Kalendarz spotkań

Wydarzenia

Ten kalendarz umożliwia szybkie znalezienie spotkań pasujących dla danej grupy kandydatów. Aby uzyskać dostęp do filtrów, wybierz znajdującą się poniżej kalendarza pozycję.

 

 

  • Kariera zaczyna się w Koźmińskim


     

    Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami zaprasza wszystkich studentów kierunku Finanse i Rachunkowość oraz kierunku Ekonomia na unikatowe wydarzenie karierowe z cyklu "Kariera zaczyna się w Koźmińskim".
    Od godz. 12:00 w Atrium D będzie można odwiedzić stoiska takich firm i organizacji jak: Ferrero Commercial Polska, Nestle, Virginic, Vistra Corporate Services oraz CBA. W tym samym czasie zapraszamy do sali Senatu, D/202 na prezentacje i warsztaty prowadzone przez pracodawców. 

    Zapraszamy także do stoiska Biura Karier i Współpracy z Absolwentami, na którym będzie można m.in. skonsultować swoje CV z doradcą kariery.
     



    PROGRAM "KARIERA ZACZYNA SIĘ W KOŹMIŃSKIM"
    SALA D/202
    , GODZ. 12:30 - 18:15

    12:30 - 12:45 - Rozpoczęcie, kilka słów o "Financial Times", Biuro Akredytacji ALK, Marcin Matyja

    12:45 - 13:30 - Warsztat: "Postaw na dobre CV", Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami: Katarzyna Sowa, Łukasz Olszta

    14:00 - 15:00 - Warsztat: "Czym jest Product Flow Management?", Ferrero Commercial Polska

    Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o., międzynarodowy koncern branży FMCG znany z takich produktów jak Tic Tac, Nutella, Kinder, Ferrero Rocher, zaprasza na spotkanie, którego celem jest przybliżenie specyfiki pracy w Dziale Product Flow Management w ramach rekrutacji na stanowisko Asystenta do tego Działu.

    Dział Product Flow Management odpowiada za proces tworzenia opakowań oraz przygotowywanie dokumentacji produktów. Podczas spotkania Ferrero przedstawi proces od momentu stworzenia kodu produktu w systemie do pojawienia się produktu na rynku oraz jak wygląda praca w Dziale Product Flow Management.

    15:30 - 17:00 - Warsztat: "Nestlé Business Academy, poznaj Zarządzanie Kategorią", CCSD Nestle, Natalia Morawska i Marcin Winiarek

    Nestlé Business Academy to cykl warsztatów prowadzonych przez doświadczonych pracowników Nestlé, którzy wprowadzają uczestników w specyfikę pracy w danym dziale. Warsztat z zakresu Zarządzania Kategorią/CCSD pozwoli uzyskać informację o dziale komercyjnym, o którym zazwyczaj nie uczy się studiach a który decyduje o tym co można kupić, za ile i jak często. Dział ten zajmuje się także tworzeniem produktów i strategii, na podstawie koncepcji marketingowych i doświadczenia sprzedażowego. Brzmi interesująco, prawda? Zapraszamy do uczestnictwa w wystąpieniu firmy Nestlé!

    17:15 - 18:15 - Prezentacja: „ Pierwsza praca. Jak i gdzie szukać ?”, Target Executive Search, Katarzyna Zwierzchowska, Magdalena Kijewska, Joanna Dulniak

    Kontakt:

    Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami
    A/16

    Agnieszka Krawczyńska
    akrawczynska@kozminski.edu.pl

    Monika Bodys
    mbodys@kozminski.edu.pl

     

  • Spotkanie informacyjne dotyczące programu Erasmus+

    Biuro Współpracy z Zagranicą, zaprasza wszystkich studentów zainteresowanych wymianą na studia oraz praktykami zagranicznymi, w ramach programu Erasmus+, na spotkanie informacyjne, które odbędzie się 7.11, o godzinie 11.45 – 12.15, w sali D 200.

  • Debata i warsztat na temat: „Pracowniczych Planów Kapitałowych”

    Z przyjemnością zapraszamy do udziału w debacie i warsztacie na temat: „Pracowniczych Planów Kapitałowych” organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie HR i Akademię Leona Koźmińskiego.

    Wydarzenie odbędzie się 7 listopada br. w Warszawie w siedzibie Akademii Leona Koźmińskiego w godz. 16:00-18:30 w Auli Leona Koźmińskiego (budynek C).

