Kalendarz spotkań

Wydarzenia

Ten kalendarz umożliwia szybkie znalezienie spotkań pasujących dla danej grupy kandydatów. Aby uzyskać dostęp do filtrów, wybierz znajdującą się poniżej kalendarza pozycję.

 

 

  • "Mordowanie na ekranie" - spotkanie z Adwokatem Jackiem Dubois

     

     

     

     

     

     

     "Mordowanie na ekranie" najnowsza książka adw. Jacka Dubois. To książka dla dorosłych, w której autor, analizując najsłynniejsze filmowe dramaty sądowe, stara się przekonać czytelników jak ciekawe jest prawo karne.

     

     

     

     

     

     

    Adwokat Jacek Dubois

     Z Kancelarią związany od początku jej istnienia jako wspólnik i współzałożyciel w 1995 roku Spółki Adwokackiej Pociej, Dubois, a wcześniej wspólnik w Lawyer Service Pociej, Dubois, Borowski, Warfołomiejew – jednej z pierwszych firm prawniczych w Polsce.

    Specjalizuje się w prawie karnym, w tym w prawie karnym gospodarczym i sprawach o ochronę dóbr osobistych. Jest wykładowcą prawa karnego materialnego i procesowego. Jest aktywnym publicystą i autorem artykułów o tematyce prawniczej.

    Występował w roli obrońcy w wielu głośnych procesach karnych, w swojej karierze był również pełnomocnikiem Prezydenta RP, Prezesa Rady Ministrów RP i Marszałka Sejmu RP, a także Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.

    Od 2012 roku jest wiceprzewodniczącym Trybunału Stanu. Członek Rady Fundacji im. profesora Bronisława Geremka.

    W latach 1982-1986 studiował na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

    Jest adwokatem, członkiem Izby Adwokackiej w Warszawie.

     

     

    Spotkanie otwarte dla wszystkich!

     

    Termin: 2.03.2017 (czwartek)

    Godziny: 18:00 Networking prowadzony przez Grzegorza Turniaka

                   18:15 Prezentacja Jacka Dubois

    Miejsce: B-17

     

    Sesja pozytywnych relacji podczas rejestracji.

    Konferencje i wydarzenia biznesowe są zarówno źródłem wiedzy jawnej, prezentowanej przez prelegentów, jak i okazją do wymiany doświadczeń uczestników. Dlatego też zapraszamy Państwa do aktywnego udziału w specjalnie zorganizowanej sesji mającej na celu wzajemne przełamanie lodów i poznanie się. Wspólnie z ekspertem networkingu, Grzegorzem Turniakiem, przygotowaliśmy dla Państwa sesję pozytywnych relacji, dzięki której będą Państwo mogli w pełni wykorzystać spędzony czas.

     

     

     GRZEGORZ TURNIAK - Inspirujący mówca. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 1000 sesji networkingowych dla przeszło 100.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził na rynek krajowy firmę BNI Polska. Od 2013 roku jest prezesem spółki szkoleniowo-doradczej Akademia Rekomendacji. Poprzednio: Prezes Jobpilot-monster Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.

     

    Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). W latach 2003 członek Zarządu PSZK. W 2006 założył i do 2016 roku był prezesem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. 

     

     

     

     

    Kontakt z organizatorem:

    Marta Krawczyńska

    Specjalista ds.relacji z Absolwentami

    tel: 22 519 22 74

    mkrawczynska(at)kozminski.edu.pl

     

     

  • Warsztat dla studentów ALK "Postaw na dobre CV"

     

    Jeżeli obecnie szukasz stażu/pracy, szykujesz się do wejścia na rynek pracy i lubisz pracować z innymi, przyjdź na warsztat "Postaw na dobre CV". Jest to znakomita okazja, by wspólnie popracować nad dobrymi dokumentami aplikacyjnymi i zainspirować się doświadczeniami innych. Minimalna liczba uczestników warsztatu to 6 osób, maksymalna 12. Jeśli nie uda się uzyskać odpowiedniej liczby zapisów, termin warsztatu będzie przełożony.


    Termin szkolenia: 7 marca, w godz. 14.00-16.00
    Miejsce: ALK, sala D/205.

    Trenerki Biura Karier i Współpracy z Absolwentami: Magdalena Grzesik i Joanna Piechocka.

    Jeśli szukasz innej formy wsparcia na rynku pracy, sprawdź jak jeszcze możemy Ci pomóc.


    Organizator wydarzenia: Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami
    Osoba kontaktowa: Joanna Piechocka (e-mail: jpiechocka@kozminski.edu.pl / tel. +48 22 519 23 29)

     

  • FT Day - spotkanie dla studentów

     

    7 marca 2017 r. będziemy gościć w ALK Panie Marię Cabanes oraz Wiktorię Woods z ”Financial Times”. Celem ich wizyty będzie przedstawienie zalet korzystania z posiadanej przez studentów oraz pracowników ALK licencji edukacyjnej dającej nielimitowany dostęp do wszystkich treści ft.com.

    O godz. 13.00 w Sali Senatu zorganizowane zostanie spotkanie dla studentów. Podczas spotkania pokazane zostaną zasady korzystania z licencji oraz przedstawione najważniejsze funkcjonalności strony ft.com.

    Dodatkowo, przedstawiciele ‘Financial Times’ będą dostępni w Atrium od godz. 12.00 do godz.13.00. Zapraszamy do indywidualnego zadawania pytań w tym czasie.

    W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z p. Marcinem Matyją: matyja(at)kozminski.edu.pl

    SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

     

  • DEBATA PROFESORSKA - Dokąd zmierza świat? Czy nieuchronnie podąża on w kierunku „nowego nacjonalizmu”? Czy „nowy pragmatyzm” jest sposobem na rozwiązanie największych problemów współczesnego świata?

     


    ZAPROSZENIE NA DEBATĘ PROFESORSKĄ

    Dokąd zmierza świat? Czy nieuchronnie podąża on w kierunku „nowego nacjonalizmu”? Czy zwycięży chciwość tych, którzy już dziś mają największe zasoby i władzę, czy też będziemy w stanie sprawiedliwie dzielić to, co wytwarza ludzkość i czym obdarowuje nas natura? Czy „nowy pragmatyzm” jest sposobem na rozwiązanie największych problemów współczesnego świata?

    Profesorowie Grzegorz W. Kołodko i Andrzej K. Koźmiński zapraszają do debaty na temat zdominowany w ostatnich latach przez zalew nieprawdziwych informacji podgrzewających emocje, dzielących społeczeństwa i rujnujących gospodarki. Odcinają się od efektownej publicystyki i socjotechniki, a w zamian proponują powrót do twardej analizy najbardziej wiarygodnych danych ekonomicznych, faktów politycznych i społecznych i na tej podstawie wyciągają wnioski.

    Debata odbędzie się 8 marca 2017 r. w godz. 16.00-18.00 w Bibliotece Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

    • Wciąż szukamy odpowiedzi na pytanie: Dokąd zmierza świat? Jako intelektualiści musimy wskazać konkretne zagrożenia i zaproponować ścieżki kroczenia stabilną drogą rozwoju społeczno-gospodarczego.
    • Jeśli liderzy nie opamiętają się, to ich deklaracje zamienione w czyny doprowadzą do nieodwracalnego zerwania globalnych łańcuchów dostaw, zamknięcia się gospodarek narodowych i ich ruiny finansowej. Zamknięcie granic nie zmniejszy zagrożeń, a wręcz przeciwnie – radykalnie zagraża bezpieczeństwu w skali świata. Oby nie był to głos wołającego na pustyni, bo opinie ekspertów są dziś zdewaluowane i mało kto daje im wiarę. Nie możemy jednak udawać, że nie widzimy, nie słyszymy i w związku z tym nie mówimy tego, co wiemy.
    • Czujemy się w obowiązku inspirować i ukierunkować debatę, której celem jest szukanie najlepszych rozwiązań, jakie mogą uchronić nas przed biedą i lawiną ludzkich nieszczęść.

    Zapraszamy do aktywnego udziału w debacie.

    Poniżej znajdują się linki do tekstów stanowiących elementy wprowadzające uczestników w obszar dyskusji. Znajdą też tam Państwo więcej ciekawych materiałów dotyczących omawianego zagadnienia.

    Linki:

    "Czy globalizacja jest dobra, a nowy nacjonalizm zły" - rp.pl

    "Czy jesteśmy skazani na nowy nacjonalizm?" - rp.pl

    "Nowy pragmatyzm. Jak jest  nim naprawdę?" - rp.pl

    "Nowy pragmatyzm kontra nowy nacjonalizm" - rp.pl

    "Nie grozi nam katastrofa. Ale marnujemy szansę" - plus.polskatimes.pl

    "Nowy Pragmatyzm, czyli ekonomia i polityka dla przyszłości"

    Uprzejmie prosimy o potwierdzenie obecności na adres rektorat(at)kozminski.edu.pl.
     
    Z poważaniem,
     
    Zespół Centrum Interdyscyplinarnego


     

  • Wykład nt. "Niezależność sądów i trybunałów prawem człowieka"

     

    Katedra Prawa Międzynarodowego i Prawa UE w Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego zaprasza na wykład Dyrektora Mirosława Wróblewskiego nt. "Niezależność sądów i trybunałów prawem człowieka" 8 marca 2017 r. - w środę - początek o godz. 17.30.

    Program:

    • Powitanie: prof. Jan Barcz (ALK)
    • Wprowadzenie: prof. Agnieszka Grzelak (ALK)
    • Wykład
    • Dyskusja


    Mirosław Wróblewski jest dyrektorem Zespołu Prawa Konstytucyjnego, Międzynarodowego i Europejskiego w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich oraz m.in. członkiem zarządu Stowarzyszenia im. prof. Zbigniewa Hołdy oraz członkiem zarządu i komitetu wykonawczego Agencji Praw Podstawowych Unii Europejskiej.

    Wykład odbędzie się w sali A-26 (Muzeum Sądownictwa), Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59

    Prosimy o potwierdzenie udziału: ivanna.kolisnyk(at)gmail.com

     

  • Targi Pracy i Praktyk w ALK

     

    9 marca 2017 r. zapraszamy na VII edycję Targów Pracy i Praktyk w ALK.

    Zapraszamy 9 marca od godz. 09:30 do budynku D, gdzie na dwóch kondygnacjach zaprezentuje swoją ofertę 17 wystawców.

     

    Organizator wydarzenia: Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami

    Kontakt: Agnieszka Krawczyńska, e-mail: akrawczynska(at)kozminski.edu.pl, tel. 22 519-22-73

     

  • Konferencja "Firmo rodzinna - quo vadis?"

     

    Bank Zachodni WBK i Akademia Leona Koźmińskiego z przyjemnością zapraszają do udziału w konferencji poświęconej tematyce różnych dróg przekazania firmy w dobre ręce oraz jak z sukcesem przekazać przywództwo.

    Konferencję przygotowujemy dla przedsiębiorców, którzy myśląc o przyszłości i sukcesie swojej firmy, widzą w bliższej lub dalszej perspektywie potrzebę sukcesji. Będzie okazja do podzielenia się wiedzą i doświadczeniami w zakresie sukcesji, które mogą być istotnym źródłem inspiracji. W programie konferencji połączymy głosy praktyków i świata doradców ze środowiska akademickiego oraz usług dla biznesu.

    Zaproszenie kierujemy zarówno do właścicieli firm, jak również do pozostałych osób zaangażowanych w rozwój Państwa firmy z perspektywy obecnego lub przyszłego właściciela. Jako uczestników konferencji zapraszamy również współmałżonków, którzy uczestniczą w procesie zmian. Stąd gorąco zachęcamy do wskazania w potwierdzeniu zaproszenia wszystkich osób, które chciałyby wziąć udział w konferencji.

    Szczegóły oraz link do potwierdzenia udziału znajdują się w zaproszeniu.

    Program

    Zaproszenie

     

  • Wykład J.E. Ambasadora Australii w Polsce Paula Wojciechowskiego nt. „Australia in Changing World – Economy and Society”

     

    Prezydent ALK prof. Andrzej Koźmiński serdecznie zaprasza kadrę naukową oraz studentów na wykład J.E. Ambasadora Australii w Polsce  Paula Wojciechowskiego.

    Wykład pt. „Australia in Changing World – Economy and Society” odbędzie się  w poniedziałek 13 marca 2017  o godz. 10.45 w sali A 22.

    Prosimy o wcześniejsze przybycie.

     

  • Wykład prof. Toshio Goto z Japanese z University of Economics nt. "Family business and succession in Japan"

     

     

     

  • Zapraszamy na kolejne seminarium Centrum Badawczego TIGER.

     

    Jerzy Toborowicz, ekonomista w Banku Światowym i doktorant ALK zaprezentuje wyniki swoich badań na temat: „Przydatność ekonomii behawioralnej w polityce społecznej".

    Seminarium odbędzie się we wtorek, 14 marca 2017 r. o godz. 16.00, sala B5.

    Więcej informacji

     

  • 10 ½ Secrets of Business Relationships and Networking - John Lynch

     

     

    10 ½ Secrets of Business Relationships and Networking

    How I built a world class network 7,000 kilometers from home 

     

    John Lynch came to Krakow from New York in 1991, just after the economic transformations, and became one of the very first ex-Pats to launch a start-up in post-communist Europe.  He successfully built his business despite more hardships than most entrepreneurs face in a lifetime.  He did it in Poland, a country 7,000 kilometers from home, where he started with zero network and zero business relationships, and barely spoke the language.  Yet, today – Lynch insists that business relationships played a critical role in his success. And for the first time ever – exclusively for Kozminski alumni – John will share his 10 ½ secrets of building a world class network. 

    Whether you are an entrepreneur or working for someone else, Lynch’s 10 ½ secrets are invaluable and inspiring insights from a man who has faced challenge during every mile of his incredible journey. 

     

    Date: 14.03.2017

    Time: 18:00 Networking 

              18:30 John Lynch

    Place: B-17

     

    THE MEETING IS OPEN TO ALL.

     

     John Lynch is an American entrepreneur, writer, speaker and civic leader who lives in Krakow.  John is CEO of LYNKA, a supplier of corporate apparel, one of the largest companies of its kind in Europe with over 300 employees.  John has a BS in Mechanical Engineering from Lehigh University and an MBA from The Wharton School.   John was founder of the AmCham Southern Poland, and was past Chairman of YPO Poland. In 2010, he was named one of the 10 American Pioneers who made the most profound contributions to the successful transformation of Poland to a democracy and free market economy.  In 2013, John was voted CEO of the Year by the CEE Manufacturing Awards.  In November 2014, John was awarded the highest civilian honor in Poland, the Presidential Order of the Gold Cross from President Bronislaw Komorowski.   A patriotic American citizen, John is also immensely proud of Poland, its pivotal role in bringing down Communism, and its amazing economic and political achievements of the past 25 years.  John plans to publish his first novel later this year.

     

    Kontakt z organizatorem:

    Marta Krawczyńska

    Specjalista ds.relacji z Absolwentami

    tel: 22 519 22 74

    mkrawczynska@kozminski.edu.pl

     

  • Goldman Sachs Finance Workshop

     

    Come and join us for a Goldman Sachs Finance Workshop.

    Nigel Wilson (Corporate Treasury) and Sergius Flek (Credit Risk Management and Advisory) will go through a case study on how Goldman Sachs looks at funding / liquidity and manages credit risk.

    You will gain insights into Finance practice and you will have the opportunity to apply the knowledge you have acquired so far in a broader context. Looking forward to meeting you and having an interactive discussion.
     
    Agenda of the meeting:

    • Goldman Sachs Overview
    • Credit Risk Management & Advisory – team presentation
    • Treasury – team presentation
    • Practical Case Study

    When: 14th of March, 2.30 - 4.30 p.m.
    Where: room D/218

    The workshop will be conducted in English.

    The number of places at the workshop is limited. The order of enrolling and your faculty are decisive: students of Finance and Accounting have the priority. We will contact you on Monday (13th of March) to let you know if your application has been accepted.

    Organizer of the meeting: Joanna Piechocka, Career Development and Alumni Relations Office, e-mail: jpiechocka(at)kozminski.edu.pl, phone number: 22 519-23-29.

     

  • Obrona rozprawy doktorskiej w dyscyplinie nauki o zarządzaniu mgr Aliki Jaworskiej

     

    Obrona odbędzie się 15 marca 2017 r. o godz. 12:00 w sali D-202 (Sala Senatu, I piętro w gmachu uczelni, bud. D, Warszawa, ul. Jagiellońska 57).

    Temat rozprawy doktorskiej: "Uwarunkowania i konsekwencje upełnomocnienia zespołów pracowniczych"
    Promotorem pracy jest dr hab. Czesław Szmidt.

     

  • Intercultural communication workshop based on simulation game "Three colours"

     

    Are you planning to work in the international environment? Boost your intercultural communication skills in advance. Do it with simulation game and fun!

    A few things about simulation game "Three colours":

    • participants work in 3 groups, which symbolize 3 different    cultures
    • based on instructions, participants in groups work out strategies of behaviour of specific culture (outfits, symbols, artefacts, how they communicate their important values and beliefs).
    • 3 cultures meet at certain point in order to fulfil specific objective
    • while playing the game participants experience value conflict, communication problems, misunderstandings resulting from different behaviour, habits, customs. 

    During the training you will:

    • experience contact with different culture and communication differences
    • translate experiences from the game into real contacts with individuals from different culture
    • work out list of effective strategies for contact with representatives of different culture   
    • develop intercultural competence

    See you at Kozminski University on the 16th of March 2017, 2.00 – 5.00 p.m.
    Come to the room A/211.

    Number of participants is limited. The order of enrolment  is decisive.

    About the trainer

    Aneta Liszka – business and intercultural trainer, graduate of Cultural Studies of Warsaw University, Trop Group Business Trainer School and Team and Group Coaching School, recommended trainer of Polish Psychological Association. Her field of expertisese is intercultural communication and cooperation and intercultural sensitivity workshops; additionally assertiveness, in-time management, development of career path. She conducts also team and group coaching.

    Member of SIETAR Poland (Society for Intercultural Education, Training and Research), where she coordinated group of 30 intercultural trainers and consultants She conducted trainings for: SWPS University, Kozminski University, Sietar Poland, Regus Center, Euro Wolontariat Polska, Randstad Polska, RPS.

    Organizer of the meeting: Joanna Piechocka, Career Development and Alumni Relations Office, e-mail: jpiechocka(at)kozminski.edu.pl, phone number: 22 519-23-29.

     

  • „Think Ahead: Future CFO. Powered by ACCA” - 6-8 kwietnia 2017

     

    Już po raz trzeci ACCA organizuje ogólnopolskie wydarzenie „Think Ahead: Future CFO. Powered by ACCA”.

    „Think Ahead: Future CFO. Powered by ACCA” to wyjątkowa konferencja dedykowana studentom Akredytowanych Programów ACCA, którzy już w trakcie studiów chcą dokładnie zaplanować swoją karierę i dać sobie intensywny impuls do rozwoju.

    Wydarzenie jest przeznaczone dla tych, którzy już teraz zastanawiają się, w jaki sposób wyróżnić się na rynku finansów oraz jak, krok po kroku, zbudować swoją pozycję przyszłego lidera, to nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

    Formularz zgłoszeniowy na stronie: www.futurecfo.pl/#zgloszenia

    Wyjątkowa formuła spotkania oparta na skutecznej i sprawdzonej metodologii, obecność i wsparcie ze strony uznanych ekspertów, doświadczonych trenerów oraz mentorów pozwolą wyjść z ogromną dawką inspiracji, jasną wizją kariery oraz gotowym planem jej realizacji.
     
    Wydarzenie odbędzie się w Warszawie w dniach 6-8 kwietnia 2017 r.
     
    W ramach konferencji zaplanowane są dwie dwudniowe ścieżki programowe zawierające intensywne szkolenia, spotkania z członkami ACCA i pracodawcami oraz praktyczne warsztaty merytoryczne, dostosowane do potrzeb studentów stawiających pierwsze kroki w biznesie:

    • Ścieżka 1: Zaprojektowana z myślą o studentach Akredytowanych Programów ACCA, którzy nie są (jeszcze) zarejestrowani w ACCA w ramach programu Accelerate (6 – 7 kwietnia 2017),
    • Ścieżka 2: Przygotowana dla studentów Akredytowanych Programów ACCA, którzy są zarejestrowani w ACCA w ramach programu Accelerate (7 – 8 kwietnia 2017).

    Udział jest bezpłatny, a studenci spoza Warszawy mają zapewniony nocleg z 6 na 7 lub z 7 na 8 kwietnia, w zależności od realizowanej ścieżki.

    Liczba miejsc ograniczona. Aplikacje przyjmowane są do 17 marca 2017 r.

     

  • VIII MIĘDZYNARODOWA NAUKOWA KONFERENCJA COACHINGU "Coaching jako klucz do motywacji wewnętrznej" - 17-19 marca 2017

     

     

     

  • KOZMINSKI TRIO BASKET - XV edycja turnieju koszykówki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych

     

     

     

  • Seminarium z cyklu „Krytyczna Teoria Organizacji"

     

    Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnym seminarium z cyklu „Krytyczna Teoria Organizacji", które odbędzie się w piątek 24 marca 2017 r. o godz. 12.00 w Sali Senatu D/202 w siedzibie naszej uczelni.

    Podczas spotkania prof. ALK dr hab. Bolesław Rok – Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych ALK oraz mgr Małgorzata Ćwil z Katedry Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki ALK przedstawią wybrane wnioski z badań opublikowanych w książce: Strumińska-Kutra M., Rok B., (red.), "Innowacje w miejscu pracy. Pomiędzy efektywnością a jakością życia zawodowego", Poltext, Warszawa 2017, która właśnie ukazała się na rynku.

    Autorzy wykazują, że w dłuższej perspektywie pełne zaangażowanie i partycypacja pracowników w procesach innowacyjnych mają istotny wpływ na proces doskonalenia systemów zarządzania. W Polsce zbyt rzadko wykorzystuje się potencjał pomysłów, umiejętności i zgromadzonej przez doświadczenie wiedzy różnych grup pracowników. Lepsze wykorzystanie innowacyjności w miejscu pracy może przynosić szereg korzyści, m.in. wzrost poziomu satysfakcji z wykonywanej pracy, niższy wskaźnik absencji chorobowej, oszczędność energii, racjonalizację wykorzystania zasobów, a także inne usprawnienia środowiska pracy prowadzące wprost do budowania nowych przewag konkurencyjnych związanych m.in. z realizacją istotnych wyzwań społecznych.

    Streszczenie wystąpienia

    Bardzo prosimy o potwierdzenie uczestnictwa: wandaw(at)kozminski.edu.pl, tel. 22 519 21 91.

     

  • Dzień otwarty dla kandydatów na studia wyższe i podyplomowe

     

     

     

  • Wykład prof. Mirosława Wyrzykowskiego: "Czy obowiązuje jeszcze konstytucja z 2.04.1997 roku?"

     

     

     

  • Publiczna obrona rozprawy doktorskiej w dyscyplinie prawo mgr Iwony Jaroszewskiej-Ignatowskiej.

     

    Obrona odbędzie się 30 marca 2017 r. o godz. 12:00  w sali nr  D-202 (sala Senatu I piętro w gmachu uczelni bud. D, ul. Jagiellońska 57, Warszawa).

    Temat rozprawy doktorskiej: "Zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy"

    Promotor:

    • dr hab. Teresa Wyka - Akademia Leona Koźmińskiego

    Recenzenci:

    • dr hab. Anna Kosut - Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej
    • dr hab. Krzysztof Walczak - Uniwersytet Warszawski

    Praca doktorska znajduje się do wglądu w bibliotece Akademii Leona Koźmińskiego.
    Streszczenie rozprawy oraz recenzje zamieszczone są na tej stronie.

     

Najbardziej interesowałyby mnie spotkania: