Gasparski
Dyskusja
Obiad z lampką szampana
Część II. Idee, które potrafią przekonać kanibali biznesu do wegetarianizmu gospodarczego. W kierunku obywatelskiej rzeczpospolitej gospodarczej
Komentarz: prof. dr hab. Wojciech Gasparski
Dyskusja
Bardzo prosimy o potwierdzenie uczestnictwa: wandaw(at)kozminski.edu.pl, tel. 22 519 21 91.
Związek Banków Polskich, Akademia Leona Koźmińskiego oraz Ośrodek Badań i Analiz Systemu Finansowego ALTERUM zapraszają na konferencję pt. "Wyzwania bankowości", która odbędzie się 22 listopada 2016 r. w siedzibie Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 57/59.
Szczególny charakter temu wydarzeniu nadaje fakt, iż będzie to wspólne przedsięwzięcie ludzi nauki oraz praktyków ze środowiska bankowego, dające doskonałą okazję do wymiany poglądów i przepływu informacji pomiędzy tymi środowiskami. Konferencja ta ma stanowić próbę oceny najbardziej istotnych wydarzeń dotyczących sektora bankowego, jakie będą miały miejsce w roku bieżącym, dlatego będą na niej poruszone tak ważkie i aktualne tematy jak:
- bankowość wobec programów rozwojowych państwa
- wpływ obciążeń fiskalnych i regulacyjnych na sytuację banków
- cyberbezpieczeństwo i compliance
W dyskusji udział wezmą przedstawiciele władz państwowych, wybitni naukowcy i kadra zarządzająca banków.
Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli banków, SKOK-ów i środowiska naukowego. Pozostałe osoby proszone są o kontakt z działem handlowym pod adresem e-mail: reklama(at)wydawnictwocpb.pl
Sprawy organizacyjne:
Katarzyna Cechowska
k.cechowska(at)wydawnictwocpb.pl
tel. 22 623 84 53
Rejestracja
Fundacja Koźmińskich zaprasza na IV seminarium z cyklu "Nawigator Dobrych Praktyk", które poprowadzi Anna Samborska-Owczarek, pt. "Styl myślenia nauczyciela". Dlaczego nauczyciel powinien znać i rozumieć swój styl myślenia?
Seminarium odbędzie się 23 listopada 2016 r. o godz. 18:00 w siedzibie naszej Akademii w Warszawie, ul. Jagiellońska 59, aula Leona Koźmińskiego.
Zakład Prawa Własności Intelektualnej w Katedrze Prawa Międzynarodowego i Prawa UE w Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego zaprasza na spotkanie z prof. ALK dr hab. Ewą Skrzydło-Tefelskiej nt. "Rozszerzona ochrona znaków towarowych renomowanych w prawie polskim i UE" 23 listopada 2016 r. - w środę - początek o godz. 17.15.
Spotkanie odbędzie się w sali A/26, Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59.
Prosimy o potwierdzenie udziału: ivanna.kolisnyk(at)gmail.com
We invite you to a lecture "Leadership in startups" by John Spence and Spencer Penhart, who are going to share their experience of working with the world's best known companies.
Our guests will share their ideas as far as leadership and startups are concerned, about creating good teams and about 4 major factors necessary to build, develop and conduct a business.
John Spence and Spencer Penhart will also be talking about creation of a vision, which could give a goal to the co-workers, about how the co-founders should be chosen, and what it means to create an organizational culture.
Agenda:
3:00-4:00 pm - the lecture by John Spence
4:00-4:30 pm - a break
4:30-5:30 pm - the lecture by Spencer Penhart
5:30-6:00 pm - Questions&Answers
The event is free of charge. Complete the registration form to join the event on 23 November 2016 at 3 pm at Kozminski University, Jagiellonska 59, Main Auditorium in building C.
The lectures are organized by: Kozminski University Department of Business Strategy, Top 500 Innovators, Ministry of Science and Higher Education, the Polish-American Fulbright Commission and the US Embassy in Warsaw.
Watch a video in which John Spence invites you to the lecture and a brief introduction of what he and Spencer Penhart will be speaking about.
Serdecznie zapraszamy na pierwszą międzynarodową konferencję nt. „W kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Wyzwania i szanse”, która odbędzie się 23 listopada 2016 r. w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Organizatorem konferencji jest Koalicja na Rzecz Gospodarki Obiegu Zamkniętego „rECOnomy”, a ALK jest partnerem konferencji.
Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną doświadczenia innych krajów europejskich z obszaru rozwoju i wdrażania praktycznych modeli biznesowych. Odbędzie się prezentacja pierwszej na świecie mapy drogowej dla rozwoju gospodarki obiegu zamkniętego, przygotowanej przez Fiński Fundusz Innowacyjny we współpracy z fińskim Ministerstwem Środowiska, Ministerstwem Gospodarki, Ministerstwem Rolnictwa i biznesem. Wspólnie z przedstawicielami administracji rządowej, biznesem i organizacjami pozarządowymi przedyskutujemy, czy podobne rozwiązania można wprowadzić w naszym kraju.
W czasie konferencji odbędą się również kreatywne warsztaty z twórczego upcyclingu prowadzone przez projektantów z platformy Dekoeko.com oraz będzie można zobaczyć, jakie interesujące przedmioty codziennego użytku tworzą polscy artyści z surowców wtórnych.
Patronat honorowy: Ministerstwo Rozwoju, Ambasada Szwecji
Partnerzy główni: IKEA, Stena Recycling
Partnerzy wspierający: Carlsberg, Rekopol
Patron medialny: "Dziennik Gazeta Prawna"
Gospodarka obiegu zamkniętego (ang. circular economy) to koncepcja tworzenia wartości poprzez racjonalne wykorzystanie zasobów, recykling i ponowne wykorzystanie jak największej ilości odpadów. Jest to aktualny priorytet polityki gospodarczej Komisji Europejskiej na rok 2016.
Wiecej informacji oraz rejestracja: http://reconomy.pl
https://www.facebook.com/koalicjareconomy
Konferencję organizuje Centrum Badawcze Transformacji, Integracji i Globalizacji TIGER 24 listopada 2016 r. w godz.10:00-16:00 w siedzibie ALK, aula B/17.
Konferencja jest kontynuacją poszukiwań nowych ścieżek myśli ekonomicznej, rozpoczętych dwoma ważkimi publikacjami: "Ekonomia umiaru – realna perspektywa? Nowy paradygmat Grzegorza W. Kołodko" pod redakcją naukową Janiny Pach, Katarzyny Kowalskiej i Pauliny Szyji oraz "Ekonomia przyszłości. Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko" pod redakcją naukową Macieja Bałtowskiego.
PROGRAM KONFERENCJI
Moderator: prof. Andrzej K. Koźmiński
Uczestnicy:
- prof. Elżbieta Mączyńska
- prof. Witold M. Orłowski
- mgr Sylwia Twarowska
- dr Grzegorz M. Malinowski
Dyskusja: 20 minut
Komentarz: prof. Grzegorz W. Kołodko (10 minut)
Moderator: prof. Marian Gorynia
Uczestnicy:
- prof. Wojciech Giza
- prof. Michał G. Woźniak
- prof. Paweł Kozłowski
- prof. Maciej Bałtowski
Dyskusja: 20 minut
Komentarz: prof. Grzegorz W. Kołodko (10 minut)
Moderator: prof. Jerzy Wilkin
Uczestnicy:
- prof. Bogusław Fiedor
- prof. Witold Małecki
- prof. Maciej Miszewski
- prof. Michał A. Michalski
Dyskusja: 20 minut
Komentarz oraz podsumowanie konferencji: prof. Grzegorz W. Kołodko (10 minut)
Prosimy o potwierdzenie swojego udziału: gmalinowski(at)kozminski.edu.pl
Jest to szczególne spotkanie dyrektorów odpowiedzialnych za finanse, ich szefów i partnerów z zarządów oraz wizjonerów i innowatorów, podczas którego uczestnicy wspólnie z panelistami zastanowią się nad kierunkiem rozwoju firm w kontekście najważniejszych trendów cywilizacyjnych, biznesowych, technologicznych, zmian modeli biznesu, a także zmian naszych postaw życiowych.
Spotkanie będzie rozmową, prowadzącą i do ogólniejszej refleksji, i do wskazania konkretnych dobrych praktyk, które pozwolą rozwijać firmy, korzystając z wiedzy doświadczonych menedżerów oraz spostrzegawczości i energii twórców nowości w biznesie.
Termin: 25 listopada 2016 r.
Więcej informacji i zasady uczestnictwa (konferencja jest bezpłatna)
Spotkanie nt. "Wojny walut a światowy kryzys. Przyczyny, następstwa, co dalej?" odbędzie się 30 listopada 2016 r. o godz. 16:00 w siedzibie naszej uczelni w auli LK.
Katedra Prawa Międzynarodowego i Prawa UE w Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego zaprasza na spotkanie z prof. ALK dr hab. Agnieszką Grzelak nt. "Prawo do prywatności w dobie zagrożenia terroryzmem" 30 listopada 2016 r. - w środę - początek o godz. 17.15.
Spotkanie odbędzie się w sali A-26 (Muzeum Sądownictwa), Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59.
Rektor prof. Witold T. Bielecki i Prezydent prof. Andrzej K. Koźmiński serdecznie zapraszają do wzięcia udziału w seminarium poświęconym pamięci prof. dr. hab. Stefana Kwiatkowskiego oraz uroczystym nadaniu bibliotece ALK Jego imienia, które odbędzie się 1 grudnia 2016 r. o godz. 11.30 w naszej uczelni w Sali Senatu.
Seminarium będzie się składało z dwóch części. Pierwsza zostanie poświęcona kontynuacji myśli Profesora w teorii przedsiębiorczości i zarządzania oraz inspiracjom, które wynikają z Jego dorobku. Drugą część chcielibyśmy przeznaczyć na wspomnienia o Profesorze – koledze i współtwórcy Akademii Leona Koźmińskiego.
Program seminarium:
11.30 – otwarcie seminarium przez JM Rektora Witolda T. Bieleckiego
11.40 – wprowadzenie do seminarium – prof. dr hab. Andrzej K. Koźmiński
12.00 – Knowledge Café
13.00 – wspomnienia o Profesorze Stefanie Kwiatkowskim
13.40 – uroczyste nadanie Bibliotece ALK imienia Profesora Stefana Kwiatkowskiego
14.00 – lunch
Prosimy o potwierdzenie swojego udziału w seminarium: Wanda Widziszewska wandaw(at)kozminski.edu.pl.
Biuro Współpracy z Zagranicą zaprasza wszystkich studentów i absolwentów do udziału w spotkaniu dedykowanym wyjazdom na praktyki zagraniczne w ramach programu Erasmus+. Spotkanie odbędzie się 5 grudnia, o godzinie 10.15 – 11.45, w sali Senatu – D 202.
Udział w wydarzeniu będzie doskonałą okazją do zapoznania się z doświadczeniami studentów i absolwentów, którzy w minione wakacje zrealizowali staż w jednym z krajów UE.
500 uczestników, 100 speakerów z kraju i zagranicy oraz 250 spotkań startupów z korporacjami – tak w największym skrócie zapowiada się impact’16 fintech/insurtech, który odbędzie się we Wrocławiu 7-8 grudnia. Kongres, w którym wezmą udział liderzy branży finansowej i ubezpieczeniowej, będzie skupiał się na zagadnieniach związanych z nowymi technologiami i innowacyjnymi rozwiązaniami dla sektora finansowego i ubezpieczeniowego. Wśród poruszonych tematów znajdą się m.in.: nowe regulacje rynku finansowego, blockchain i kryptowaluty, cyberbezpieczeństwo, zarządzania informacją, nowe modele płatności, czy edukacja w sektorze bankowym.
W wydarzeniu potwierdzili udział przedstawiciele najbardziej innowacyjnych firm branży fintech – m.in. Sebastian Siemiątkowski, założyciel Klarny, Ricky Knox, twórca internetowego Tandem Banku oraz Alexander Graubner-Mueller, założyciel Kreditech. Podczas kongresu będzie można posłuchać też uznanych ekspertów z Polski i krajów Grupy Wyszehradzkiej m.in. Wojciecha Sobieraja z Alior Banku, Brunona Bartkiewicza z ING, Cezarego Stypułkowskiego z mBanku, Bartosza Ciołkowskiego z MasterCard, Michała Krupińskiego z PZU oraz wielu praktyków, którzy tworzą rynek finansowy i ubezpieczeniowy w grupie V4.
Wśród speakerów nie zabraknie także przedstawicieli administracji publicznej, instytucji regulacyjnych oraz środowiska akademickiego – na kongresie pojawia się m.in. Premierzy: Mateusz Morawiecki i Jarosław Gowin, Minister Anna Streżyńska oraz Minister Jadwiga Emilewicz.
Więcej informacji na temat wydarzenia oraz rejestracja dostępne są na stronie www.impactcee.com
Udział dla studentów i przedstawicieli kadry akademickiej jest darmowy!
Zapraszamy do uczestnictwa w dorocznej konferencji Katedry Etyki Biznesu ALK, która tym razem będzie poświęcona zagadnieniom etyki i innowacji społecznych w miejscu pracy.
Obserwacje wskazują, że coraz więcej czasu poświęcamy na pracę, coraz więcej naszych emocji jest związanych z pracą, a zatem i dylematy etyczne dotyczą w dużej mierze naszej pracy.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Szczegółowe informacje dotyczące uczestnictwa oraz możliwości zgłoszenia swojego wystąpienia znajdą Państwo na stronie: http://www.kozminski.edu.pl/jakosczyciazawodowego/
"International Day" odbędzie się 7 grudnia w godzinach 11.00 – 14.00 w Atrium.
Udział w wydarzeniu będzie doskonałą okazją do zdobycia informacji na temat możliwości wyjazdu na studia do zagranicznych uczelni partnerskich, w ramach programu Erasmus+, a także na temat odbycia praktyk zagranicznych w krajach Unii Europejskiej.
Goszczący w ALK studenci z wymiany, opowiedzą o swoich macierzystych uczelniach, a także umożliwią skosztowanie potraw typowych dla krajów, z których pochodzą.
Podczas wydarzenia organizacja ESN Kozminski wraz z Samorządem ALK przeprowadzą sprzedaż ciasteczek na cele charytatywne.
Więcej informacji tutaj
Koło naukowe Lege Artis zaprasza szczególnie gorąco na Maraton Pisania Listów z Amnesty International Polska.
Wydarzenie to odbywa się co roku w ramach świętowania Międzynarodowego Dnia Praw Człowieka (10 grudnia). Listy, które napiszecie, wysyłane są jako apele do władz oraz listy solidarności do osób, których prawa są łamane. Zatem im więcej listów napiszemy, tym większa szansa, że uda nam się poprawić los konkretnego człowieka. Te listy są ogromnym wsparciem - dają im siłę i nadzieję w walce o swoje prawa.
9 grudnia w Atrium, w godz. od 10 do 16. Lege Artis zapewnia kartki, koperty, długopisy i znaczki.
Więcej info w wydarzeniu na FB.
Dr Jerzy Margański – doświadczony dyplomaty, m.in. dyrektor sekretariatu ministrów spraw zagranicznych - Bronisława Geremka i Władysława Bartoszewskiego, Ambasador RP z Szwajcarii, w Austrii oraz ostatnio (do lipca br.) w Niemczech.
Spotkanie odbędzie się w Sali B-17 14 grudnia 2016 r.,w środę - początek o godz. 17.15
Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59
Prosimy o potwierdzenie udziału:
Serdecznie zapraszamy do udziału w seminarium pt. "Siła rekomendacji. Komunikacja nieformalna”, które odbędzie się 14 grudnia 2016 r. w godz.10:00-16.00 w Sali Senatu D/202 w siedzibie naszej uczelni.
Seminarium jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje dotyczące uczestnictwa oraz zgłoszenia udziału znajdą Państwo na stronie www.kozminski.edu.pl/silarekomendacji
Wykład wygłosi prof. Rafał Kubiak z Uniwersytetu Łódzkiego. Na spotkanie zaprasza Studenckie Koło Naukowe Prawa Medycznego i Farmaceutycznego 11 stycznia 2017, godz. 16:30, sala A/26.
We would like to invite you all to a lecture in which Ulf Oldenborg - management and sales&merketing specialist in Norwegian company, a distributor of popular dietary supplements on the Polish market, will tell you about the principles that should be guided to succeed in professional life and in business.
The meeting will be devided into several thematic blocks:
1. What should be remembered by young entrepreneurs?
2. What to look for in conversations with contractors?
3. Why should we ask questions?
4. The benefits of meeting other people and doing things "face to face"
Treat others as you would like to be treated - the principle that works in life and business.
All topics will be supported by case studies and examples from life.
ATTENTION !
To participate in the event, registration is required.
Link to registration below. We encourage you to sign in as soon as possible - those who register before January 13 will receive a gift in the form of a "Guide to Success."
Spotkanie odbędzie się 19 stycznia 2017 roku, godzina 18.15, sala A-123.
Kolejne otwarte zebranie Katedry planowane jest na przełomie lutego i marca. Jego tematem będą problemy legislacyjne dotyczące cyberprzestępczości.
Podczas spotkania zobaczymy
Z zupełnie nowej strony, odpowiemy sobie na pytanie - Dlaczego z jednymi osobami budujemy relacje szybko i „nadajemy na tych samych falach”, a z innymi negocjacje wyglądają jak walka?
Wystąpienie inspiracyjne jest pigułką wiedzy, która pojawiła się na studiach MBA w ostatnich 2 latach. Zapraszam wcześniejszych absolwentów do uzupełnienia wiedzy, a tych, którzy już widzieli tę część, do jej odświeżenia.
JEŚLI MACIE ZNAJOMYCH, KTÓRZY BYLIBY ZAINTERESOWANI TYM TEMATEM - ZAPROŚCIE ICH.
Jedyny warunek – rejestracja poprzez formularz rejestracyjny.
Nikolay Kirov
Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym.Od 1996 r. mówca inspiracyjny, wykładowca i doradca w zakresie:
- Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
- Przywództwa i wdrażania zmian organizacyjnych
- Rozwiązywania konfliktów i komunikowaniem się
- Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych
- Budowania modeli e-Biznesu i Strategii
Od 20 lat ponad 50 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach inspiracyjnych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FiINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej, a także międzynarodowego programu Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca „Kozminski AMP” - „Advanced Management Program” - realizacja Warszawa - Barcelona, prowadził zajęcia w EADA Business School.
Na swoich kursach pokazuje: jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów; jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty.
Członek Zarządu i Dyrektor Strategii i Rozwoju, Center of Excellence (Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów) Akademii Leona Koźmińskiego. Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członek Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członek Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards oraz członek Kolegium Redakcyjnego czasopisma "Management and Business Administration. Central Europe." oraz Rady Programowej „Personel i Zarządzanie”.
W Center of Excellence Akademii Leona Koźmińskiego specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów - pod indywidualne potrzeby organizacji.
Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Zaprojektował i koordynuje studia podyplomowe „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”. Opiekun ponad 100 strategicznych projektów doradczych, prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekun i promotor ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.
Termin: 25.01.2017 (środa)
Godziny: 18:00 Networking
18:30 Prezentacja Nikolaya Kirova
Miejsce: Aula I
Kontakt z organizatorem:
Marta Krawczyńska
Specjalista ds.relacji z Absolwentami
tel: 22 519 22 74
mkrawczynska(at)kozminski.edu.pl