    W debacie tej wezmą udział:

    • Pan Grzegorz Chłopek – Prezes Zarządu Nationale Nederlanden Powszechne Towarzystwa Emerytalne,
    • Dr Marcin Wojewódka – Wiceprezes Instytutu Emerytalnego,
    • Dr Kazimierz Sedlak – Prezes Zarządu Sedlak & Sedlak,
    • Pani Bożena Stępień – Dyrektor Personalny Dr Irena Eris.

    Debatę otworzy Prof. dr hab. Czesław Szmidt - Akademia Leona Koźmińskiego.

    Wydarzenie skierowane jest do Dyrektorów HR, Senior HR Menedżerów oraz do menedżerów wysokiego szczebla zarządzania.

    W debacie oraz warsztacie zostaną uwzględnione takie tematy, jak:
    1. Pracownicze Plany Kapitałowe – obowiązek czy szansa?
    2. Jak przekuć ryzyka i wyzwania wynikające z PPK na szanse dla pracowników i pracodawcy?
    3. W jaki sposób komunikować PPK tak, aby zachęcić pracowników do oszczędzania na emeryturę?
    4. Jak maksymalnie wykorzystać potencjał PPK do celów retencji i zwiększenia zaangażowania, wykorzystując możliwości zawarte w programie?

    Uwaga: obszary do dyskusji zostaną zweryfikowane po analizie nadesłanych ankiet.

    Udział w debacie jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji:

    /FORMULARZ REJESTRACYJNY/

    Kontakt: konferencje(at)kozminski.edu.pl

     

  • Konferencja z cyklu „Wyzwania bankowości” - „Bankowość w dobie przesilenia cywilizacyjnego”

    Związek Banków Polskich, Akademia Leona Koźmińskiego oraz Ośrodek Badań i Analiz Systemu Finansowego ALTERUM zapraszają na konferencję, której tematem przewodnim będzie „BANKOWOŚĆ W DOBIE PRZESILENIA CYWILIZACYJNEGO”, 8 listopada 2018 w godz. 8:30-16:10 w auli II/C.

    Udział jest bezpłatny.

    Rejestracja i szczegółowe informacje o wydarzeniu

  • Seminarium z cyklu „Krytyczna Teoria Organizacji"

    Szanowni  Państwo,

    W imieniu prof. Dominiki Latusek-Jurczak i prof. Dariusza Jemielniaka   serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnym  seminarium z cyklu „Krytyczna Teoria Organizacji", które odbędzie się w czwartek, 15 listopada o godz. 12.00 w Sali Senatu D/202 w siedzibie uczelni przy ul. Jagiellońskiej 59 w Warszawie.

    Podczas spotkania prof. Guido Möllering opowie o Zaufaniu i Odpowiedzialności. Do Jego wypowiedzi odniesie się dr Anna Woźniak. Seminarium w całości będzie prowadzone w języku angielskim. Więcej informacji o Prelegentach znajdą Państwo w załączniku.

    Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 9 listopada: wandaw(at)kozminski.edu.pl, tel. 22 519 21 91.

  • Matchmaking Day - dla studentów specjalności Big Data Analysis


    Mamy przyjemność zaprosić studentów specjalności Big Data Analysis na wydarzenie, które odbędzie się 15 listopada o godz. 14.00 w Atrium budynku D. Chcielibyśmy również zaprosić wszystkich zainteresowanych specjalnością, aby mogli zobaczyć, jak działa łączenie studentów z naszymi partnerami.

    Podczas tego wydarzenia będziecie mieli możliwość zapoznania się z firmami partnerskimi specjalności oraz dowiedzieć się, jakie projekty przygotowali dla naszych studentów.

    Plan wydarzenia zakłada, że ​​każda z firm partnerskich przygotuje wstępną prezentację trwającą około 10-15 minut. Następnie przedstawią one projekty przygotowane dla studentów.

  • Publiczna obrona rozprawy doktorskiej w dyscyplinie prawo mgr. Michała Kacprzyka

    Rektor oraz Senat Akademii Leona Koźmińskiego uprzejmie zapraszają na publiczną obronę rozprawy doktorskiej w dyscyplinie prawo mgr. Michała Kacprzyka.

    Obrona odbędzie się 15 listopada 2018 r. o godz. 15:30 w sali A-26 (parter w bud. A), ul. Jagiellońska 57, Warszawa.

    Temat rozprawy doktorskiej:
    Zgodność towarów z umową, jako przesłanka należytego wykonania zobowiązania w świetle przepisów Konwencji Wiedeńskiej o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów

    Promotor:

    • prof. dr hab. Maksymilian Pazdan, Akademia Leona Koźmińskiego

    Promotor pomocniczy:

    • dr Maciej Zachariasiewicz, Akademia Leona Koźmińskiego

    Recenzenci:

    • prof. dr hab. Jacek Gołaczyński, Uniwersytet Wrocławski
    • dr hab. Wojciech Klyta, Uniwersytet Śląski

    Praca doktorska znajduje się do wglądu w bibliotece Akademii Leona Koźmińskiego.
    Streszczenie rozprawy oraz recenzje zamieszczone są na stronie internetowej Akademii Leona Koźmińskiego.

  • TEDx ALK : Cost of the future

    Event TEDx pierwszy raz w Akademii Leona Koźmińskiego. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych(nie tylko studentów ALK) na 17 listopada 2018 r. do Auli C/ALK im. Leona Koźmińskiego.

    Agenda:
    Rejestracja: 9:30-10:00
    Konferencja: 10:00-15:00



    W programie wspaniali mówcy, w tym nasi ulubieni wykładowcy, którzy zaprezentują ALK szerszej publiczności. Event tym bardziej wyjątkowy, że w tym roku obchodzimy 25-lecie Koźmina. Z tej okazji pierwsza edycja jest organizowana pod motywem „Cost of the Future”. Skupimy się na nowych technologiach, sztucznej inteligencji, ideach ekonomicznych i społecznych oraz innowacyjnych biznesach, które zmieniają świat.

    Więcej informacji: https://tedxalk.com
    Rejestracja: http://bit.ly/tedx_register

    Wydarzenie na FB: https://bit.ly/2q0onkI

    Ilość miejsc mocno ograniczona!

  • „JA JAKO LIDER. O PRZYWÓDZTWIE I ZARZĄDZANIU PRZEZ DAWANIE PRZYKŁADU”

    Zapraszamy na spotkanie inspiracyjne i networkingowe dla Absolwentów i Przyjaciół Akademii Leona Koźmińskiego w ramach cyklu "Zarządzanie energią własną menedżera i jego zespołu". Gościem Nikolaya Kirova będzie Paweł Gurgul – Prezes zarządu Grupy Hortex.

    Będziemy pokazywać jaka jest rola i odpowiedzialność lidera w obecnych firmach, czyli o przywództwie, budowaniu relacji i zarządzaniu energią zespołu.

     

    Spotkanie jest dla absolwentów i przyjaciół Akademii Leona Koźmińskiego. Jeśli wasz znajomy jest zainteresowany tematem, zabierzcie go ze sobą. 

    Warunek: REJESTRACJA przez formularz rejestracyjny każdej osoby.

     

     

    Więcej o spotkaniu:  

    Termin: 21 listopada 2018 (środa) godzina 18.00.
    Miejsce: Aula LK, ul. Jagiellońska 59, Akademia Leona Koźmińskiego.
    Koszt uczestnictwa: 50 PLN
    Program
    18:00 Networking
    18:30 Nikolay Kirov, Paweł Gurgul
    Zebrane środki zasilą fundusz stypendialny Fundacji Koźmińskich przeznaczony dla najzdolniejszych studentów ALK. W imieniu stypendystów dziękujemy za dotychczasowe zaangażowanie i otwartość. 
     

    Kontakt z organizatorem:
    Małgorzata Lichota
    Specjalista ds.relacji z Absolwentami
    tel: 22 519 22 74
    mlichota@kozminski.edu.pl

     

    NIKOLAY KIROV

    Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym.

    Od 1996 r. trener, doradca, mówca inspiracyjny i wykładowca w zakresie:

    • Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
    • Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych
    • Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią

    Od 22 lat ponad 70 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych,  programów Master of Business Administration

    Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów  - pod indywidulane potrzeby organizacji.

    Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie” oraz studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”   -  kirov.pl  Współtwórca programu  „Life & Business Energy Management”LifeEnergy.pl

    Na swoich kursach pokazuje: jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści finansowe i obustronne zadowolenie partnerów; jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. Jak zarządzać sobą i podejmować decyzję, aby być przywódcą w czasach szybkich zmian.

    Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członek Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, członek Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards oraz członek Rady Programowej „Personel i Zarządzanie”. Dyrektor Koźmiński MBA - obszar Przywództwo i Negocjacje - Akademia Leona Koźmińskiego, wcześniej wieloletni Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School.

    Autor kilkuset artykułów w czasopismach naukowych oraz prasy menedżerskiej.

     

    PAWEŁ GURGUL

    Lider z pasją do tworzenia efektywnych zespołów, pracujących z pasją,  rozwijających business i siebie. Doświadczony manager w budowaniu nowoczesnych struktur i procesów w organizacjach komercyjnych.

    Obecnie Prezes zarządu Grupy Hortex. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora generalnego i prezesa zarządu w PepsiCo Polska, gdzie doprowadził do dwucyfrowego wzrostu biznesu. W unikalny sposób potrafi łączyć strategiczne myślenie z motywowaniem odnajdywania potencjału wzrostowego pracowników. Znany jest z umiejętności rozwijania talentów i rozwijania pasji. Wcześniej zdobywał doświadczenie w Kraft Foods Polska, m.in. w obszarach zarządzania sprzedażą, i budowania strategii. 
    Posiada 19-letnie doświadczenie w branży FMCG, przez lata związany z największymi korporacjami spożywczymi, posiada umiejętność efektywnego rozwijania organizacji, dostosowywania jego struktur do zmieniających się realiów rynku.
    Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz IESE Business School Leadership Development Program.

  • Konferencja nt. "Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw: pokonywanie dystansu"

    Katedra Strategii ALK zaprasza na konferencję pt. "Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw: pokonywanie dystansu", która odbędzie się w siedzibie Akademii 22 listopada 2018 roku.

    Polskie firmy coraz częściej i śmielej decydują się na wzrost na rynkach zagranicznych. Udział eksportu z Polski systematycznie rośnie, a w ostatniej dekadzie polscy przedsiębiorcy wyraźnie zwiększyli swoje zaangażowanie kapitałowe na rynkach państw przede wszystkim europejskich, ale nie tylko. Nigdy wcześniej polskie firmy nie miały tak wielu partnerów na rynkach zagranicznych i aspiracji wykraczających poza rynek krajowy. Jednak wzrost firm poprzez ekspansję zagraniczną niesie ze sobą wiele wyzwań i dylematów:

    • Czy, kiedy i jak wchodzić na rynki zagraniczne? Jakie kierunki wybrać?
    • Jakie wyzwania tworzy odmienność rynków pod względem kulturowym, administracyjnym, technologicznym i odległości geograficznej?
    • Jak polscy przedsiębiorcy i menedżerowie pokonują wyzwania związane z rozwojem na rynkach zagranicznych i ich odmiennością?

    W trakcie konferencji będziemy szukali odpowiedzi na te pytania.
    Właściciele i menedżerowie firm realizujących strategie ekspansji zagranicznej podzielą się swoimi doświadczeniami, badacze przedstawią wyniki badań naukowych, a eksperci - publiczne programy wsparcia działalności na rynkach zagranicznych i doradzą, jak z nich skorzystać.


    Konferencja skierowana jest do praktyków zarządzania, właścicieli przedsiębiorstw i kadry menedżerskiej wyższego szczebla, odpowiedzialnej za decyzje związane z umiędzynarodowieniem działalności. Jednocześnie jest podsumowaniem grantu badawczego finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki. Chcemy połączyć teorię z praktyką biznesową i dążąc do popularyzacji wyników przeprowadzonych badań, przedstawiamy je w kontekście międzynarodowych doświadczeń polskich przedsiębiorstw - dużych, średnich i małych.

    Wydarzenie zapewni uczestnikom możliwość udziału w ciekawej dyskusji, będąc zarazem okazją do nawiązania nowych kontaktów. Zapraszamy do udziału.

    PROGRAM, REJESTRACJA I INFORMACJE: www.kozminski.edu.pl/ekspansja

    Serdecznie zapraszamy!

  • Otwarte seminarium naukowe pt. "Sekty destrukcyjne - realny problem czy wiele hałasu o nic? Problematyka kryminologiczna i karnoprawna"

    Katedra Prawa Karnego ALK zaprasza na otwarte seminarium naukowe pt. "Sekty destrukcyjne - realny problem czy wiele hałasu o nic? Problematyka kryminologiczna i karnoprawna".

    Prelegentem będzie dr Piotr Chrzczonowicz z Katedry Prawa Karnego UMK w Toruniu.

    23 listopada 2018 r., godz. 11:00, sala A/26

Najbardziej interesowałyby mnie spotkania: