Kalendarz spotkań

Wydarzenia

Ten kalendarz umożliwia szybkie znalezienie spotkań pasujących dla danej grupy kandydatów. Aby uzyskać dostęp do filtrów, wybierz znajdującą się poniżej kalendarza pozycję.

 

 

  • Agile – o nowoczesnym przywództwie i zarządzaniu zespołem projektowym

     

     

    Żyjemy w czasach ciągłej zmiany. Zmieniają się strategie, technologie, produkty, kultura itp. Dziś liczy się jak szybko tworzymy nowe możliwości i kreujemy nowe pomysły oraz jak szybko dostarczamy nową wartość dla klienta. Nowa sytuacja wymusza nowy sposób myślenia i nowe role, w tym Project Managera. Dziś każda zmiana wprowadzana jest poprzez realizację projektów, czy programów, a Project Manager staje się Liderem Zmiany. W związku z tym, aby odnieść sukces, nie wystarczy już znajomość narzędzi i technik zarządzania projektami.

    • Jak zbudować zespół sukcesu?
    • Jakie umiejętności i kompetencje stają się krytyczne dla obecnych i przyszłych Liderów Projektu?

    Podczas prezentacji podzielę się swoimi doświadczeniami w poszukiwaniu odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące tego, jak sprostać wymaganiom dzisiejszego złożonego i ciągle zmieniającego się otoczenia biznesowego.

     

    Małgorzata Kusyk, PMP®, PRINCE2®, CEO AgilePMO, ekspert zarządzania projektami, mentor, trener biznesu, wykładowca MBA, twórca innowacyjnych metodyk i szkoleń, w tym pierwszej w Polsce Akademii Transition Managera.
    Praktyk zarządzania projektami z wieloletnim doświadczeniem, które zdobyła prowadząc globalne projekty na całym świecie w różnych sektorach i branżach, łącząc w nich podejścia zwinne z tradycyjnymi. Tak jak Michael Jordan wierzy, że "dzięki talentowi możesz wygrywać spotkania, ale to inteligencja i gra zespołowa sprawia, że wygrywa się mistrzostwa". Prelegentka na konferencjach w Polsce i na świecie, autorka wielu artykułów oraz inspirującego bloga. Od wielu lat aktywnie działa w stowarzyszeniu Project Management Institute®. To, co ją wyróżnia to kreatywność i otwartość na eksperymentowanie, dzięki czemu rozwiązania, które proponuje są unikatowe i dostosowane do potrzeb klienta.

     

     

    Termin: 10.01.2017 (wtorek)
    Godziny: 18:00 Networking
                   18:30 Prezentacja Małgorzaty Kusyk
    Miejsce: Aula Leona Koźmińskiego

     

    Kontakt z organizatorem:

    Marta Krawczyńska
    Specjalista ds.relacji z Absolwentami
    tel: 22 519 22 74
    mkrawczynska@kozminski.edu.pl

     

  • L'Oréal Brandstorm DAY

    Powtórz sukces Polaków i zgarnij 10 000 euro!

    Wygraj innowacyjny konkurs i zmieniaj L’Oréal.

    Zgłoszenia przyjmujemy do 10.02.2017.

    Przyjdź i dowiedz się więcej!

    Zapraszamy na prezentację 11 stycznia 2017 r. na długiej przerwie do atrium w budynku D

    Rekrutacja za jeden pomysł

    L'Oreal już od 25 lat organizuje Brandstorm, grę strategiczną, w której obecnie rywalizują zespoły z ponad 300 uczelni z całego świata.

    W konkursie uczestniczą 3-osobowe zespoły studentów 2 i 3 roku wspierane przez profesora z danej uczelni. Co roku zadanie stawiane przed uczestnikami Bandstormu jest inne.

    Rachunek korzyści

    Korzyścią ze zwycięstwa jest nie tylko wycieczka marzeń dla 3 najlepszych zespołów. Liczy się też to, że wszyscy mogą sprawdzić się w rywalizacji z najlepszymi z całego świata i uzyskują cenne informacje zwrotne, tworzą konkretne rozwiązania do wykorzystania przez biznes. W efekcie często od razu uzyskują propozycję pracy w centrali L'Oreal.

    Więcej informacji na Facebooku


    L'Oréal Brandstorm DAY

    ALK penultimate-year students are cordially invited to participate in L'OREAL Brandstorm 2017 as organized by L’Oréal Poland

    L’Oréal organizes this signature international competition, L’Oréal Brandstorm, among university students worldwide every year. Last year, with a case study involving La Roche-Posay, an active cosmetics division brand, the competition hit a record registration number. With more than 360 campuses on board, L’Oréal plans on reaching new heights with the 2017 edition.

    This year, L’Oréal Brandstorm is partnering with L'Oréal Paris Men Expert to challenge students to propose a solution to Disrupt Men’s Grooming With Life-Changing Innovation. L’Oréal is putting in place a more interactive and strategic game play which offers further diversification to source the most innovative ideas and best talents. Students will have the opportunity to gain regional exposure with a newly implemented REGIONAL SELECTION stage.

    Interested students please register by the deadline of 10th Feb 2017 at www.brandstorm.loreal.com.

    Get a real life experience!

    • Work in a team with a creative agency
    • Gain hands on professional marketing experience
    • Get spotted by L’Oréal executives
    • Compete against the best teams in Paris

    Take actions now!
    Complete your registration on brandstorm.loreal.com on or before 10th Feb, 2017.
    Get more updates on the competition on Facebook

     

  • Wykład otwarty pt. „Tajemnica lekarska – anachronizm czy konieczność. Analiza aktualnych problemów związanych z tajemnicą lekarską“

     


    Wykład wygłosi prof. Rafał Kubiak z Uniwersytetu Łódzkiego. Na spotkanie zaprasza Studenckie Koło Naukowe Prawa Medycznego i Farmaceutycznego 11 stycznia 2017, godz. 16:30, sala A/26.

     

  • How to be successful in life & business

     

    We would like to invite you all to a lecture in which Ulf Oldenborg - management and sales&merketing specialist in Norwegian company, a distributor of popular dietary supplements on the Polish market, will tell you about the principles that should be guided to succeed in professional life and in business.

    The meeting will be devided into several thematic blocks:

    1. What should be remembered by young entrepreneurs?
    2. What to look for in conversations with contractors?
    3. Why should we ask questions?
    4. The benefits of meeting other people and doing things "face to face"

    Treat others as you would like to be treated - the principle that works in life and business.

    All topics will be supported by case studies and examples from life.

    ATTENTION ! 
    To participate in the event, registration is required. 
    Link to registration below. We encourage you to sign in as soon as possible - those who register before January 13 will receive a gift in the form of a "Guide to Success."

     

     

     

  • Seminarium poświęcone wyjazdom studyjnym studentów Kolegium Prawa ALK do Luksemburga i do Brukseli

     

    Katedra Prawa Międzynarodowego i Prawa UE w Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego zaprasza na Seminarium poświęcone wyjazdom studyjnym studentów Kolegium Prawa ALK do Luksemburga i do Brukseli


    (18 stycznia 2017 r. - w środę -  początek o godz. 17.15)

     

    Program:
    •    Wprowadzenie: prof. ALK dr hab. Monika Całkiewicz
    •    Omówenie programów wizyt studyjnych: dr Anna Pudło i mgr Ivanna Kolisnyk
    •    Przedstawianie wyników wyjazdów studyjnych do Luksemburga i do Brukseli przez studentów Kolegium Prawa ALK




    Seminarium  odbędzie się w Sali A-26 (Muzeum Sądownictwa)
    Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59
                                                                                                    Prosimy o potwierdzenie udziału:
                                                                                                   ivanna.kolisnyk@gmail.com

    -------------------

    Żeby zobaczyć szczegóły zgłoszenia zaloguj się do
    panelu zgłoszeniowego.

    zgloszenia.kozminski.edu.pl/scp

    Pozdrawiam serdecznie

     

  • I know technology. What’s your superpower? – meeting with CodersTrust and guests (Google Cloud, IBM)

     

    Disruption and digital transformation touches all areas of businesses from transportation, accommodations, media, education, medicine, banking.
    Applications being developed for the use of artificial intelligence, robotics, big data and the Internet of Everything are enormously consequential.
    The European Union has already estimated that 90% of all jobs will soon require  cyber competences, including programming. According to an Oxford University study, 47% of US jobs are threatened by computerization.

    Based on Eurostat, nowadays Polish market lacks 50 000 IT specialist, and 91% of the Polish IT companies will be seeking new employees this year.

    Computer Science is everything!

    Our guests will speak about opportunities, changes and trends of job market, and future competences of managers to lead the new revolution.

    • In which way technology will affect business as we know it today in 10 years.
    • How will job market look in 5 – 10 years?
    • Which competences will be expected from the future managers and leaders?

    When: 18 January 2017, 2.00 – 3.30 p.m.
    Where: room D310

    Speakers:

    Magdalena Dziewguć
    Google Cloud

    Magdalena Dziewguć is a manager with many years of experience in the new technologies sector. She studied law and psychology. Magda holds an Executive MBA from SGH and completed the GMP at Harvard Business School. She has been working for Google since 2014. Before that she was a vice-chair of Exatel SA and a member of a number of supervisory boards. Since the year 2000, she co-created a telecommunications services market for online business for companies such as Orange and Plus. She is the co-founder of Digital University and LiderSHE in Poland. 
    Magda’s expertise focuses on new technologies and their impact on business processes within organisations. She is an expert in the fields of innovation, restructuring and building the culture of engagement and partnership. On a daily basis, she is a mum of two: Adam and Sonia. She actively works on projects which develop the presence of women in the public sphere. Magda strongly believes that two factors change the world for the better: new technologies and more decisions  taken by women.  

    Joanna Pruszyńska-Witkowska
    CodersTrust Polska


    Joanna Pruszyńska-Witkowska is Co- founder and VP of  CodersTrust Polska, newly established startup, whose mission is to democratize education . Graduated from Liberal Arts College at Concordia University in Montreal.
    She has over 22 years in communications. CEO of Headlines Porter Novelli, developing and supervising execution of over 200 projects in the area of corporate, product and social communication, awarded many times by international and Polish juries. The activities are conducted both for businesses, governmental agencies and the NGO sector.
    Founder of @Znane Ekspertki (Women Experts) initative to increase women visibility in media and public space by creating interactive database of women from business, academic, GO and NGO sectors. Initiator of Ada Lovelace Day in Poland, an international celebration day of the achievements of women in science, technology, engineering and maths.
     

    Agnieszka Dziewulska
    IBM

    Agnieszka is heading the HR function for Poland and Baltics in IBM. She enables the Leadership Team driving the people agenda across all business units in a sub region that is the largest for IBM in Central and Eastern Europe. Agnieszka has been in the HR leadership position in global corporations for seventeen years. At the start of her professional journey she supported the acquisition team in GE in their Eastern European projects, to further lead HR for the Polish geography in General Electric, part of GE Money Bank. She then was part of the growth of Hewlett Packard in Poland for close to a decade. Prior joining IBM she was responsible for Executive Leadership Development and Restructuring at HP in EMEA. Agnieszka has sound knowledge of labor law and in depth experience in M&A’s. She has experience in labor relations across major European markets. She holds a Masters Degree in Management and Administration. She is bilingual.

     

     

    Organizer of the meeting: Career Development and Alumni Relations Office, e-mail: career(at)kozminski.edu.pl phone number: 22 519-23-29.

     

     

     

  • Warsztat "Postaw na dobre CV"

     

    Jeżeli obecnie szukasz stażu/pracy, szykujesz się do wejścia na rynek pracy i lubisz pracować z innymi, przyjdź na warsztat "Postaw na dobre CV". Jest to znakomita okazja, by wspólnie popracować nad dobrymi dokumentami aplikacyjnymi i zainspirować się doświadczeniami innych. Minimalna liczba uczestników warsztatu to 6 osób, maksymalna 12. Jeśli nie uda się uzyskać odpowiedniej liczby zapisów, termin warsztatu będzie przełożony.


    Termin szkolenia: 19 stycznia, w godz. 14.00-16.00
    Miejsce: ALK, sala D/201

    Trenerki Biura Karier i Współpracy z Absolwentami: Magdalena Grzesik i Joanna Piechocka.

    Jeśli szukasz innej formy wsparcia na rynku pracy, sprawdź jak jeszcze możemy Ci pomóc.


    Organizator wydarzenia: Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami
    Osoba kontaktowa: Joanna Piechocka (e-mail: jpiechocka@kozminski.edu.pl / tel. +48 22 519 23 29)

     

     

     

  • Otwarte zebranie Katedry Teorii i Filozofii Prawa ALK nt. "Kiedy państwo przestaje być państwem? Granice prywatyzacji bezpieczeństwa publicznego w demokratycznym państwie prawa".

     


    Spotkanie odbędzie się 19 stycznia 2017 roku, godzina 18.15, sala A-123. 

    Kolejne otwarte zebranie Katedry planowane jest na przełomie lutego i marca. Jego tematem będą problemy legislacyjne dotyczące cyberprzestępczości.

     

  • MBA OPEN DAY

  • Zajęcia otwarte dla kandydatów na studia podyplomowe "Praktyczne zastosowanie SAP ERP"

     

     

     

  • Psychologia negocjacji i budowania relacji, czyli jak mózg i biologia determinują wyniki naszych kontraktów

     

     

    Podczas spotkania zobaczymy

    • wyniki Instytutu Gallupa, pokazujące, dzięki którym pracownikom budujemy wartość w organizacji, a którzy powodują straty
    • jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz nasze hormony determinują sposób prowadzenia negocjacji i efekty w pracy

     

    Z zupełnie nowej strony, odpowiemy sobie na pytanie - Dlaczego z jednymi osobami budujemy relacje szybko i „nadajemy na tych samych falach”,  a z innymi negocjacje wyglądają jak walka?

     

    Wystąpienie inspiracyjne jest pigułką wiedzy, która pojawiła się na studiach MBA w ostatnich 2 latach. Zapraszam wcześniejszych absolwentów do uzupełnienia wiedzy, a tych, którzy już widzieli tę część, do jej odświeżenia.

     

    JEŚLI MACIE ZNAJOMYCH, KTÓRZY BYLIBY ZAINTERESOWANI TYM TEMATEM - ZAPROŚCIE ICH.

    Jedyny warunek – rejestracja poprzez formularz rejestracyjny.

      

     

    Nikolay Kirov

    Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym.Od 1996 r. mówca inspiracyjny, wykładowca i doradca w zakresie:

    - Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
    - Przywództwa i wdrażania zmian organizacyjnych
    - Rozwiązywania konfliktów i komunikowaniem się
    - Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych
    - Budowania modeli e-Biznesu i Strategii 

    Od 20 lat ponad 50 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach inspiracyjnych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych,  programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FiINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej, a także międzynarodowego programu Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca  „Kozminski AMP” -  „Advanced Management Program” - realizacja Warszawa - Barcelona, prowadził zajęcia w EADA Business School.

    Na swoich kursach pokazuje: jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów; jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty.

    Członek Zarządu i Dyrektor Strategii i Rozwoju, Center of Excellence (Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów) Akademii Leona Koźmińskiego. Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członek Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członek Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards oraz członek Kolegium Redakcyjnego czasopisma "Management and Business Administration. Central Europe." oraz Rady Programowej „Personel i Zarządzanie”.

    W Center of Excellence Akademii Leona Koźmińskiego specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów  - pod indywidualne potrzeby organizacji.

    Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Zaprojektował i koordynuje studia podyplomowe „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”. Opiekun ponad 100 strategicznych projektów doradczych, prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekun i promotor ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.

    Termin: 25.01.2017 (środa)
    Godziny: 18:00 Networking
                   18:30 Prezentacja Nikolaya Kirova
    Miejsce: Aula Leona Koźmińskiego

    Kontakt z organizatorem:

    Marta Krawczyńska
    Specjalista ds.relacji z Absolwentami
    tel: 22 519 22 74
    mkrawczynska(at)kozminski.edu.pl

     

     

     

     

  • Seminarium z cyklu „Krytyczna Teoria Organizacji"

     

    Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnym seminarium z cyklu „Krytyczna Teoria Organizacji", które odbędzie się w piątek 27 stycznia 2017 r. o godz. 11.00 (wyjątkowo godzinę wcześniej niż zazwyczaj) w Sali Senatu D/202 w siedzibie naszej uczelni. 

    Podczas spotkania prof. nadzw. dr hab. Dominika Latusek-Jurczak przedstawi wyniki swoich badań dotyczące zaufania i niepewności oraz podejmowania ryzyka w relacjach międzyorganizacyjnych. Koreferentem będzie prof. UW dr hab. Krzysztof Klincewicz – Kierownik Zakładu Teorii i Metod Organizacji na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

    Bardzo prosimy o potwierdzenie uczestnictwa: wandaw(at)kozminski.edu.pl 

    tel: +48 22 519 21 91

    Szczegóły w załączniku

     

     

     

Najbardziej interesowałyby mnie spotkania: